Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Prrfth... ikke like imponerende å ta titler med klubber hvor man har all verdens økonomiske ressurser. "Choosen one" Bullshit.

 

Skulle likt å se om han hadde klart å holde Arsenal blant top 4 hvert eneste år i 8 økonomiske nedgangsår slik som Wenger har klart.

 

Han er "ingenting" uten sjekkheftet.

Choosen One er bare bullshit. Han er the spesial One, og Mourino hadde gitt Arsenal flere pokaler på 8 år enn hva Wenger klarer.

 

 

Haha, om du virkelig tror Mourinho er bedre manager enn Wenger så vet jeg ikke hva jeg skal si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Prrfth... ikke like imponerende å ta titler med klubber hvor man har all verdens økonomiske ressurser. "Choosen one" Bullshit.

 

Skulle likt å se om han hadde klart å holde Arsenal blant top 4 hvert eneste år i 8 økonomiske nedgangsår slik som Wenger har klart.

 

Han er "ingenting" uten sjekkheftet.

Choosen One er bare bullshit. Han er the spesial One, og Mourino hadde gitt Arsenal flere pokaler på 8 år enn hva Wenger klarer.
Det tror jeg også. Men de pokalene hadde kommet på bekostning av oppbygging av klubben, økonomisk gevinst over tid, spillerutvikling og dedikasjon til klubben. Han hadde uansett dratt til Real Madrid før eller senere.

 

Vi er en klubb som blir misunnet over hele europa grunnet vår suksess økonomisk. At vi, etter Wengers eksellente arbeid med spillerutvikling og økonomisk drift av klubben, nå ligger på toppen av PL, med i FA-cupen og uttalige år i CL, er en prisverdig prestasjon.

 

Vi har begynt å trekke til oss spillere som Özil, og er linket nylig til Draxler, samtidig som Wengers prosjekter med Ramsey, Wilshere, Walcott for alvor begynner å blomstre.

 

Wenger sitt verk begynner å vise de resultatene han og fans drømmer om. Vi ser det nå, men dette vil også bære frukter når han en dag gir seg og arvtakeren kommer inn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Med de høyeste billettprisene i England og ingen trofé på evigheter har han ikke så mye å vise til.

 

Ja, jeg ville hatt Wenger framfor Mourinho any day. Men Wenger har ikke klart å vinne noe, noe som gjenspeiler seg i alle salgene av toppspillere de siste årene.

 

Hvis Wenger nå får Arsenal på vinterstien og samtidig klarer å hindre Barcelona fra å hente de beste spillerne (leste noe om Wilshere, ingen peiling om det er hold i det), så tror jeg at Arsenal er en klar tittelutfordrer igjen. Talentfabrikken Arsenal skal ha All honør, men som supporter så er det vel trofeer som gjelder?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for Wenger kunne vi fort havnet langt, langt ned på tabellene i nedgangsårene og gjelden kunne blitt for stor. Han solgte de beste spillerne for å betale tilbake blant annet gjelden for Emirates, og likevel har han holdt oss i CL hvert eneste år. Det hadde Mourinho aldri klart i motgang (har han egentlig noensinne utviklet et eget talent?). Nå som vi endelig begynner å få litt økonomisk medgang, ser man at vi allerede er på vinnende veier igjen. Wenger har gjort en svært, svært god jobb i Arsenal de siste årene selv om det ikke har blitt noe trofeer, men det sliter selvfølgelig FIFA-karrieremodus-Arsenalsupporterne å se.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med de høyeste billettprisene i England og ingen trofé på evigheter har han ikke så mye å vise til.

Ja, jeg ville hatt Wenger framfor Mourinho any day. Men Wenger har ikke klart å vinne noe, noe som gjenspeiler seg i alle salgene av toppspillere de siste årene.

Hvis Wenger nå får Arsenal på vinterstien og samtidig klarer å hindre Barcelona fra å hente de beste spillerne (leste noe om Wilshere, ingen peiling om det er hold i det), så tror jeg at Arsenal er en klar tittelutfordrer igjen. Talentfabrikken Arsenal skal ha All honør, men som supporter så er det vel trofeer som gjelder?

Mangel på sportslige resultater har vært en direkte effekt av overgang til Emirates og økonomisk gjennoppbygging. Ingen supportere kan si at de har vært tilfreds med det vi har prestert sportslig de siste 8 årene. Alikevel ser vi en økning i fanbasen der vi i 2011 hadde et estimert antall på over 100 millioner verden over. Interessen har økt og ikke sviktet.

 

Tenker man langstiktig vil arbeidet gavne klubben i alle ledd. Vi har et fundament som nå gir oss store muligheter sportslig igjen. Vi kjøper en Özil der vi før solgte van Persie.

