Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel egentlig bare en stygg takling fra Newcastle sin side og den var fra Williamson på Giroud. Tipper de andre bare er litt tilfeldige skader fra vanlig duellspill. Tiote hadde bare mange kyniske nedfellinger (hvorav et par var rett og slett utrolige at han ikke fikk gult kort for), men generelt spilte ikke Newcastle stygt i form av fæle taklinger.

Lenke til kommentar

Den fra Williamson på Giroud var egentlig utrolig at ikke ble frispark og gult kort. Samme kan sies om Tiote, men igjen - Flamini burde vel hatt gult kort og frispark i mot på hjørnet av 16 meteren(mulig jeg tar feil?).

 

Alt i alt var dommeren svak begge veiene, men eneste forskjell var at Arsenal fikk de gule kortene når Newcastle burde hatt like mange selv. Så kan man spørre seg selv om det er tilfeldig eller ikke... :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At Newcastle var heldige finnes det ingen tvil om, men det var inge stygg kamp fra noen av lagene. Williamson og Tiote burde hatt kort, men det overlever jeg. Det er sånt som kan skje. Har skjedd Newcastle au.

 

Og Newcastle skulle ikke hatt straffe, men det var et soleklart frispark. Men nok en gang, det er sånt som skjer. Ingen big deal.

Lenke til kommentar

Godt nyttår Gunners!

 

Da er Gibbs, Giroud, Özil, Wilshere, Walcott, Chamberlain, Diaby, Rosicky, og Ramsey utelukket for kampen idag, i følge Gunners.no (Ihvertfall noen)

 

Vermalen og Monreal har akkuratt kommet tilbake fra skade og er derfor tvilsom.

 

Arsenal.com har ikke meldt om skade for Giroud, Wilshere, Gibbs, og Walcott, men den mulige skaden for Giroud er visst fra Newcastle kampen, som sikkert mange fikk med seg.

 

Her er en mulig lagoppstilling for morgendag/idag som Gunners.no har satt opp.

 

Szczesny

Sagna Mertesacker Koscielny Jenkinson
Flamini Arteta
Gnabry/Miyachi? Cazorla Podolski
Bendtner
Ikkje akkuratt det sterkeste laget som vi stiller med, så vi får se. Cardiff er ikke akkuratt de værste vi kunne ha møtt. Statistikken til Cardiff ser heller ikke så bra ut med 5 tap de siste 10 kampene.
Kilder:
Oppdatering!, sitat fra Arsenal.com

 

 

Wenger announced a number of injuries at his early morning press conference on the Tuesday. Olivier Giroud (ankle) and Kieran Gibbs (calf) joined Mesut Ozil (shoulder) and Aaron Ramsey (thigh) on the sidelines. Tomas Rosicky (calf), Nacho Monreal(illness), Jack Wilshere (ankle), Theo Walcott (shoulder) and Thomas Vermaelen(illness) were all classed as doubts but the last three trained, as you can see from our picture galleries on Arsenal.com. There is optimism the other two will be available as well.
Endret av knuhuf
Lenke til kommentar

De sender alle kampene på Sumo, så her er det bare velge og vrake min kjære Arsenal-venn.

 

Godt nyttår til alle (deg også Benbjo) :fun:

 

Nice, da ordner det seg likevel :) Godt nyttår til deg og!

 

De har jo vist latterlig mye av Liverpool-kampene denne sesongen. Helt greit for meg, dog.

 

De har vist ganske mye Arsenal og, men det er alltid like irriterende å tenke på at de kanskje velger den bort. Bullshit-avtale.

 

Arsenal- Cardiff blir sendt på SP2. (Onsdag)

 

Da har ikke TV2 oppdatert sin egen TV-guide! :p Men det er flott, da får jeg sett kampen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...