Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Som forventet. Vi har gjort det langt bedre enn forventet så langt og man ønsker da ikke bruke penger unødvendig. Topp 4 var alltid målet. Ved å forbli passiv dette vinduet viser Wenger at han ikke har tro på gullet.

 

At han ikke kastet seg inn i kampen om Mata, selv om Chelsea sannsynligvis ikke ville solgt til oss, er håpløst. Viser 0 ambisjoner. Utrolig frustrerende.

Lenke til kommentar

Wenger sa jo også på pressekonferansen i dag at han ikke er interessert. Med en veldig seriøs mine i ansiktet.

 

Du må slutte å ta ting så bokstavelig. SELVFØLGELIG er han interessert i Draxler, men Wenger har da ikke for vane å prate om navn på pressekonferanser. Han holdte jo Özil hemmelig i flere mnd også... Det var ikke en overgang de "bare gikk for" på Deadline Day.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

 

Wenger sa jo også på pressekonferansen i dag at han ikke er interessert. Med en veldig seriøs mine i ansiktet.

 

Du må slutte å ta ting så bokstavelig. SELVFØLGELIG er han interessert i Draxler, men Wenger har da ikke for vane å prate om navn på pressekonferanser. Han holdte jo Özil hemmelig i flere mnd også... Det var ikke en overgang de "bare gikk for" på Deadline Day.

 

 

Det er akkurat ikke-bokstavelig jeg tar det. Altså, han er sikkert interessert i Draxler på samme nivå som han er interessert i Messi, Ronaldo, Ronny, Suarez etc.

 

Wenger har ikke pokerfjes. Det er veldig lett å se på ansiktsuttrykket hans hva han egentlig mener. Han hadde samme uttrykk nå som når det var klart at Mata glapp for noen sommere siden, eller når det blir klart at Suarez ikke kom i sommer.

 

Tilsvarende kan man også se på ansiktsuttrykket hans når noe er i ferd med å gå i boks jfr Cazorla og Ozil overgangene.

 

Jeg tviler forresten veldig sterkt på at Ozil-overgangen ble holdt hemmelig i flere måneder. Tror nok ikke vi meldte interesse før det ble klart at Suarez var uaktuell. Det blir litt å spekulere selvsagt, men hadde vi kjøpt Suarez kan jeg aldri tenke meg at Ozil ville kommet.

Lenke til kommentar

Herregud, Benbjo. Jeg blir så oppgitt over alt du skriver. Når journalistene driver å pirker og graver, svarer han selvfølgelig at han ikke er interessert. Man må være passe dum for å gå ut offentlig å snakke om overgansplanene sine på en pressekonferanse. Og ikke lat som du kjenner Wenger og kan lese annsiktsutrykket hans, og dermed vite alt om hva som skjer på markedet for han.

 

Vi trenger ikke å signere noen for å ha sjanse på gullet. Laget vi har nå er mer en nok gode til å kjempe om tittelen. Vi har møtt alle lagene, og er fremdeøes på toppen og har så langt hatt en av våres beste PL sesonger noensinne. Likevel virker du aldri å bli tilfreds eller overbevist. Du skal alltid komme med disse dommedagsprofetiene dine, som laget gang på gang på gang motbeviser, for så å komme med nye. Når skal du for en gangs skyld bli glad over at vi har en såpass bra sesong?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud, Benbjo. Jeg blir så oppgitt over alt du skriver. Når journalistene driver å pirker og graver, svarer han selvfølgelig at han ikke er interessert. Man må være passe dum for å gå ut offentlig å snakke om overgansplanene sine på en pressekonferanse. Og ikke lat som du kjenner Wenger og kan lese annsiktsutrykket hans, og dermed vite alt om hva som skjer på markedet for han.

 

Vi trenger ikke å signere noen for å ha sjanse på gullet. Laget vi har nå er mer en nok gode til å kjempe om tittelen. Vi har møtt alle lagene, og er fremdeøes på toppen og har så langt hatt en av våres beste PL sesonger noensinne. Likevel virker du aldri å bli tilfreds eller overbevist. Du skal alltid komme med disse dommedagsprofetiene dine, som laget gang på gang på gang motbeviser, for så å komme med nye. Når skal du for en gangs skyld bli glad over at vi har en såpass bra sesong?

Jeg later ikke som jeg kjenner Wenger. Baserer mine oppfattelser på tidligere hendelser og erfaringer. Wenger har gjentatte ganger vist at han ikke har noe pokerfjes.

 

Vi har møtt alle lagene ja, men vi har veldig mange tøffe bortekamper igjen. Flere enn de nærmeste lagene på tabellen. City har begynt å virke borte. Chelsea er noe variable og vi har muligheter til å havne over dem.

 

Andreplass er nok det mest realistiske vi kan håpe på, men jeg tror det blir 3 plass at best. Da må vi også ta mange poeng i de vanskelige bortekampene. Gjør vi ikke det kan vi fort havne i bakevja.

 

Jeg er først og fremst noe missfornøyd fordi vi spiller dårlig om dagen og har problemer med å ta alle poengene mot lag som Cardiff og Villa. Og da er det hovedsakelig angrepet jeg har problemer med. Skaper alt for lite. Forsvaret har vært fantastisk og midtbanen Ok.

 

Når vi heller ikke klarer å ta poeng mot et United som har slitt hele sesongen eller kaste bort 2 poeng mot Everton hjemme fremstår vi ikke som et tittellag i mine øyne.

Lenke til kommentar

Men City og Chelsea som har gått på noen bunnlagsmeller er det? Du sparer ikke på rosen til andre lag, men klarer ikke gi til ditt eget. City har mye å bevise på bortebane. De har ikke møtt noen av topplagene på bortebane enda, utenom Chelsea (hvor de tapte). Regner også med at Mourinho kommer til å gjøre det han er best til på Etihad, nemlig parkere bussen. Så da får vi en liten luke.

Er faktisk ingen gjennstående kamper vi har som jeg ser på og tenker "dette er et garantert tap". Vi har stor mulighet til å få noe fra alle kampene mot topplagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...