Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette holder ikke mål. Dette holder bare ikke mål. Når vi ikke klarer å vinne en fotballkamp mot Stoke, da er det noe som er virkelig galt. Det er en pine å se på, ingenting stemmer som det gjorde på denne tiden i fjor. I fjor hadde vi 3 tap, det ga oss en 3.plass. Hvis ikke vi får putta to kjappe nå, blir dette vårt tredje tap, og vi har bare spilt 1/4 av sesongen. Vi er ferdige. Over og ut.

FAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEN!!!

:(:(

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
jeg velger ikke å kalle laget mitt en vits i hvertfall ;)

Og potensialet er der, i bøtter..

Nei, du er visst en bedre supporter enn meg. Gratulerer! :thumbup:

Ja hvis du mener det så :roll:

Det jeg mente var at du ikke var saklig i forhold til tingene tilstand i klubben.

laget har potensiale, og som supporter står man bak i medgang som motgang.

Jeg kan også vri meg i håret av Wenger disposisjoner, men jeg har tiltro til at han har en mening med det han gjør.

Det har lønt seg før å gi mannen tid og rom til å gjøre det på sine måte tidliger ;)

Lenke til kommentar
Håper ikke det kommer en eller annen tomsing med et innlegg her på siden nå om at vi ikke må være så negative og bla bla bla. Man må kalle en spade en spade, og det Arsenallaget vi har nå er rett og slett dårlige.

Fra arsenalnorway.nos forum. Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Undervurderer faktisk Arsenal litt her, et tap mot Stoke setter ikke akkurat Arsenal opp igjen på hyllen. Ble faktisk veldig forbauset over at de ikke klarte å spille det ut til 1 poeng, engang.

Greit nok at dette bare er et forum, men det er så sinnsykt irriterende med alle kidza som kommer inn her for å få seg en latter. Vi gjør det ikke når de taper så da kan de respektere at vi ikke ønsker det heller.

Lenke til kommentar
Elendig kamp, gruer meg som faen til united kampen. Tipper 0-6 tap på lørdag.

Jeg ble glad det Rvp gjorde. Hadde jeg vært rvp hadde jeg tuppet sørensen i ballene.

Det var så provoserende å se på at jeg hadde smelt han i nettet med strake knotter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...