tc47 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Vennligst knus Liverpool neste helg. Takk. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 De betaler så lenge han er skadet, sånn som eg forstod det. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Ja, ser at jeg glemte det. Han er også ute til slutten av februar/midten av mars. Da spørs det om hvor mye han får spille, da Flamini, Wilshere og Ramsey muligens er tilbake til den tid. Endret 2. februar 2014 av Skjj Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Rosicky er seriøst verdens beste fotballspiller. Tror det står feil i fødselsattesten hans. Han er egentlig 23 år. Endret 2. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 John Cross skriver at Wenger sa at skaden til Kim K ble oppdaget på medical, men at det var han selv som sa at de skulle fullføre låneavtalen... Seriøst, hva faen?! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Det var han eller ingen. Dessuten dekker Spartak skadeutgiftene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Wenger om skader etter dagens kamp: Ox hadde kramper, men er tilsynelatende OK Gibbs er/var småskadet og starter derfor ikke. Wenger sier han er OK. Arteta er muligens skadet. Har vondt i ankelen visstnok, men Wenger håper det ikke er alvorlig http://ladyarse.co.uk/2014/02/wenger-allays-fears-over-oxlade-chamberlain-injury-gibbs-update/? Frimpong ble forøvrig utvist i sin første kamp for Barnsley i helgen Endret 2. februar 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Det er et null risiko lån. Wenger og Arsenal visste at han var skadet og han er klar i slutten av Februar/begynnelsen av Mars. Spartak betaler lønnen hans og vi får en brukbar backup spiller uten å betale noe særlig for han. http://www.tv2.no/2014/02/02/sport/fotball/premier-league/arsenal/5280400 Endret 2. februar 2014 av Tkse 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Vi møter med andre ord tøff motstand hvis vi prøver oss igjen til sommeren. Mot sommervinduet er uansett storklubbene i kø, spesielt med tanke på VM. Dette blir jo selvsagt bare spekulasjoner, men virkelig synd vi ikke fikk uttelling på denne dealen. Endret 2. februar 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Skulle vel egentlig bare mangle at Bayeren skaffer seg Draxler. Tviler på vi får han uansett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Som jeg har sagt lenge, vi får han ikke i sommer. Spesielt ikke om han gjør det bra i MV. Uansett, spesielt om de selger til Bayern. Det sier litt om hvordan tysk fotball har blitt... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Tipper de mye heller vil selge til oss enn til Bayern. Dessuten vil han få langt mer spilletid hos oss. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Tror ikke dere skal frykte Bayern. De har ikke plass til han, hvis de ikke selger unna da. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ville han fått spilletid i Bayern? Og hvorfor skulle Schalke ville solgt til en konkurrent? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ville han fått spilletid i Bayern? Og hvorfor skulle Schalke ville solgt til en konkurrent? Hvorfor kjøpte de Götze? Hvorfor henter de Lewandowski? Heller ikke disse er spillere Bayern "trenger", men de henter dem fordet. Tyske spillere drar ofte til Bayern uansett. Bare se på Neuer også. Han kunne blitt United-spiller, men endte i Bayern. Bayern styrker laget sitt som oftest fra andre tyske lag, og svekker dermed konkurrentene sine. Jeg blir ikke overrasket om Draxler ender i Bayern han også, selv om mye tyder på at Arsenal er favoritt i den kampen der. Tyske spillere vil ofte gå dit også, selv om de oppvokst i rivaliserende klubb. Litt som Rosenborg i mange år i Norge, bortsett fra at tyske spillere ofte velger Bayern over andre europeiske storlag. Spesielt nå, som de er så vanvittig gode. