Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Det er forferdelig mange Twitter rykter ute og går. 95% av dem er tomme rykter som blir "hypet" til de grader! Synd det er sånn egentlig.

 

Kunne vært interressant med en signering av Draxler, men er litt skeptisk til prisen. Men tror en eventuell signering er nøye gjennomtenkt, da Draxler har vært linket til oss i flere år nå og tar jeg ikke feil så har Wenger og uttalt seg om han.

 

Om denne signeringen går igjennom, så kan vi glemme Costa til sommeren. Vil jeg tro.

Endret av knuhuf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En signering av Draxler vil virkelig vise konkurrentene at Wenger mener alvor (om det ikke er inneforstått enda).

 

Det er jo ikke det at vi trenger Draxler, men når klubben kjøper han inn viser det styrke og at klubben er ambisiøs. I likhet med AW hater jeg januarvinduet som pesten, men om dette skjer viser Arsenal at de er av de best skodde lagene i verden på midtbaneplass.

 

Også er det jo snakk om Draxler kan bli tiltenkt en spissrolle. Akkurat det lar jeg være til sjefen. Der bommer han sjelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mourinho: 'Wenger complaining [about Mata transfer] is normal because he always does'

 

Spot on fra mr. Mourinho.

 

Wenger bør feie for egen dør og passe på sine egne saker. At han ikke liker januarvinduet betyr ikke at andre ikke gjør det. Man står fritt til å handle hvem man vil fra hvilket lag man vil.

 

At Chelsea tilfeldigvis har spilt mot United 2 ganger er irrelevant.

Lenke til kommentar

 

Det er jo akkurat det han har...

 

 

Se gjerne pressekonferansen på nytt, du:

 

http://player.arsenal.com/

 

Det han snakker om er at det er mulig å utnytte januarvinduet og at han er imot vinduet, men at han ikke tror det er det Chelsea gjør. Han sier også at han ble overasket over at de vil selge ders beste spiller, ikke noe annet. Da snur selvfølgelig media dette til at han mener at Chelsea utnytter vinduet og at Wenger klager.

 

Seriøst, hva med å sjekke litt mer pålitelige kilder som kanskje å se pressekonferansen med egne øyne? Virker som dere alle har Se og Hør som hovedkilde for informasjon.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Seriøst, hva med å sjekke litt mer pålitelige kilder som kanskje å se pressekonferansen med egne øyne? Virker som dere alle har Se og Hør som hovedkilde for informasjon.

 

Han sa noe bullshit om at Chelsea har møtt United to ganger, mens "vi andre" ikke har det. Da ble det urettferdig når de solgte _sin beste spiller_ (Les: Mata) til dem.

 

Wenger må slutte å whine, og heller utnytte vinduet. Få inn Draxler, vis at vi mener alvor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Han sa noe bullshit om at Chelsea har møtt United to ganger, mens "vi andre" ikke har det. Da ble det urettferdig når de solgte _sin beste spiller_ (Les: Mata) til dem.

 

Er det virkelig mulig? Han brukte den overgangen som et eksempel på hvordan januarvinduet kunne utnyttes, men mente at det ikke var hensikten til Chelsea. Han ønsker strengere regler i januarvinduet slik at ingen smutthull kan utnyttes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herrefred, blir så oppgitt. Hva er det du vil frem til? Som jeg har nevnt 100000 ganger som du tydligvis aldri får med deg: Han sa han IKKE mente Chelsea utnyttet vinduet, han brukte overgangen som et EKSEMPEL på hvordan det KAN utnyttes. Kan gjenta det en gang til: han klagde IKKE på overgangen.

 

Og du kan la være å etterlyse at jeg skal forklare hvordan vinduet kan utnyttes, for det er ikke jeg som mener det, men Wenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...