Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Så, kor stort blir tapet mot ManUtd? Ser for meg 1-4 eller noko slikt. Med Sagna (sannsynligvis), RvP, Ade og Walcott ute har i alle fall ikkje eg noko håp. Den svært triste midtbana vår kjem til å bli overkjørt, dessverre. Håpar vi får Gallas tilbake i det minste, trur han kan gjere ein ok jobb i den kampen. Vela og Bendtner framme hadde også vore koseleg, men fryktar det blir 4-5-1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, tror også Gallas spiller. Har egentlig en liten følelse at Ade spiller og, men Walcott kan jeg ikke se for meg tilbake så snart. Vi får se. Tror ikke det blir så lett for oss som dere tror, Gooners, men kan skjønne at dere er negative foran kampen. Husk, vi er ikke så hot i forsvar akkurat nå heller.

Lenke til kommentar
Hvorfor er Adebayor og Walcott ute? Skader? Er det helt sikkert at disse ikke spiller?

Det er jo typisk trenere å si at spillere er uaktuelle til neste kamp, men så vips, så er de skadefrie likevel. Gallas spiller nok ganske sikkert, i det minste. Hvis han er "usikker"

Ade og Walcott blir nok ute i flerer uker og Walcott brakk armen eller fikk den ut av ledd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Synd, hadde gledet meg til å se Adebayor mot en smule ustabile Ferdinand og Vidic. Arsenal har blitt veldig hemmet, hva tror dere lagoppstillinga blir?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ble Gallas klar? Hvordan er det med Kolo Toure? Har ikke fulgt med på Arsenal i det siste. Kan ikke si jeg frykter Song, Diaby, Bendtner, Denilson eller Vela sånn spesielt.

Lenke til kommentar

Ser ut som Bac blir klar til United-kampen, og da blir vel lagoppstillingen slik:

Almunia

Sagna - Gallas - Silvestre - Clichy

Eboué - Denílson - Cesc - Nasri

Diaby

Bendtner

Selv håper jeg på 4-4-2 med Vela der framme, men tviler sterkt på at Wenger tør det. Jeg kan nesten Garantere at Vela starter på benken. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...