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Ville han fått spilletid i Bayern? Og hvorfor skulle Schalke ville solgt til en konkurrent?Hvorfor solgte vi van Persie til United? Det er flere faktorer inne i bildet, og det hadde ikke akkurat vært første gangen en tysk spiller hadde byttet klubb i samme liga. Ettersom Schalke var de som ikke ville inngå en avtale er det tydelig at de vil ha flere klubber på banen og presse prisen høyest mulig. De venter taktisk mot sommeren og VM for å heve markedsprisen, og hvis Draxler ønsker det, og Bayern byr nok, ser jeg ikke bort i fra at han ender opp i Müncen. Ville han fått spilletid i Bayern? Og hvorfor skulle Schalke ville solgt til en konkurrent? Hvorfor kjøpte de Götze? Hvorfor henter de Lewandowski? Heller ikke disse er spillere Bayern "trenger", men de henter dem fordet. Tyske spillere drar ofte til Bayern uansett. Bare se på Neuer også. Han kunne blitt United-spiller, men endte i Bayern. Bayern styrker laget sitt som oftest fra andre tyske lag, og svekker dermed konkurrentene sine. Jeg blir ikke overrasket om Draxler ender i Bayern han også, selv om mye tyder på at Arsenal er favoritt i den kampen der. Tyske spillere vil ofte gå dit også, selv om de oppvokst i rivaliserende klubb. Litt som Rosenborg i mange år i Norge, bortsett fra at tyske spillere ofte velger Bayern over andre europeiske storlag. Spesielt nå, som de er så vanvittig gode. Nettopp. Blir uansett spennende å følge med på. Draxler er en spiller jeg har fulgt siden han først ble linket til oss, og Wenger viste interesse. Tror han hadde passet perfekt inn, og spesielt i link-up med Özil. Spilletid og forhåpentligvis trofé i år kan være gode argumenter, men ser ikke for meg at Wenger orker et bud-hysteri i sommer for en som ikke kan garantere resultat for en eventuell overpris. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvorfor solgte vi van Persie til United? Det er flere faktorer inne i bildet, og det hadde ikke akkurat vært første gangen en tysk spiller hadde byttet klubb i samme liga. Ettersom Schalke var de som ikke ville inngå en avtale er det tydelig at de vil ha flere klubber på banen og presse prisen høyest mulig. De venter taktisk mot sommeren og VM for å heve markedsprisen, og hvis Draxler ønsker det, og Bayern byr nok, ser jeg ikke bort i fra at han ender opp i Müncen. Eller.. så er grunnen til at de ikke solgte Draxler i januar fordi de uansett har en utkjøpsklausul på Draxler som de trolig kan selge han for. Attpåtil er sjansen for å få £30m ekstra ved å kvalifisere seg til CL spill langt større ved at Draxler blir enn ikke. For Schalke så var alltid den beste dealen å beholde Draxler så lenge han selv ikke gjorde seg til en pest og en plage. Det siste der gjør han definitivt ikke og da er det bare vinn-vinn for Schalke sin del. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Hvorfor solgte vi van Persie til United? Det er flere faktorer inne i bildet, og det hadde ikke akkurat vært første gangen en tysk spiller hadde byttet klubb i samme liga. Ettersom Schalke var de som ikke ville inngå en avtale er det tydelig at de vil ha flere klubber på banen og presse prisen høyest mulig. De venter taktisk mot sommeren og VM for å heve markedsprisen, og hvis Draxler ønsker det, og Bayern byr nok, ser jeg ikke bort i fra at han ender opp i Müncen. Eller.. så er grunnen til at de ikke solgte Draxler i januar fordi de uansett har en utkjøpsklausul på Draxler som de trolig kan selge han for. Attpåtil er sjansen for å få £30m ekstra ved å kvalifisere seg til CL spill langt større ved at Draxler blir enn ikke. For Schalke så var alltid den beste dealen å beholde Draxler så lenge han selv ikke gjorde seg til en pest og en plage. Det siste der gjør han definitivt ikke og da er det bare vinn-vinn for Schalke sin del. Absolutt helt enig. Og utkjøpsklausulen kan jo gjøre nettopp det jeg påpeker; presse markedsprisen opp, og åpne for forhandling. Da tror jeg vi kan få se en budkrig blant storklubbene, spesielt hvis han får et suksessfullt VM. Utkjøpsklausulen er imidlertid svært høy, så spørs jo selvsagt hvor langt klubbene er villige til å gå. Uansett det er som du sier: en vinn-vinn situasjon for Schalke. Endret 3. februar 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Spilte Draxler i VM-kvalikken? Skal ikke han konkurrere mot Reus om plassen? Ribery og Robben begynner å dra på åra, så stor sjanse for at han ender oppi Bayern.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Er nok en bullshit artikkel som ønsker litt views.. men uansett, RVP kan bare ha det så godt på OT http://www.givemesport.com/426376-robin-van-persie-wants-summer-arsenal-switch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå