Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jasså? Så å parkere bussen fra start og la oss gjøre alle trekk, mens Chelsea bare holder tilbake vil si å gå inn for å ta alle 3 poeng? Det er ikke tilfeldig at 5 av 7 PL kamper mellom Moron-inho(1) og Wenger har endt i uavgjort. Wenger går alltid inn for å vinne, selv på Etihad. Kall det gjerne dumdristig, men det er årsaken til at mange nøytrale mener at Arsenal spiller den mest underholdene fotballen i England.

 

Lite imponerende rekord for Moron-inho mot Arsenal ihvertfall.

 

1. Skjerp deg. Hva er poenget?

 

2. Kanskje for noen år siden. Nå spiller vi kynisk og til tider drepende kjedelig. City spiller uten til klart mest underholdene. Liverpool har også vært morsomme å se på i år. Tottenham under Shearwood også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

2. Kanskje for noen år siden. Nå spiller vi kynisk og til tider drepende kjedelig. City spiller uten til klart mest underholdene. Liverpool har også vært morsomme å se på i år. Tottenham under Shearwood også.

 

 

Er enig med at City har spilt mer underholdene fotball enn oss i det siste. Mye fordi vi er dårlig i det siste leddet, og det er ikke like kult når vi ikke klarer å sette sjansene våres.

Lenke til kommentar

 

 

2. Kanskje for noen år siden. Nå spiller vi kynisk og til tider drepende kjedelig. City spiller uten til klart mest underholdene. Liverpool har også vært morsomme å se på i år. Tottenham under Shearwood også.

 

 

Er enig med at City har spilt mer underholdene fotball enn oss i det siste. Mye fordi vi er dårlig i det siste leddet, og det er ikke like kult når vi ikke klarer å sette sjansene våres.

 

Liverpool, Everton og City er top tre for min del.

Lenke til kommentar

 

 

 

2. Kanskje for noen år siden. Nå spiller vi kynisk og til tider drepende kjedelig. City spiller uten til klart mest underholdene. Liverpool har også vært morsomme å se på i år. Tottenham under Shearwood også.

 

Er enig med at City har spilt mer underholdene fotball enn oss i det siste. Mye fordi vi er dårlig i det siste leddet, og det er ikke like kult når vi ikke klarer å sette sjansene våres.

Chelsea spiller også ganske underholdene til tider, men de kampene tørr jeg å satse mye på st du ikke ser.

Lenke til kommentar

Virker som Mr. BS holder seg til Arsenalkamper og bare Arsenalkamper.

 

Ikke at det er noe ille i seg selv. Men det hadde forklart litt om hans syn på de andre lagene i Premier League.

Synes Chelsea har mange midtbanespillere som spiller vakkert (Hazard). Torres har sine moments han også.

Endret av infinety
Lenke til kommentar

 

 

 

2. Kanskje for noen år siden. Nå spiller vi kynisk og til tider drepende kjedelig. City spiller uten til klart mest underholdene. Liverpool har også vært morsomme å se på i år. Tottenham under Shearwood også.

 

Er enig med at City har spilt mer underholdene fotball enn oss i det siste. Mye fordi vi er dårlig i det siste leddet, og det er ikke like kult når vi ikke klarer å sette sjansene våres.

Chelsea spiller også ganske underholdene til tider, men de kampene tørr jeg å satse mye på st du ikke ser.

 

 

Kan ikke se noen kamper som aldri eksisterer. I hvilken verden spiller Chelsea underholdende fotball?

 

Virker som Mr. BS holder seg til Arsenalkamper og bare Arsenalkamper.

 

Ikke at det er noe ille i seg selv. Men det hadde forklart litt om hans syn på de andre lagene i Premier League.

 

Prøver å få med meg det meste forutenom bunnstrider. Dog er det to lag jeg sjelden gidder å se på fordi de spiller så dørgende kjedelig fotball; United og Chelsea, men i det siste har jeg fulgt litt med på United fordi det er gøy å se de i motgang.

 

Går an å ha forskjellige meninger, vettu'.

Lenke til kommentar

Szczesny med 100 kamper, og han er bare 23. Seaman og Lehmann var til sammenligning 31 og 36 år da de nådde samme antall. Ekstremt digg å tenke på hvor mye han har forbedret seg siden han ble nr 1, pluss hvor mange år han har igjen på toppnivå. Kan fort bli en av de største legendene i klubben, har personligheten for det også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jovetic til Arsenal? Hva synes dere om det? Har ikke sett fyren spille en eneste PL kamp..

 

Vært mye skadet, men jeg har fulgt med på han mye i Fiorentina. Har også argumentert for at han ville vært en av de aller aller beste spillerene vi kunne kjøpt inn til midtspissplassen hvis vi klarte å holde han nogenlunde skadefri (rundt 40-45 kamper fra start i en sesong) og fortsatt utviklingen hans som midtspiss slik som han gjorde støtt og stadig i Fiorentina, men samtidig kan han spille på venstrekanten, offensiv midtbane/hengende spiss, høyrekant og midtspiss i en 4-2-3-1.

 

Teknisk sett er han fantastisk. Har en herlig skuddfot (langskudd inkludert), er en meget god pasningsspiller (de flikkene Giroud gjør er også noe Jovetic bringer til bordet ved siden av at han ligger på omtrent 20% høyere treffsikkerhet), er sterk nok og høy nok til å ikke bli dyttet lett overende av forsvarsspillere, ganske kjapp og rimelig ung (fylte 24 i oktober). Problemet hans er dog og blir at han aldri har spilt over 40 kamper for en klubb noensinne i sin karriere. Han har slitt litt med skadeproblemer og for et par sesonger tilbake var han ute hele sesongen i 10/11 pga. han røyk noe i kneet.

Det største problemet er dog at han nå spiller for City. De kommer ikke til å slippe han til Arsenal og hvis de gjør det så blir det ikke billig mtp. at Jovetic trolig ligger på over £100k i uka i Manchester og for å styrke en rival så vil de trolig ha mer enn de £22m som de betalte for han.

 

En fantastisk spiller og en av mine favoritter, men en overgang til Arsenal er meget meget usannsynlig og på dette tidspunktet en stor risiko mtp. helsen hans siden overgangen til City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...