Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt overrasket over at vi vant mot Chelsea mtp. hvordan vi spilte. Mye flaks i dag. Nevnte Kris Olsson var i mine øyne den dårligste på banen, og lite stemte ila. de første 60 minuttene(til samtlige på Arsenal). Ekstraomgangene var mye bedre til tross for at Chelsea brant 2 store sjanser.

 

Syntes Arsenal tok seg opp når kampen ble mer åpen, men ja det var Chelsea som generelt sett var mest imponerende. Olsson var rimelig svak i dag, men er også verdt å nevne at Zelalem er vanvittig dårlig når han ikke har ballen i beina. Meget god med ballen i beina selvsagt, men måten han opptrer uten ball + fysikken er hans aller aller største svakheter. Virker for meg som en spiller som er langt ifra en naturlig defensiv spiller på tross av at han har spilt den dype rollen mye.

Lenke til kommentar

 

Litt overrasket over at vi vant mot Chelsea mtp. hvordan vi spilte. Mye flaks i dag. Nevnte Kris Olsson var i mine øyne den dårligste på banen, og lite stemte ila. de første 60 minuttene(til samtlige på Arsenal). Ekstraomgangene var mye bedre til tross for at Chelsea brant 2 store sjanser.

 

Syntes Arsenal tok seg opp når kampen ble mer åpen, men ja det var Chelsea som generelt sett var mest imponerende. Olsson var rimelig svak i dag, men er også verdt å nevne at Zelalem er vanvittig dårlig når han ikke har ballen i beina. Meget god med ballen i beina selvsagt, men måten han opptrer uten ball + fysikken er hans aller aller største svakheter. Virker for meg som en spiller som er langt ifra en naturlig defensiv spiller på tross av at han har spilt den dype rollen mye.

 

Zelalem var helt ok i dag, ikke noe spesielt. Men som du sier så var han rimelig svak uten ball og hjalp ikke mye til defensivt. Savnet Frimpong ved siden av seg.

Lenke til kommentar

Satser på sommer overgang da om det stemmer. Tror presset hadde blitt umenneskelig stort nå om han kom pga oppbygningstida som hadde kommet siden han er skadet til mars(?). Han er bare 20 år gammel men media hadde med engang branda han som mannen som skulle vinne oss tittelen, det er ikke rettferdig mot Draxler og hente han inn i et slikt press.

Lenke til kommentar

 

Håper ikke dette fører til at Arsenal ender opp som en kjøpeklubb som Chelsea og City...

 

 

Blir jo i så fall på andre premisser.

 

Vi satser jo også såpass på unge talenter at jeg ikke tror det er noen umiddelbar fare.

 

Polakken i mål, Gibbs, Wilshere, Gnabry, Bendtner osv er jo i større og mindre grad selvutvikliget. Alle bortsett fra Wilshere kom riktignok fra en annen klubb en gang i tiden, men de har spilt på aldersbestemte nivå for oss.

 

Vi er flinke til å hente opp/inn talenter og la de få en sjanse på førstelaget. På et helt annet nivå enn City og Chelsea.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...