Lomeus Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hey, dere er videre, cheer up! GRATULERER. Thanks Er jo deilig det, blir jo definitivt en stor match for oss neste runde! Arsenal kan gjøre det store, men redd alle lagene som er videre untatt AM er for gode. Vi har absolutt muligheten til å være på nivå, men fryktelig tungt uten en spiss som kan gjøre forskjellen! Se på Higuain målet, det er ikke noe jeg har sett Giroud gjøre mange ganger ihvertfall! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hva får dere til å tro at Atletico blir så mye enklere enn resten? AM er muligens det mest samkjørte laget med et av Europas klokeste fotballhoder som sjef. Hadde jeg vært dere ville jeg ha tatt PSG uten å nøle. Barca som en god nr. to på ønskelista (uten Persies utvisning hadde dere tatt dem forrige gang). Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Når alt kommer til alt var det Wenger som virkelig dret på draget. Elendig taktikk og laguttak idag. Han må virkerlig begynne å starte Walcott de kampene han bør starte. Når Walcott kommer i form og starter kamper, ser jeg for meg at Giroud scorer mer. Özil --> Walcott --> Giroud tror jeg flere mål kommer til å bli scoret. Mitt ønske i trekningen (hvor øverste er det jeg håper mest på): 1. PSG 2. Atletico 3. Barcelona 4. Real Madrid 5. Bayern 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Shitty mot Arsenal tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1556763 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Shitty Arse ? 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Kona til Sagna ute med nye bilder igjen! 4 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg visste at draktene var fine men at de var så fin? Jøss... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvordan får Sagna det der når han har det forbanna håret? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Bruker dere identiske hjemmedrakter i år som i fjor? Dama til Sagna. Ai ai ai Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvordan får Sagna det der når han har det forbanna håret? 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Bruker dere identiske hjemmedrakter i år som i fjor? Hvorfor endre noe når man har de peneste draktene i PL? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Selv om Puma har spyttet inn voldsomt med penger for å prege drakten med deres logo, så er det litt vemmelig at Nike perioden er over. Jeg har vært for det meste positiv til designet på draktene under deres periode(1994-2014). Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Vi linkes til Griezmann overgang i januar. Det er en artig spiller jeg kunne tenkt meg å se i Arsenal drakt: http://www.youtube.com/watch?v=fjqu-l44tDQ Endret 12. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Draxler > Griezmann. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvorfor ikke begge? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Draxler > Griezmann. Problemet med Draxler er at han vil spille som nummer 10. Altså offensiv midtbane/playmaker. Massivt talent, men sjansen for at han får spille den rollen i Arsenal er nok rimelig urealistisk. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er jo også textbook Wenger å hente franskmenn som er mer eller mindre ukjent. Håper vi går for Griezmann, han har stort potensiale. Kan spille ving og spiss, er ung, og det kan være lurt å satse litt her nå som blant annet Rosicky begynner å dra på årene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Problemet med Draxler er at han vil spille som nummer 10. Altså offensiv midtbane/playmaker. Massivt talent, men sjansen for at han får spille den rollen i Arsenal er nok rimelig urealistisk. Trust me. Han spiller ving om han spiller med Özil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå