Taxmannen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Og du kaller deg Arsenal supporter??Seriøst, ha litt historie i bakhodet før du fyrer fra hofta med svada!! Skjønner din frustrasjon, men det var usaklig.. Nei, jeg kaller meg Arsenal-supporter. Få litt historie, da! Jeg trenger det tydeligvis. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Dette holder ikke mål. Dette holder bare ikke mål. Når vi ikke klarer å vinne en fotballkamp mot Stoke, da er det noe som er virkelig galt. Det er en pine å se på, ingenting stemmer som det gjorde på denne tiden i fjor. I fjor hadde vi 3 tap, det ga oss en 3.plass. Hvis ikke vi får putta to kjappe nå, blir dette vårt tredje tap, og vi har bare spilt 1/4 av sesongen. Vi er ferdige. Over og ut. FAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEN!!! :( Endret 1. november 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skjønner din frustrasjon, men det var usaklig.. Supportere skal ikke allitd være så jævla saklige... Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 For en deprimerende kamp. Synd Wenger solgte unna muligheten for en medalje i år.. Tipper en 6 plass i år. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hehe, VG: "Innbytter Van Persie får rødt kort for slåssing." Skal tydeligvis ikkje så mykje til før det blir kalt slåsting? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skjønner din frustrasjon, men det var usaklig.. Supportere skal ikke allitd være så jævla saklige... jeg velger ikke å kalle laget mitt en vits i hvertfall Og potensialet er der, i bøtter.. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jeg velger ikke å kalle laget mitt en vits i hvertfall Og potensialet er der, i bøtter.. Nei, du er visst en bedre supporter enn meg. Gratulerer! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jeg velger ikke å kalle laget mitt en vits i hvertfall Og potensialet er der, i bøtter.. Nei, du er visst en bedre supporter enn meg. Gratulerer! Ja hvis du mener det så Det jeg mente var at du ikke var saklig i forhold til tingene tilstand i klubben. laget har potensiale, og som supporter står man bak i medgang som motgang. Jeg kan også vri meg i håret av Wenger disposisjoner, men jeg har tiltro til at han har en mening med det han gjør. Det har lønt seg før å gi mannen tid og rom til å gjøre det på sine måte tidliger Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jeg velger ikke å kalle laget mitt en vits i hvertfall Og potensialet er der, i bøtter.. Det gjør aldri jeg heller, men tror det lå en viss sarkasme i det han sa. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Håper ikke det kommer en eller annen tomsing med et innlegg her på siden nå om at vi ikke må være så negative og bla bla bla. Man må kalle en spade en spade, og det Arsenallaget vi har nå er rett og slett dårlige. Fra arsenalnorway.nos forum. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tap, skader, rødt kort. Ikke det dere hadde håpet på... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Undervurderer faktisk Arsenal litt her, et tap mot Stoke setter ikke akkurat Arsenal opp igjen på hyllen. Ble faktisk veldig forbauset over at de ikke klarte å spille det ut til 1 poeng, engang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjapp opprydding av idioti og påfølgende off topic er gjennomført. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Undervurderer faktisk Arsenal litt her, et tap mot Stoke setter ikke akkurat Arsenal opp igjen på hyllen. Ble faktisk veldig forbauset over at de ikke klarte å spille det ut til 1 poeng, engang. Greit nok at dette bare er et forum, men det er så sinnsykt irriterende med alle kidza som kommer inn her for å få seg en latter. Vi gjør det ikke når de taper så da kan de respektere at vi ikke ønsker det heller. Lenke til kommentar
esop Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjedelig at Arsenal måtte gå på en sånn smell i dag Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Elendig kamp, gruer meg som faen til united kampen. Tipper 0-6 tap på lørdag. Jeg ble glad det Rvp gjorde. Hadde jeg vært rvp hadde jeg tuppet sørensen i ballene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ble glad det Rvp gjorde. Hadde jeg vært rvp hadde jeg tuppet sørensen i ballene. Tosken må jo klare å beherske seg. Djees. Kan ikke dytte alle som vinner over en. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Føler med dere Vet hvordan det er å tape mot bunnlag. La oss grine og glemme dette sammen! Endret 1. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Deilig at Clichy scorte. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Elendig kamp, gruer meg som faen til united kampen. Tipper 0-6 tap på lørdag. Jeg ble glad det Rvp gjorde. Hadde jeg vært rvp hadde jeg tuppet sørensen i ballene. Det var så provoserende å se på at jeg hadde smelt han i nettet med strake knotter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå