Dapper Chap Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Bra du jinxer tap Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 For å ta en liten vri på Ramsey-til-Barca-ryktene; Ville dere ha byttet Ramsey mot Fabregas? Elsker Fabregas, men spørsmålet er om han ville vært den riktige spilleren for oss i så fall. Kunne han gått inn i Ramsey sin posisjon for så å gjøre det samme? Cesc i 06-09 kunne nok trolig gjort det, men siden den gang har han som oftest spilt offensiv midtbane uten noe særlig defensivt ansvar. En aldeles utmerket spiller som jeg alltid vil ønske å se i Arsenal igjen, men for øyeblikket så ville han aldri klart å gjøre det samme for oss som Ramsey gjør. Samtidig er han også nesten 4 år eldre. Kan vel egentlig bare gratulerer dere med ligaen. Uten å ha en spiss som er i verdensklasse har dere allerede luke på topp. Litt tidlig for slikt. Er ikke engang halvveis i sesongen (nærmere 1/3) og etter i dag så kan vi enten ligge 7, 5 eller 4 poeng foran Pool og Chelsea. Deretter har vi 5 tøffe kamper på rappen på kort tid hvor 4 av 5 er på bortebane. Hvis vi fortsatt leder ligaen med en luke på 4-7 poeng innen den tid. Da kan vi prate. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Dere er pessimistiske med tanke på tidligere erfaringer, men slik lagene bak holder på så er det ikke så mye dere har å frykte. 1 Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Du frykter ikke City på Etihad? De har vært sinnsykt gode der denne sesongen. Pisset på Tottenham og United blant annet. Vi kan fort ryke på en ydmykelse der. Selvfølgelig frykter jeg City og. Synst vi har en tendens til å begynne å dette helt ut mot "storlagene" og dermed prestere langt dårligere enn vi burde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kan vel egentlig bare gratulerer dere med ligaen. Uten å ha en spiss som er i verdensklasse har dere allerede luke på topp. Hahaha, slapp av du'a. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Snakk om jinx... Det er leeeeenge igjen og vi har bare 4 poeng på Liverpool. Det kan bli 7 i morgen. Husk at vi har et vanvittig vanskelig juleprogram. Det er City borte til helgen, så er det vanskelig bortekamp mot Napoli før vi møter dere. Så har vi også Newcastle borte. Disse 4 kampene (altså inkludert Everton) er alle kamper vi veldig, veldig fort kan tape både 2 og 3 poeng i. Taper vi alle er vi plutselig potensielt 8 poeng bak... Er relativt sikker på at vi ikke slår noen av de nevnte lagene, men unntak av kanskje Everton. Den er den letteste av kampene på papiret hvertfall. Kommer vi oss gjennom Desember med en grei poengpot så kan vi kanskje begynne å snakke. Enig i at det er lenge igjen, og at det er lenge før vi kan si at gullet er innen rekkevidde, men vi kan lede med 30 poeng og du er fortsatt like sikker på at vi ikke er i nærheten. Men se på de andre lagene. Alle de andre lagene glipper poeng mot lag som Hull, Sunderland, Stoke etc. Vi har vært solide så langt, og det er kun Villa-tapet som kan måle seg med det de andre lagene driver med. I 2013 har vi vært det suverent beste laget i England, og det skjedde noe i vinter. Ramsey begynte å prestere, og vi holdt et veldig høyt nivå ut sesongen. Vi slo fuckings Bayern München, i Tyskland og klarte å karre oss foran Spurs i siste serierunde. Sommeren var latterlig frustrertende, og jeg innrømmer at jeg ville ha Wenger ut, og en annen manager inn med nye ideer. Tapet mot Villa i serieåpningen var vendepunktet. Jeg tror til og med Wenger skjønte at det måtte gjøres NOE, selv om han også hadde Özil langt nede i lomma allerede da. Høsten vår har i likhet med våren vært intet mindre enn fantastisk. Vi har tapt fire kamper. Villa, Chelsea i cupen, Dortmund i CL og United borte. Chelsea var vi sjanseløse mot, da de hadde en helt annen dybde i sin "andreellever" enn det vi hadde, Dortmund og United var rett og slett dårlige dager på jobben, kanskje spesielt United-kampen. Vi hadde ikke Mertesacker, Özil hadde ikke dagen, og vi klarte ikke score. Du mente det var beviset på at vi ikke er i nærheten av å være et topplag. Du står sammen med ekspertene som mener vi fortsatt ikke har møtt en "top, top club", noe som selvfølgelig er bs. Vi har pisset på Spurs, vi har slått Liverpool, vi slo Dortmund på deres egen arena. Samtidig har vi slått lag som de andre topplagene har tapt mot. Cardiff, Hull, Soton etc. Det er på tide at både du og alle ekspertene tar dette Arsenal-laget seriøst. Jeg tror og håper vi kan prestere på et høyt nivå igjennom hele desember. Vi slår Everton i morgen, vi sikrer gruppeseieren i CL og jeg håper vi kan klare å karre med oss poeng fra både Chelsea og City-matchene. Nå har vi i tillegg snart en skadefri tropp. Walcott kommer til å komme i form i desember, Podolski vil være tilgjengelig etterhvert, Oxlade er vel også klar om ikke så alt for lenge. Vi har spillere i laget nå som presterer, og vi har en dybde på benken som vi ikke har hatt på mange år. Vi trenger fortsatt en spiss, og hadde jeg vært Wenger ville jeg sprengt banken for Suarez før Real snapper han opp. Eller Lewandowki om ikke den dealen med Bayern er 100% klar (noe den ikke kan være enda?). Men som jeg skrev lengre oppe. Du har rett i at det er veeeldig lenge igjen, men dette Arsenal-laget må tas på alvor. Selvfølgelig vil vi miste poeng her og der, men om vi kan unngå tørkeperioder som de siste 5-6 årene, samtidig som de andre lagene bak oss fortsetter å drite seg ut, så kan fort dette bli sesongen hvor vi tar en ny tittel igjen. 3 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Uten å ha en spiss som er i verdensklasse har dere allerede luke på topp. Ehm.. Bendtner? 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Vi får se hvordan ligaen ser ut når alle har møtt alle, men er ikke til å legge skjul på at denne sesongåpningen gir håp om det beste. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Helt enig med Martin. Sykt hvordan enkelte kan holde seg like pessimistisk etter at de andre topplagene leverer oss disse resultatene på sølvfat, i tillegg til at vi for tiden er det klart beste laget i England. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Viss vi vinner ligaen skal jeg male "We love you Arsenal" på hele husveggen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Viss vi vinner ligaen skal jeg male "We love you Arsenal" på hele husveggen.Spenstig! Dristig! Sitert for bevis ass!!! Lenke til kommentar
Populært innlegg E.C. Skrevet 7. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. desember 2013 Lol, fant denne her: 11 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Sett RvP i det synkende skipet og Wenger i robåten, så blir det mer riktig i mine øyne. 3 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Koselige resultater idag, sett bort ifra Liverpool kampen. Håper vi tar 3 poeng imorgen og øker forspranget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Spenstig! Dristig! Sitert for bevis ass!!! Er helt seriøst. Randaberg på Jæren for de som har lyst å komme å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Er ikke det homobyen 2011 da? Den Thomas Giertsen for å vimsa rundt i. Edit: Nei, det var Spydeberg. Randaberg er hjembyen til Bjarte Tjøstheim Endret 7. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er du kompis med Bjarte Tjøstheim, Brodah? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Haha, nei. Kjenner ikke fyren personlig, men vet hvor han vokste opp Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=0LCQ7uymjpQ#t=29 https://www.youtube.com/watch?v=A4pUs4Pu1cQTo digge klipp! Endret 8. desember 2013 av Lomeus 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Coleman ryktes til Arsenal om dagen. Det høres ganske så spennende ut. Ville vært en god erstatter for Sagna når den dagen kommer. http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/arsenal-plan-seamus-coleman-transfer-2903704 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå