Stefan_B Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Tviler på at Gnabry fikk instruksjoner av Wenger om å spille defensivt. Tror det har mer å gjøre med at Aston Villa parkerte bussen og ga ham lite rom å boltre seg i, mens Tottenham hadde enorme avstander mellom forsvar og midtbane som gjorde at han kunne bruke farten sin til å utfordre. Da er det naturlig at han går dypere på banen for å prøve å involvere seg i det oppbyggende spillet, i stedet for å stå isolert i en klynge av Villa-spillere. Fulham har dog ligaen svakeste forsvar, så jeg håper virkelig at han starter på lørdag. Edit: leif Jeg er rimelig sikker på at det var motsatt Le Prof. Hvis du fikk med deg hvor ofte Sagna presset opp i førsteomgangen da venstresiden til Villa ikke hang med i det hele tatt i forhold til hvor dypt Gnabry og sentralt Gnabry lå mens Sagna og Wilshere presset opp så må det ha vært en grunn. Gnabry har som regel vært veldig ivrig på å bidra offensivt, men han virket å være mer opptatt av å beholde balansen i laget mot Villa. Hvis Gnabry hadde fått samme beskjed som mot Tottenham så ville han utnyttet den friheten ute på høyre langt langt oftere, men jeg tror mye av grunnen til at han spilte dypere og mer defensivt enn vanlig er fordi Wenger ikke vil at han skal ha et for stort press på seg for å erstatte Walcott i hans fravær. Det er hvertfall slik jeg har tolket det i etterkant etter å ha sett førsteomgangen og de siste 20 minuttene av andreomgang om igjen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Utelukker ikke at du har rett, men med tanke på at Cazorla spilte på den andre kanten, syntes jeg det hadde vært rart om Gnabry hadde fått slike instruksjoner mot et lag som har såpass lite å by på offensivt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Endret 18. januar 2014 av Mr. Brightside 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Bare venter på at en av arsenals importerte spillere skal holde hånda feil vei på den feiringen Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Bare venter på at en av arsenals importerte spillere skal holde hånda feil vei på den feiringen For engelske fotballspillere er kjent for sine høye intelligens tenker du på? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Nei, men de vet forskjellen på tegnet for 2/fred og tegnet for fuck off ganske så instinktivt Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Nå oppstod ingen av de gesturene i England, men jeg skal ikke være så altfor vrang i formiddag! "Wanker"-gesturen og selve fingeren er rimelig erketypisk England ja. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ser vi ligger 1 poeng bak Invincibles med like mange kamper spilt. Interessant. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Den var nesten litt stilig. Tror jeg må ha en slik Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 T-skjorter er blitt Arsenals svar på dvd? 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Finnes det noen Bosscielny ikke kan hanskes med? 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Han har vært god i år, gitt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Uten tvil en av ligaens beste! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Mertesacker er syk på å klarere, mens Koscielny er syk på å avverge. Sammen danner de ligaens beste midtstopperpar. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Morsomt at det ble laget en big deal av at han aldri har tapt mot Wenger. Lite imponerende når han alltid går inn i kamper mot oss med uavgjort som mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Om du vet bedre så gikk han ikke inn i kampen med uavgjort som mål. Han går inn for å ta alle 3, men det er bedre å kommer fra Emirates med 1 poeng og dermed opprettholde differansen til Arsenal. Enn å ofre for mye å risikere at Arsenal drar i fra. Dette er vel vesentlig logisk tankegang, men ser at du har problemer med å forstå Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jasså? Så å parkere bussen fra start og la oss gjøre alle trekk, mens Chelsea bare holder tilbake vil si å gå inn for å ta alle 3 poeng? Det er ikke tilfeldig at 5 av 7 PL kamper mellom Moron-inho og Wenger har endt i uavgjort. Wenger går alltid inn for å vinne, selv på Etihad. Kall det gjerne dumdristig, men det er årsaken til at mange nøytrale mener at Arsenal spiller den mest underholdene fotballen i England. Lite imponerende rekord for Moron-inho mot Arsenal ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå