TomWhittaker Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Så, kor stort blir tapet mot ManUtd? Ser for meg 1-4 eller noko slikt. Med Sagna (sannsynligvis), RvP, Ade og Walcott ute har i alle fall ikkje eg noko håp. Den svært triste midtbana vår kjem til å bli overkjørt, dessverre. Håpar vi får Gallas tilbake i det minste, trur han kan gjere ein ok jobb i den kampen. Vela og Bendtner framme hadde også vore koseleg, men fryktar det blir 4-5-1. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvorfor er Adebayor og Walcott ute? Skader? Er det helt sikkert at disse ikke spiller? Det er jo typisk trenere å si at spillere er uaktuelle til neste kamp, men så vips, så er de skadefrie likevel. Gallas spiller nok ganske sikkert, i det minste. Hvis han er "usikker" Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, tror også Gallas spiller. Har egentlig en liten følelse at Ade spiller og, men Walcott kan jeg ikke se for meg tilbake så snart. Vi får se. Tror ikke det blir så lett for oss som dere tror, Gooners, men kan skjønne at dere er negative foran kampen. Husk, vi er ikke så hot i forsvar akkurat nå heller. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er uansett deilig å gå inn i kampen som underdogs. Å kunne slappe helt av og ikke forvente noenting. Kanskje vi til og med får se innsats fra gutta, hvem vet? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvorfor er Adebayor og Walcott ute? Skader? Er det helt sikkert at disse ikke spiller? Det er jo typisk trenere å si at spillere er uaktuelle til neste kamp, men så vips, så er de skadefrie likevel. Gallas spiller nok ganske sikkert, i det minste. Hvis han er "usikker" Ade og Walcott blir nok ute i flerer uker og Walcott brakk armen eller fikk den ut av ledd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Synd, hadde gledet meg til å se Adebayor mot en smule ustabile Ferdinand og Vidic. Arsenal har blitt veldig hemmet, hva tror dere lagoppstillinga blir? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg håper det blir slik: Almunia Eboue-Gallas-Silvestre-Clichy Nasri-Fabregas-Denilson-Diaby Vela-Bendtner Dette holder ikke mot United, men det er deilig å være underdog foran en kamp og jeg mener vi har alt å vinne i denne kampen og ikke en dritt å tape Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Almunia Eboué - Gallas - Silvestre - Clichy Song Nasri - Denílson - Cesc - Diaby Bendtner Slik tror jeg Wenger kommer til å stille på lørdag. Håper i det minste han hviler Fabregas mot Fenerbahce. Endret 3. november 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ble Gallas klar? Hvordan er det med Kolo Toure? Har ikke fulgt med på Arsenal i det siste. Kan ikke si jeg frykter Song, Diaby, Bendtner, Denilson eller Vela sånn spesielt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vela kan fort slå til med en kjempeavslutning. Bendtner og Velas samarbeid under pre-season kampene er ikke til å kjimse av, så da får vi håpe at de får en sjanse sammen mot Man Utd. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvis Gallas blir klar (virker som han blir det), tror jeg Wenger bruker han sammen med Silvestre. Kolo har ikke spilt spesielt overbevisende i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Okay, syns ikke vi kunne hatt et bedre utgangspunkt! Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=522745 Tony Adams ønsker seg Patrick Vieira til Portsmouth. AAAH! Noe av det dummeste Arsene har gjort er å selge han.. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Arsenal r leder 1-0 over Fulham r. Målet er scoret av Bischoff Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ser ut som Bac blir klar til United-kampen, og da blir vel lagoppstillingen slik: Almunia Sagna - Gallas - Silvestre - Clichy Eboué - Denílson - Cesc - Nasri Diaby Bendtner Selv håper jeg på 4-4-2 med Vela der framme, men tviler sterkt på at Wenger tør det. Jeg kan nesten Garantere at Vela starter på benken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Og da hadde dere hele forsvaret klar til kampen after all. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Til dere som tipper lagoppstilling, hvorfor er ikke Fabregas med? Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Cesc = Fabregas. Hehe Hehe, selvfølgelig. Så jo det nå, rakk ikke å editere innlegget mitt Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ser ut som Walcott og Gallas rekker United-kampen, mens Adebayor er ute litt lenger. When asked who might return for the crucial weekend clash with Sir Alex Ferguson’s side, Wenger replied: “Gallas and especially Walcott.” Arsenal.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå