Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt kritisk for sesongen at vi får gode resultater mot City og Chelsea nå. Selv om et uavgjort mot Everton er et ålreit resultat, er vi i en truet posisjon der 7 poengs luke kunne vært akkurat det vi trengte før de neste kritiske ukene.

Spillere som Ramsey er tydelig preget av mye spilletid og lite hvile. Cazorla er 50% den spilleren han var i fjor, og Giroud er ikke konsistent nok i prestasjonene. Dette kan fort bli en akilleshæl for oss mot de virkelige utfordrerne i PL.

Vi er en klassespiss unna noe stort. Og selv om laget er tightere, mer samspilte og generelt langt bedre, trenger vi en på topp som kan utgjøre forskjellen når resten har en halvveis dag. Lewandowski har vært nevnt tidligere her, men realistisk sett må vi nok lete etter de skjulte stjernene (En type Cazorla-avtale)

Jeg er veldig positiv til denne sesongen, men mot muskler som City og Chelsea er jeg redd et transfervindu blir utslagsgivende.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Enig. Vi trenger sårt en klassespiss. Giroud brenner for mange sjanser. Målet til Özil idag skulle egentlig Giroud settet, men heldigvis var Özil der til å sette den etter en tåpelig bom fra Giroud. Tror Wenger også begynner å lukte litt gull, så håper han også skjønner det. Lewandowski er min favoritt til å komme hit.

Lenke til kommentar

Lewandowski hadde vært like stort som Özil. Szczesny må overtale sin landsmann Lewandowski og Wenger må forsøke seg på han. Jeg er sterk i troen og vi burde ikke utelukke en overgang selvom mange medier sier han allerede er klar for Bayeren.

Lenke til kommentar

1. lewan

2. Benz

3. Balo

I så fall

Benzema er vel den spilleren som passer best inn i laget vårt vil jeg påstå da han er veldig flink på en-touch spill samtidig som han er rask, sterk og god teknisk. Har vært min drømmespiss i snart 8 år. :p

Balotelli er dog den spilleren med størst potensiale på lista. Har absolutt alt man kan drømme om som en spiss skal ha. Problemet har bare vært at han har vært meget umoden og oppført seg som en idiot til tider, men har heldigvis skjerpet seg betraktelig i Milan.

Lewandowski gjør selvfølgelig det meste av hva de andre gutta gjør her, men er ikke like rask. Scorer dog mer mål enn begge de to andre.

Alt i alt: Bryr meg ikke om hvem som kommer inn hvis bare en av de tre hadde kommet inn. :p

Lewandowski kan ikke være klar for Bayern, da han ikke kan skrive under kontrakt med ny klubb før 27. desember om jeg ikke tar helt feil.

Han kan ikke være offisielt klar for Bayern, men han kan allerede ha inngått en avtale med Bayern om at han skal signere i januar og det bare mangler en underskrift før det er offsielt.

Dog som jeg har påpekt: Guardiola liker ikke "spisser" og Lewandowski gikk en god del tilbake på tidligere uttalelser sist han uttalte seg om en eventuell overgang til Bayern. Vi får se hva som skjer i januar hvertfall. Han sa han allerede hadde bestemt seg i slutten av oktober. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...