tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ro dere ned da. Tror ikke mods vil like det du sa Nasri. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Med mindre det er en kristen stakkar som jobber heltid på et forum som du snakker om, tror jeg det er helt greit å si sånn. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Elendig kamp, gruer meg som faen til united kampen. Tipper 0-6 tap på lørdag. Jeg ble glad det Rvp gjorde. Hadde jeg vært rvp hadde jeg tuppet sørensen i ballene. Det var så provoserende å se på at jeg hadde smelt han i nettet med strake knotter. Hva hadde du oppnådd med det? Misstet all respekt for van persie nå. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sørensen filmer noe j***** også da. Det som provoserer mest. At en voksen man kaster seg slik er skam. (jeg vet noen i arsenal gjør det også, og jeg hater filming noe j****) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Må man oppnå noe hele tiden da? Hadde bare vært så skammelig deilig og påført jævlene smerte. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du har glemt Crazy Jens altså? Ikke ta frustrasjonen ut over Sørensen, han gjør egentlig ikke noe galt i Van Persie-situasjonen. Eller, drøyer jo tiden, men på "lovlig" vis. Det Robin gjør, derimot, er helt uakseptabelt. Og på grunn av ett øyeblikks galsap er vi sterkt svekket mot United neste helg. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du har glemt Crazy Jens altså? Ikke ta frustrasjonen ut over Sørensen, han gjør egentlig ikke noe galt i Van Persie-situasjonen. Eller, drøyer jo tiden, men på "lovlig" vis. Det Robin gjør, derimot, er helt uakseptabelt. Og på grunn av ett øyeblikks galsap er vi sterkt svekket mot United neste helg. Ja, det er sant. Jeg har forberedt meg et tap mot United slik at jeg ikke blir skuffet. Men i topp-oppgjør kan alt skje, men jeg har liten tro på poeng. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Though Wenger did not confirm the severity of the two players' injuries, the Gunners boss hinted that Adebayor and Walcott could be out for several weeks. - SkySports Men fitte faen i helvete. Nå må vi leve med Eboué fra start i flere kamper på rad. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Helvete. Nå føler jeg meg veldig pessimistisk ved hvordan resten av sesongen blir Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Undervurderer faktisk Arsenal litt her, et tap mot Stoke setter ikke akkurat Arsenal opp igjen på hyllen. Ble faktisk veldig forbauset over at de ikke klarte å spille det ut til 1 poeng, engang. Greit nok at dette bare er et forum, men det er så sinnsykt irriterende med alle kidza som kommer inn her for å få seg en latter. Vi gjør det ikke når de taper så da kan de respektere at vi ikke ønsker det heller. Amen. Eneste grunnen til at jeg i blant er "drittsekk" i pool tråden, er for gjengjelde tjenesten. Jeg har aldri skrevet noe provoserende her (med intensjon om å være fitte, mulig noe jeg har skrevet har fornærmet noen, men det har ikke vært meningen), fordi dere aldri skriver dritt i tråden vår. Syntes "du skal behandle andre, som du vil at andre skal behandle deg" reglen burde gjelde. Føler så jævelig med dere i dag, selv om Arsenal er en rival. Sees om ei uke på Emirates Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Man kan igrunn ikke forvente noe annet på et forum, og hvis man så bare skulle legge guds ord på bord, ville jo forumet være uvitende uinteressant. Mener nå jeg iallefall. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Though Wenger did not confirm the severity of the two players' injuries, the Gunners boss hinted that Adebayor and Walcott could be out for several weeks. - SkySports Men fitte faen i helvete. Nå må vi leve med Eboué fra start i flere kamper på rad. Eboue har jo vært mye bedre enn sagna hittil i sesongen så akkurat der er vi sterket enn svekket. Men Ade og Walcott er et stort tap og vi får håpe Ade ikke fikk noe brudd. Walcott har sannsynligvis brukket armen eller fått skuldern ut av ledd. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Haha, hadde aldri trodd at jeg kom til å si dette, men jeg savner Philippe Senderos. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er på Emirates neste uke og skal se guttene våre mot Manchester.. Forferdelig kjipt at jeg ikke får sett Adebayor, Sagna, Gallas, Walcott eller Van Persie.. Men så hørte jeg at Fabregas er ute med suspansjon pga 5 gule kort? Er det riktig? I så fall blir det kollosalt trist... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Haha, hadde aldri trodd at jeg kom til å si dette, men jeg savner Philippe Senderos. Nuvel. Han hadde nok bare gjort vondt verre. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sørensen filmer noe j***** også da.Det som provoserer mest. At en voksen man kaster seg slik er skam. (jeg vet noen i arsenal gjør det også, og jeg hater filming noe j****) Jeg er enig, synes at Sørensen er veldig feig her, samtidig som det Van Persie gjør er helt feil, så skal vi huske hva som skjedde med Sørensen i forrige uke, mannen holdt jo på å miste et øye.. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er på Emirates neste uke og skal se guttene våre mot Manchester.. Forferdelig kjipt at jeg ikke får sett Adebayor, Sagna, Gallas, Walcott eller Van Persie.. Men så hørte jeg at Fabregas er ute med suspansjon pga 5 gule kort? Er det riktig? I så fall blir det kollosalt trist... Cesc har bare 4 gule så du får nok se han Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er på Emirates neste uke og skal se guttene våre mot Manchester.. Forferdelig kjipt at jeg ikke får sett Adebayor, Sagna, Gallas, Walcott eller Van Persie.. Men så hørte jeg at Fabregas er ute med suspansjon pga 5 gule kort? Er det riktig? I så fall blir det kollosalt trist... Makan til uflaks med kampvalget ditt da, når det ser ut til at vi stiller med et B-lag mot United, ihvertfall offensivt. Savnet av Walcott faller meg tungt for brystet. Jeg har ikke trua på poeng i det hele tatt. Men håper du får en fin tur allikevel, det blir sikkert kjempegøy. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Haha, hadde aldri trodd at jeg kom til å si dette, men jeg savner Philippe Senderos. Nuvel. Han hadde nok bare gjort vondt verre. Er det mulig å gjøre det verre enn det forsvaret vårt gjør nå? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fatter ikke at Djourou ikke spilte i går. Når Wenger faktisk tilpasser laget etter Stokes måte å spille fotball på, altså å ta ut Nasri,Walcott og van Persie, så spiller han ikke med Djourou, som faktisk er brukbar i lufta, er en gåte for meg. Vi ser jo nå hvordan det gikk med Toure i duell med Fuller ... Hent tilbake Big Phil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå