Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idiotisk at vi får lette kamper på rekke og rad på slutten av sesongen. Hvorfor kan ikke amøbene som driver med kampoppsett være litt fair?

 

Er jo bare å rykke ut i gruppespillet i CL og i 3. runde i FA-cupen, så slipper man sånt.. ;)

 

Ja, huff, noe dritt å møte gode lag mot slutten av sesongen. Helt unikt for Arsenal dette.. United, Chelsea, Liverpool etc. har aldri opplevd det før..

Lenke til kommentar

 

Idiotisk at vi får lette kamper på rekke og rad på slutten av sesongen. Hvorfor kan ikke amøbene som driver med kampoppsett være litt fair?

 

Er jo bare å rykke ut i gruppespillet i CL og i 3. runde i FA-cupen, så slipper man sånt.. ;)

 

Ja, huff, noe dritt å møte gode lag mot slutten av sesongen. Helt unikt for Arsenal dette.. United, Chelsea, Liverpool etc. har aldri opplevd det før..

 

 

Spar meg for den kvalmende serkasmen din. Har aldri sagt at det er unikt for Arsenal. "Kampoppsetterne" er noen amøber generelt, og denne sesongen går det ut over Arsenal.

 

Håper vi ryker ut mot Bayern i CL, fremfor å ryke ut i semifinale, finale etc. Klarer ikke å se at vi vinner der i år, så vi kan like gjerne drite i det og heller fokusere på de titlene vi kan ta.

Lenke til kommentar

Hvor var du og klaget på oppsettet da United møtte Liverpool(B), City (B) og Chelsea (H) på fire runder i starten av sesongen?

 

Kampoppsettet er ikke noe jeg gidder å ta meg bryet med å klage noe særlig på, med mindre tidspunktene settes opp direkte urettferdig. Alle lag har perioder der man møter en del topplag over en kortere periode. Kommer man videre i cuper som FA-cupen og CL vil disse periodene på våren også inneholde en og annen cupkamp, og da som ofte gode lag. Sånn er det.

 

Så får vi se om Arsenal er klare for oppgaven. De har ikke imponert borte mot topplag i år, og siden både Liverpool, Chelsea, Tottenham og Everton er borte kan det jo bli tøft nok det.

Lenke til kommentar

Hvor var du og klaget på oppsettet da United møtte Liverpool(B), City (B) og Chelsea (H) på fire runder i starten av sesongen?

 

Kampoppsettet er ikke noe jeg gidder å ta meg bryet med å klage noe særlig på, med mindre tidspunktene settes opp direkte urettferdig. Alle lag har perioder der man møter en del topplag over en kortere periode. Kommer man videre i cuper som FA-cupen og CL vil disse periodene på våren også inneholde en og annen cupkamp, og da som ofte gode lag. Sånn er det.

 

Så får vi se om Arsenal er klare for oppgaven. De har ikke imponert borte mot topplag i år, og siden både Liverpool, Chelsea, Tottenham og Everton er borte kan det jo bli tøft nok det.

 

Forventer du at jeg skal komme og klage på oppsettet til United så mye som jeg hater dem? Topplag i fire runder er uansett ikke i nærheten det samme som å nesten ha topplagg på rekke og rad i to måneder. I enkelte tilfeller med minimalt dagers mellomrom.

 

Liverpool, Tottenham, Everton borte pleier ikke være et stort problem. Chelsea virker ikke særlig fryktinngytende. Det urettferdige kampoppsettet kan fucke opp mye her.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Tipper vi er ute av CL, FA cupen og tittelracet når mars er omme. Kampoppsettet der er bare så brutalt.

 

CL er vi ute av. Vi har muligheter mot Liverpool hjemme om vi klarer å hanskes med Suarez. Vi møtte dem på et veldig gunstig tidspunkt i høst der Suarez knapt hadde spilt og Coutinho nettopp var tilbake fra skade. Nøkkelen blir å ikke tape på Anfield.

 

Skal vi ha noen som helst mulighet på tittelen er vi nødt til å slå Chelsea og City. Ingen vei utenom.

Lenke til kommentar

 

Hvor var du og klaget på oppsettet da United møtte Liverpool(B), City (B) og Chelsea (H) på fire runder i starten av sesongen?

 

Kampoppsettet er ikke noe jeg gidder å ta meg bryet med å klage noe særlig på, med mindre tidspunktene settes opp direkte urettferdig. Alle lag har perioder der man møter en del topplag over en kortere periode. Kommer man videre i cuper som FA-cupen og CL vil disse periodene på våren også inneholde en og annen cupkamp, og da som ofte gode lag. Sånn er det.

 

Så får vi se om Arsenal er klare for oppgaven. De har ikke imponert borte mot topplag i år, og siden både Liverpool, Chelsea, Tottenham og Everton er borte kan det jo bli tøft nok det.

 

Forventer du at jeg skal komme og klage på oppsettet til United så mye som jeg hater dem? Topplag i fire runder er uansett ikke i nærheten det samme som å nesten ha topplagg på rekke og rad i to måneder. I enkelte tilfeller med minimalt dagers mellomrom.

 

Liverpool, Tottenham, Everton borte pleier ikke være et stort problem. Chelsea virker ikke særlig fryktinngytende. Det urettferdige kampoppsettet kan fucke opp mye her.

 

 

Skjønner meg ikke på dette innlegget, eller hva du vil fram til. Du klager på kampoppsettet, men tror fortsatt de fleste av kampene blir enkle, da kan ikke problemet være så stort.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg bare sier til meg selv, at vist Arsenal er en seriemester verdig er dette noe dem burde takle.

 

Selvfølgelig vil Arsenal prøve å nå så langt som mulig i CL og FA cupen, i tillegg kommer ligaen. Jeg er helt enig i at klubben burde satse på hele bunten. Eneste jeg frykter er at vi kan få en del skader i f.eks Februar og at backupen vi har ikke er nødvendigvis sterk nok i alle posisjoner.

 

Som toppidrettsutøver er dette noe jeg mener er et krav. Altså, man bør klare å spille 2 kamper på 1 uke, uten problemer.

 

Håper Wenger får inn en ny spiss og en backup for Koscielny og Mertesacker. Draxler har også vært sterkt linket til oss i det siste så håper at vi får se en eventuell signering av han om ikke så lenge. Men kjenner jeg Wenger rett så skjer vel ikke noe som helst.

Lenke til kommentar

Hvor var du og klaget på oppsettet da United møtte Liverpool(B), City (B) og Chelsea (H) på fire runder i starten av sesongen?

 

Kampoppsettet er ikke noe jeg gidder å ta meg bryet med å klage noe særlig på, med mindre tidspunktene settes opp direkte urettferdig. Alle lag har perioder der man møter en del topplag over en kortere periode. Kommer man videre i cuper som FA-cupen og CL vil disse periodene på våren også inneholde en og annen cupkamp, og da som ofte gode lag. Sånn er det.

 

Så får vi se om Arsenal er klare for oppgaven. De har ikke imponert borte mot topplag i år, og siden både Liverpool, Chelsea, Tottenham og Everton er borte kan det jo bli tøft nok det.

 

Nå er ikke problemet ligaen for det må du møte alle uansett. Det gir jeg blanke f*** i, men trekningene til FA Cupen (Tottenham, og nå Liverpool), Ligacupen (Chelsea) og Champions League (2xBayern München) har ikke gått Arsenals vei akkurat.

 

Man trenger ikke møte de beste i cup sammenheng for å vinne. Man kan la de antatt gode lagene slå ut hverandre. Man United har møtt Swansea, Sunderland, Stoke, Norwich og snart Olympiakos i cuper i år. Det gjør veien til en finale utrolig mye lettere.

 

Jeg håper du skjønner hva jeg mener.

Endret av Vrinsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvor var du og klaget på oppsettet da United møtte Liverpool(B), City (B) og Chelsea (H) på fire runder i starten av sesongen?

 

Kampoppsettet er ikke noe jeg gidder å ta meg bryet med å klage noe særlig på, med mindre tidspunktene settes opp direkte urettferdig. Alle lag har perioder der man møter en del topplag over en kortere periode. Kommer man videre i cuper som FA-cupen og CL vil disse periodene på våren også inneholde en og annen cupkamp, og da som ofte gode lag. Sånn er det.

 

Så får vi se om Arsenal er klare for oppgaven. De har ikke imponert borte mot topplag i år, og siden både Liverpool, Chelsea, Tottenham og Everton er borte kan det jo bli tøft nok det.

 

Nå er ikke problemet ligaen for det må du møte alle uansett. Det gir jeg blanke f*** i, men trekningene til FA Cupen (Tottenham, og nå Liverpool), Ligacupen (Chelsea) og Champions League (2xBayern München) har ikke gått Arsenals vei akkurat.

 

Man trenger ikke møte de beste i cup sammenheng for å vinne. Man kan la de antatt gode lagene slå ut hverandre. Man United har møtt Swansea, Sunderland, Stoke, Norwich og snart Olympiakos i cuper i år. Det gjør veien til en finale utrolig mye lettere.

 

Jeg håper du skjønner hva jeg mener.

 

 

United møter så i alltid Premier League-lag i FA-cupen, så den tror jeg vi legger død. Vi har også en tendens til å møte topplagene, og du glemmer jo totalt at vi møtte Liverpool i vår første ligacupkamp denne sesongen. At vi møter Olympiakos og dere Bayern har vel noe med å gjøre at vi vant gruppa, mens dere ble nummer to ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...