Tunky Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Rosický med brukket nese? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Regner med han brakk nesa ja. Stygt fra Agbonlahor der for å si det mildt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jaja. Hvem er det som er ute med skader nå? Har mista oversikten.. (Nei, jeg er nok ikke en hardcore Arsenal-fan, men om jeg skulle lagt min sjel i å heie på et fotballag hadde det nok blitt Arsenal.) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jaja. Hvem er det som er ute med skader nå? Har mista oversikten.. (Nei, jeg er nok ikke en hardcore Arsenal-fan, men om jeg skulle lagt min sjel i å heie på et fotballag hadde det nok blitt Arsenal.) Walcott, Ramsey, Vermaelen (?), Rosicky antagelig, Monreal kanskje, Arteta, Diaby, Sanogo. De jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jaja. Hvem er det som er ute med skader nå? Har mista oversikten.. (Nei, jeg er nok ikke en hardcore Arsenal-fan, men om jeg skulle lagt min sjel i å heie på et fotballag hadde det nok blitt Arsenal.) Mye skader ute å gå for tiden. Noen små og noen store. VIl anbefalle deg å bruke denne siden her: http://www.arsenal.com/team-news Veldig god! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Bendtner også Endret 13. januar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Regner med han brakk nesa ja. Stygt fra Agbonlahor der for å si det mildt. Stygt og stygt. Er neppe tilsiktet. Vil heller si det er uflaks. Spillere går ofte opp med albuene i hodedueller. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ryktes at klubben skal avsløre imorgen at Wenger, Sagna og Mertesacker har signert ny kontrakt Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Draxler til Arsenal for 35m? Trenger dere flere off.midtbane spillere? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Teknisk sett ikke, men er noe snakk om at Wenger har lyst til å konvertere han til spiss. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hva syns dere om det kjøpet da? Har Draxler blitt brukt som spiss tidligere? Wenger vet nok hva han gjør, Henry var jo egentlig en ving.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Personlig så syntes jeg 35-40 mill pund for en 20 åring er litt vel mye, men det er vel en grunn til at prisen på han er såpass høy. Wenger sier dette ifølge Daily Mail: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Er ikke Draxler ute i to måneder? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ifølge Jan Åge, så rekker han når de starter igjen om 10 dager: https://twitter.com/JanAageFjortoft/status/423409774160773120 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Er ikke Draxler ute i to måneder? Raphael Honigstein @honigstein 19m Re Draxler injury. No new reports in Germany yet. Schalke have told reporters a couple of days ago that there'll be an update this week. I så fall så har Daily Mail ekstremt gode kontakter i Tyskland da ingen tyske aviser/nyhetsbyråer har hørt om dette, men mest sannsynligvis så hopper de bare på det første negative twitter ryktet de finner for å skape klikk. Noe som de konstant gjør sammen med The Daily Mirror. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Jan Aage Fjortoft @JanAageFjortoft 15m Reliable German journalist @Sky_Dirk who follows Schalke says Julian Draxler will be back middle of February. Så dette er en non-starter. Kan ikke signeres før til sommeren "I looked for a striker last summer that could play with Giroud and without Giroud," said Wenger. "In my mind, it was not absolutely to replace Giroud, it was to play with or without him. After, we took Özil, who is a bit off-the striker. But we could have taken someone who plays up front and play in a 4-4-2." Vi kjøpte altså Ozil i stedet for en spiss i sommer. Interessant. Betyr antagelig at vi da ikke er ute etter en spiss? Endret 15. januar 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Siste nytt: BFG har tatt saken i egne hender og hentet Draxler. Tok med seg Reus også når han først var i gang. 6 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Draxler og Reus ja. Det hadde vært noe Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Draxler kommer, ingen spiss kommer i denne måneden. Vi taper slaget om ligagullet, Chelsea eller ManCity tar det. Bare vent.Det er typiskt Arsenal det, jeg orker ikke å bruke krefter på sånne håp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Draxler kommer, ingen spiss kommer i denne måneden. Vi taper slaget om ligagullet, Chelsea eller ManCity tar det. Bare vent. Det er typiskt Arsenal det, jeg orker ikke å bruke krefter på sånne håp. Draxler kommer garantert ikke. Han er skadet og vil ikke bestå en medical. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå