OhEasy Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Nå er vel denne signeringen mer en type "under teppet" signering. Kjekt å ha en backup og sannsynligvis lite penger brukt på han. Dette transfervinduet kunne gått betraktelig bedre, men jeg setter min lit til Wenger. 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Kim Kallstrøm har alltid vært spesiell for meg. "Oppdaget" han da han var 17 år og herjet på midtbanen til Häcken. Ble veldig oppspilt da det kom ut at han ble tilbudt til Rosenborg (den gang fast inventar i CL) for 8 millioner kroner. Ble rimelig skuffa da trønderne svarte nei og Signerte Odd Inge Olsen eller hvem det var istedet. Lurer på om folket på brakka angrer i dag. Kunne lett blitt solgt videre for 50-70 mill. Blir gøy å se han i PL, dog på tampen av karrieren og som bakup. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Nå glipper trofeet for oss, dessverre... Vi trenger målkåte spisser! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Nå glipper trofeet for oss, dessverre... Vi trenger målkåte spisser! Ja jeg synes vi ikke klarer å utrette noe i overgangsvindet og gjør samme feilen som alltid - altså ikke hente de nødvendige forsterkningene. Har vi klart det er jeg sikker på at det har holdt til topps nå sikter vi oss til topp 4 igjen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Nei. Laget som det er nå er mer enn godt nok. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Nei. Laget som det er nå er mer enn godt nok. Hvis laget har vært skadefritt ja? men det er det jo ikke sist jeg sjekket. Det kostet oss southampton seiren kan vi vel være enige om - vi spilte ræva. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jævla Park ass. Blir jo faen ikke kvitt han.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ikke Chammy eller Bendtner heller. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nei. Laget som det er nå er mer enn godt nok. Egentlig ikke.Vi konkurrerer mot lag som City og Chelsea 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Japp, og City hadde ikke behov for å kjøpe, mens Chelsea styrket laget der de trengte det mest. Endret 1. februar 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) City er de eneste som har sterkere lag enn oss. Når vi får Ramsey og Wilshere tilbake går det helt fint, og vi har mer enn godt nok lag til å kjempe om tittelen hvis laget er motivert. Endret 1. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 mens Chelsea styrket laget der de trengte det mest. Spiss? Vil si det er det dere trengte mest. Til og med Giroud er bedre enn spissene deres. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Chelsea har hvertfall god backup... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Vi har helt grei backup. Så lenge våres vitkigste spillere kan holde seg skadefri, og får hvilt i kamper vi ikke trenger dem, så går det helt fint. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Vi har helt grei backup. Så lenge våres vitkigste spillere kan holde seg skadefri, og får hvilt i kamper vi ikke trenger dem, så går det helt fint. Er det Bendtner du kaller grei backup? Svært riski i så fall. Podolski er vel et annet alternativ og Walcott er ute resten av sesongen. Giroud er vel den siste spilleren Arsenal ser skadet resten av sesongen, vil jeg tro. Ikke at jeg synes han er så vanvittig god, men han er da uendelig bedre enn Bendtner. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Mr Brightside skriver som han skulle vært Benbjos gode tvilling, nesten så jeg lurer på om det er noens alterego. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg har aldri sett Mr. BS og Benjo i samme rom, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå