Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://twitter.com/ChrisTowers_88/status/429333786464382976

 

Vet ikke om det er denne prisen det var snakk om, men uansett er det greit for meg om Wenger ikke vil bruke såpass store summer på en spiller hvis han ikke selv mener at han er verdt det. Regner med at Wenger har sett mer av Draxler enn samtlige her inne til sammen.

 

Edit: Mata kostet riktig nok £37m og Agüero kostet £38m, men poenget står. Ser ingen grunn til at Draxler skal koste like mye som dem enda.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Hårreisende? Betale rundt samme prisen som United betalte for Mata for en 20 åring som er varierende og som aldri har prøvd seg i PL: det er hårreisende. Glad Wenger er tøff nok til å la være når han føler det er for mye.

Du må ta slike sjanser.

 

Det er ikke slik at rivaler i PL står på tærne for å gi sine talenter til oss, så hvem faen er det vi skal kjøpe fra hvis vi skal holde oss i England?

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om lommerusk her. Tro det eller ei, men fotballklubber har begrenset økonomi og må være nøye med investeringene.

Det heter investering. Okey jeg skal illustrere et valg du må ta som manager:

1. Kjøpe Draxler nå for 35-40

2. Vente og konkurrere med alle andre toppklubber der prisen blir mye mulig høynet

Hvorfor vet vi dette kommer til å oppstå, fordi det har skjedd tidligere...

 

Hva gjør du?

Lenke til kommentar

 

Hårreisende? Betale rundt samme prisen som United betalte for Mata for en 20 åring som er varierende og som aldri har prøvd seg i PL: det er hårreisende. Glad Wenger er tøff nok til å la være når han føler det er for mye.

Du må ta slike sjanser.

 

Det er ikke slik at rivaler i PL står på tærne for å gi sine talenter til oss, så hvem faen er det vi skal kjøpe fra hvis vi skal holde oss i England?

 

 

Tull og vas. Prisen for Draxler er alt for høy hvis ryktene er sanne. Skal man bruke slike summer må spilleren være et sikrere kort enn det Draxler er. Jeg tror han hadde blitt bra i Arsenal, men den prisen... Fy faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er ikke snakk om lommerusk her. Tro det eller ei, men fotballklubber har begrenset økonomi og må være nøye med investeringene.

Det heter investering. Okey jeg skal illustrere et valg du må ta som manager:

1. Kjøpe Draxler nå for 35-40

2. Vente og konkurrere med alle andre toppklubber der prisen blir mye mulig høynet

Hvorfor vet vi dette kommer til å oppstå, fordi det har skjedd tidligere...

 

Hva gjør du?

 

 

Jeg ville sett på alternativer som f.eks. Griezmann

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

I følge denne listen er det 15 spillere i historien som har kostet mer enn utkjøpsklausulen til Draxler. Hvem her inne er mer kompetent enn Wenger til å avgjøre om han er verdt såpass mye?

 

Skal ikke late som om jeg vet bedre selv. Sommeren 2012 ønsket jeg meg M’Vila, Afellay, Andreas Beck og Craig Gordon. Januar i fjor ville jeg ha Fellaini, Yanga M'Biwa, Leandro Damiao, Luke Shaw og Wilf Zaha. Hvor mange av disse hadde vært i nærheten av førsteelleveren vår i dag?

 

Tenk på alle de forskjellige navnene vi har blitt linket til de siste årene. Wenger vet stort sett hva han driver med, og det er derfor vi er i en såpass god situasjon idag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Det er ikke snakk om lommerusk her. Tro det eller ei, men fotballklubber har begrenset økonomi og må være nøye med investeringene.

Det heter investering. Okey jeg skal illustrere et valg du må ta som manager:

1. Kjøpe Draxler nå for 35-40

2. Vente og konkurrere med alle andre toppklubber der prisen blir mye mulig høynet

Hvorfor vet vi dette kommer til å oppstå, fordi det har skjedd tidligere...

 

Hva gjør du?

 

 

Risikoen er for høy i forhold til pris.

Lenke til kommentar

Okei, enig i at vi kunne sett på andre alternativer, som er tryggere i den forstand.

Men budskapet skjønner vi vell alle sammen vi skal ha flaks med den dekningen vi har nå i front for å vinne ligaen?

Takk gud for at vi har andre i klubben som vet bedre enn Giroud hvor målet er. Spørsmålet er hva skjer hvis flere blir skadet eller suspendert, eller disse kombinert.

 

Særlig med det vanskelige kampprogrammet som kommer!

 

Redigert: Er ikke det en risiko i seg selv? se bort i fra Southampton kampen har vi godt driv og har en kjempe sjanse for å vinne PL.

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...