Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

 

 

Fuck CL, men ikke FA cupen?

 

FA Cupen har vi sjangs på. Svært lite sannsynlig at vi slår ut Bayern.

 

Minner på hvor stor prestisje det er å nå langt i CL og hvor betydning det har for gutta boys, dessuten gir det mer pengesekker til sommervinduet, lønninger, etc.

 

 

Men vi når ikke langt i CL i år

 

Nå lever du opp til nicket ditt igjen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flamini er ikke et stort savn så lenge Arteta holder seg skadefri. Vi kan kun bruke én av gangen for at midtbanen skal funke, og sistnevnte er klart best imo.

 

Er uenig med deg der Le Prof. Syntes Flamini - Wilshere av de alternativene vi har det beste partnerskapet vi kan putte på sentral midtbane.

 

Grunnen til at jeg syntes Flamini - Wilshere fungerer betydelig bedre enn de andre er fordi Flamini klarer å holde midtbanen bedre alene enn hva Arteta som oftest gjør. Sjansen for at han også havner på feil side og blir tatt på fart (som skjer oftere og oftere) er langt høyere ved siden av Wilshere som ikke er like god defensivt som det Ramsey er blant annet.

 

Så med Flamini ved siden av seg kontra Arteta så er det ikke like tydelig at det skorter på det defensive som det gjør når han spiller med spanjolen.

Pasningsfoten til Flamini og teknikken har heller ingen betydning som oftest i den rollen de to spiller heller. Og Flamini sine pasningsstatistikker er fullstendig på høyde med Arteta sine denne sesongen. Dog liker jeg Flamini bedre der også pga. at han ofte sentrer fortere til de offensive spillerene mens Arteta ofte tar flere touch og senker tempoet.

 

Edit:

 

BehGc4UCIAAk9vK.png

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

 

4 kamper...

 

Nå har jeg ikke sett taklingen, men leste at det var to strake ben, da er det vel fortjent med 4 kamper...

 

EDIT:

 

Så taklingen nå, kan kanskje ikke si meg helt enig 4 kamper karantene. Han traff jo ikke beina hans, men i mellom.

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...