 

Supportere lever ikke på trofeer som skjedde, men trofeer og suksess som vil skje. (Ellers har jo Arsenal mye å vise til) For å få til dette på en sunn måte må det være balanse i klubben over tid (se på Sir Alex), og dette er også premien av arbeidet som er gjort. Jeg overbevist om resultater i nærmeste fremtid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har absolutt ingenting galt å si om Wenger. Om det er han eller ledelsen som er skyld i de dårlige årene, har jeg ingen peiling om.

 

Men en ting kan vi vell være enige om: hvis det ikke vinnes trofeer, forsvinner de beste spillerne.

 

Om Mourinho hadde klart det bedre tror jeg neppe. Men det skal sies at han har en magic touch på alt han rører, men det virker som at den forsvinner etter noen år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mangel på sportslige resultater har vært en direkte effekt av overgang til Emirates og økonomisk gjennoppbygging. Ingen supportere kan si at de har vært tilfreds med det vi har prestert sportslig de siste 8 årene. Alikevel ser vi en økning i fanbasen der vi i 2011 hadde et estimert antall på over 100 millioner verden over. Interessen har økt og ikke sviktet.

 

Tenker man langstiktig vil arbeidet gavne klubben i alle ledd. Vi har et fundament som nå gir oss store muligheter sportslig igjen. Vi kjøper en Özil der vi før solgte van Persie.

 

Supportere lever ikke på trofeer som skjedde, men trofeer og suksess som vil skje. (Ellers har jo Arsenal mye å vise til) For å få til dette på en sunn måte må det være balanse i klubben over tid (se på Sir Alex), og dette er også premien av arbeidet som er gjort. Jeg overbevist om resultater i nærmeste fremtid.

 

Mye bra her. Ja, det blir veldig spennende å se den utviklingen til Arsenal videre. Jeg syntes det er artig med fotball-klubber som kommer fra en sunn økonomi og ikke en rik eier. FC Bayern er den klubben jeg ser opp til.

 

Skulle ønske det ble mye strengere FFP regler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Mangel på sportslige resultater har vært en direkte effekt av overgang til Emirates og økonomisk gjennoppbygging. Ingen supportere kan si at de har vært tilfreds med det vi har prestert sportslig de siste 8 årene. Alikevel ser vi en økning i fanbasen der vi i 2011 hadde et estimert antall på over 100 millioner verden over. Interessen har økt og ikke sviktet.

 

Tenker man langstiktig vil arbeidet gavne klubben i alle ledd. Vi har et fundament som nå gir oss store muligheter sportslig igjen. Vi kjøper en Özil der vi før solgte van Persie.

 

Supportere lever ikke på trofeer som skjedde, men trofeer og suksess som vil skje. (Ellers har jo Arsenal mye å vise til) For å få til dette på en sunn måte må det være balanse i klubben over tid (se på Sir Alex), og dette er også premien av arbeidet som er gjort. Jeg overbevist om resultater i nærmeste fremtid.

Mye bra her. Ja, det blir veldig spennende å se den utviklingen til Arsenal videre. Jeg syntes det er artig med fotball-klubber som kommer fra en sunn økonomi og ikke en rik eier. FC Bayern er den klubben jeg ser opp til.

 

Skulle ønske det ble mye strengere FFP regler.

FFP reglene blir strengere og strengere, men premiepenger og penger i fra sponsorer øker. Fordelen er at det er noe alle toppklubber kan få, i motsetning til en rik eier som vil gjøre alt for å vinne.
Lenke til kommentar

Dersom Mourinho hadde tatt over en aldrende Arsenal-stall i 2005, etter at vi vant vårt siste trofé, og fått beskjed om at han måtte gå i pluss økonomisk over de neste åtte årene, hadde han funnet seg en ny klubb på dagen. Det er dette som skiller Wenger fra røkla. Han kunne reist i 2005 som en Arsenal-legende, men han valgte å bli gjennom de vanskelige årene, til tross for uendelige mengder "Wenger Out" , "In Wenger We Rust" og "Spend Some Fucking Money". Så godt som hver eneste storklubb i Europa har vist interesse for ham, men han valgte å bli.

 

At han har holdt oss innenfor topp 4 gjennom alle disse årene, til tross for at alle de unge spillerne som blomstret under hans tillit dro én etter én, er intet mindre enn en enorm prestasjon. Flere, inkludert meg, har vært i tvil om hvorvidt han er den rette mannen til å ta oss tilbake til toppen av PL, men hva gjør han så fort han endelig har penger på bok? Jo, han knuser den latterlige teorien om at han er for sta til å bruke penger, og henter inn verdens beste playmaker. Og vips, så er vi top of the league.

 

Ville aldri byttet ut Wenger mot Mourinho, eller noen annen manager for den saks skyld.

Endret av Le Professeur
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...