invalid_user Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...toke-clash.html Vet ikke om det er en seriøs avis, sannsynligvis ikke så veldig. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) 4-4 var visst eit såpass stort resultat for Tottenham at dei måtte gi ut ein ny DVD! Blant dei andre DVDane finn ein 2-1 mot Chelsea og 4-3 mot West Ham. Må vere trist. Endret 31. oktober 2008 av TomWhittaker Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 4-4 var visst eit såpass stort resultat for Tottenham at dei måtte gi ut ein ny DVD! Blant dei andre DVDane finn ein 2-1 mot Chelsea og 4-3 mot West Ham. Må vere trist. Bedre en gull ;] Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 HAHA! Må faktisk si at det er jævlig tidig Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva annet kan de feire? Ender med at de feirer overlevelsen i PL i en årrekke. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 HAHAHAHAHAH, dette beviser at bottenham aldri vil bli en toppklubb Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha! Patetisk. Minner meg om Sunderland sin 2-1 seier over Newcastle. Første på 28 år eller noe sånt. Begynte å selge t-skjorter hvor det stod resultatet og målscorere på Sunderland. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er jo bare kjekt med sånne t-skjorter da Men DVD for en kamp som er bare en vanlig PL kamp er litt drøyt ja Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gikk opp for meg nå at det Arsenal trenger ikke nødvendigvis er en god takler på midtbanen, en som takler reint, men en som etterlater en viss frykt hos motstanderen etter en takling. Aller helst kombinert, som i denne av Steven Gerrard. http://www.youtube.com/watch?v=MrCpAAn33Js Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gikk opp for meg nå at det Arsenal trenger ikke nødvendigvis er en god takler på midtbanen, en som takler reint, men en som etterlater en viss frykt hos motstanderen etter en takling. Pluss på et fantastisk langskudd, perfekt blikk for spillet, og lissepasninger, så har du Patrick Vieira. Wengers største feil som manager var å selge Vieira, imo. Adebayor frykter tittelkampen er kjørt. Vel, kanskje den fremdeles hadde vært i live hvis du hadde gidda å løfta på ræva onsdag? Kan ikke si jeg har voldsom respekt for det Adebayor sier og gjør på banen for øyeblikket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) På Engelsk blir det noe slikt "You don't win championships by letting in 2 goals after leading 4-2 after 90 minutes". Når sier han at tittelkampen er kjørt? Ikke les VG osv. Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Greit nok, men han gikk fremdeles fullstendig uinteressert rundt mot Spurs, og han skal ikke åpne kjeften med noe som kan tolkes til at tittelkampen er kjørt, bare bøye hodet og love full forbedring. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Greit nok, men han gikk fremdeles fullstendig uinteressert rundt mot Spurs, og han skal ikke åpne kjeften med noe som kan tolkes til at tittelkampen er kjørt, bare bøye hodet og love full forbedring. Kan du ærlig talt si at Arsenal supportere ikke er utrolig stygge når det gjelder Adebayor? Bare lurer. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg krever hundre prosent innsats fra alle spillerene "mine", og når det ikke skjer blir jeg bitter og irritert. Jeg dansa rundt som en villmann og kyssa TV-skjermen når han snudde kampen for oss mot West Ham, så det er nok bare midlertidig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det har ærlig talt ingenting å si. Han virker lat og umotivert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ok greit. Så generelt, dere føler ikke at Ade blir mer siktet på enn de fleste spillerne av supporterne? Og er litt stygt snakket om? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei, i grunnen ikke. Det som har kommet har kommet av en grunn. Er ikke få kamper jeg har sett hvor han rett og slett ser ut som han vil være et annet sted, og da vil jeg også ha han av banen. Greedybayor kan også forsvares. Endret 1. november 2008 av Atald Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ok greit. Så generelt, dere føler ikke at Ade blir mer siktet på enn de fleste spillerne av supporterne? Og er litt stygt snakket om? Jo, det er han nok, fordi det er han som som regel ser mest uinteressert ut. Dessuten var han ikke helt snill gutt i sommer heller. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) HAHAHAHAHAH, dette beviser at bottenham aldri vil bli en toppklubb Hva sier det om Arsenal da? Tap mot Hull, og uavgjort mot tottenham. Edit: Er ikke ute etter bråk btw :] Edit2: Stoke Endret 1. november 2008 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå