Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gikk opp for meg nå at det Arsenal trenger ikke nødvendigvis er en god takler på midtbanen, en som takler reint, men en som etterlater en viss frykt hos motstanderen etter en takling.

Pluss på et fantastisk langskudd, perfekt blikk for spillet, og lissepasninger, så har du Patrick Vieira. Wengers største feil som manager var å selge Vieira, imo.

Adebayor frykter tittelkampen er kjørt. Vel, kanskje den fremdeles hadde vært i live hvis du hadde gidda å løfta på ræva onsdag? Kan ikke si jeg har voldsom respekt for det Adebayor sier og gjør på banen for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Greit nok, men han gikk fremdeles fullstendig uinteressert rundt mot Spurs, og han skal ikke åpne kjeften med noe som kan tolkes til at tittelkampen er kjørt, bare bøye hodet og love full forbedring.

Kan du ærlig talt si at Arsenal supportere ikke er utrolig stygge når det gjelder Adebayor? Bare lurer.

Lenke til kommentar

Nei, i grunnen ikke. Det som har kommet har kommet av en grunn. Er ikke få kamper jeg har sett hvor han rett og slett ser ut som han vil være et annet sted, og da vil jeg også ha han av banen. Greedybayor kan også forsvares.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...