tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Newcastle var første kampen av sesongen, og der ble det ikke tap, dermed ikke like ille som f.eks Hull kampen. Åja, å tape kamp mot topp 4 BORTE betyr at man IKKE vinner ligaen nå? Hva er det du prøver å si? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hmm. Da blir det å legge seg å prøve å glemme at jeg nettopp har sett den fæleste kampen i mitt liv. Lurer på om jeg skal sette en bøtte ved senga, bare i tilfelle. Imorgen er det tannlegen og. Fine greier. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Game, målet til Bentley kan ingen keepere ta SKYLDEN for. Det er jo helt feil. Er jo bare i sjokk og plutselig det skjer. Det er rett og slett for bra av Bentley. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Almunia har veldig mye uflaks i dag synes jeg. Han burde nok tatt hvertfall 1 av målene, men synes ikke det er så ille som man skal ha det til. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, han er fortsatt i storform han. Han er en god keeper, eller har er blitt en nå. Var rett og slett uflaks på Huddlestone sitt skudd ja. Og 0-1 har ingenting med keeperen å gjøre, som jeg sa tidligere. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Frå augneblinken ein glisande Song vart bytta inn visste eg det kom til å gå til helvete. Faen så forkastelig arrogante dei skulle vere på slutten, og det er ikkje akkurat første gong dei har gjort det. Det skjer stort sett alltid når vi tek leiinga, det ser aldri ut som dei skal lære. Håpar Wenger bitchslappar dei tilbake til forrige årtusen. Uheldigvis kjem ikkje det heller til å skje, då Wenger har det inntrykket av at "...we produced an excellent game and the positive side is that we were really superior to Tottenham." Lenke til kommentar
Teds Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Håpar Wenger bitchslappar dei tilbake til forrige årtusen. Uheldigvis kjem ikkje det heller til å skje, då Wenger har det inntrykket av at "...we produced an excellent game and the positive side is that we were really superior to Tottenham." Hva som sies til pressen og hva som sies/gjøres mot spillerne kan være to forskjellige ting da. Leste også den artikkelen på Arsenal.com, som kan leses her forresten: link, og stusset over innholdet i hva som ble sagt. Likevel, når jeg nå sitter bitter, lei og forbanna igjen, bør Wenger kanskje forholde seg slik som han gjør. Vi har ny kamp allerede til helga, Stoke borte, noe vi ikke må ta lett på, derfor er det kanskje positivt av Wenger og ikke slakte laget i pressen like før en ny kamp? Uansett håper jeg Wenger ikke legger igjen ved dørene med å fortelle hva som ble gjort feil og gir spillerne som fortjener det en kamps 'hvile' som et tegn på at man ikke er fortjent en plass på laget selv om man har det eller det navnet. Sur og jævlig kommer jeg likevel til å være helt frem til vi gruser Stoke 5-0 på bortebane! Proud to be a Gooner! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Håpar Wenger bitchslappar dei tilbake til forrige årtusen. Uheldigvis kjem ikkje det heller til å skje, då Wenger har det inntrykket av at "...we produced an excellent game and the positive side is that we were really superior to Tottenham." Hva som sies til pressen og hva som sies/gjøres mot spillerne kan være to forskjellige ting da. Leste også den artikkelen på Arsenal.com, som kan leses her forresten: link, og stusset over innholdet i hva som ble sagt. Likevel, når jeg nå sitter bitter, lei og forbanna igjen, bør Wenger kanskje forholde seg slik som han gjør. Vi har ny kamp allerede til helga, Stoke borte, noe vi ikke må ta lett på, derfor er det kanskje positivt av Wenger og ikke slakte laget i pressen like før en ny kamp? Uansett håper jeg Wenger ikke legger igjen ved dørene med å fortelle hva som ble gjort feil og gir spillerne som fortjener det en kamps 'hvile' som et tegn på at man ikke er fortjent en plass på laget selv om man har det eller det navnet. Sur og jævlig kommer jeg likevel til å være helt frem til vi gruser Stoke 5-0 på bortebane! Proud to be a Gooner! At dere tar Stoke 5-0 tror jeg aldri skjer, de holdt jo nullen mot Liverpool jo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nordtveit hentes tilbake til Arsenal etter manglende spilletid i Spania! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=522002 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Håpar Wenger bitchslappar dei tilbake til forrige årtusen. Uheldigvis kjem ikkje det heller til å skje, då Wenger har det inntrykket av at "...we produced an excellent game and the positive side is that we were really superior to Tottenham." Hva som sies til pressen og hva som sies/gjøres mot spillerne kan være to forskjellige ting da. Det virkar i alle fall ikkje som han seier noko anna til spelarane. Og om han gjer det, kjem tydeligvis ikkje bodskapet gjennom. Laget klarar ikkje holde på ei leiing, og det ser ikkje ut som dei kjem til å lære det heller. Med ein gong dei får ein tomålsledelse (av og til også når dei berre ledar med eit mål) ser det ut som dei koblar heilt av og trur kampen er over. Dei veit heller ikkje når dei ganske enkelt skal holde ballen i laget (noko som det ser ut som Wenger heller ikkje forstår då han meinar at vi skulle fortsette å angripe med eit minutt av ordinær tid igjen og 4-2). Måten Fabregas vinkar Sagna vekk når sistnevnte vil ta ein kort corner i det 92. minutt (eller noko slikt) visar berre kor lite dei kan om å holde på ein ledelse. Kampen mot Fenerbache kunne også lett enda slik, om det ikkje hadde vore for ein god Almunia og eit ineffektivt Fenerbache. I det minste såg Gallas og Silvestre komfortable ut i lag, og ser ut som betre partnarar enn Gallas/Toure. Endret 30. oktober 2008 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gallas og Eboue er ute til helga. Det gir følgende lag. Laget jeg tror spiller: Almunia Sagna - Toure - Silvestre - Clichy Walcott - Denilson - Cesc - Nasri RvP - Ade Laget jeg vil ha: Almunia Sagna - Toure - Silvestre - Clichy Walcott - Diaby - Cesc - Nasri RvP - Vela Adebayor fortjener å bli benket etter en grusom kamp mot Spurs, og jeg har lyst til å se mer fra Diaby. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Synd eboue er skadet fordi Sagna har vært langt fra like god i år som i fjorårsesongen og håper ikke det var en såkalt "one season wonder" han hadde. Vi SKAL knuse Stoke til helgen og det med stil! Synd Gallas er ute da han akkurat har funnet formen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gruer meg til innkastene til Delap. Har også lyst at Adebayor skal benkes, men tviler sterkt på at det kommer til å skje. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Alle vet at Adebayor ikke blir benket. Wenger tør ikke. Skulle likt å sett Vela fra start! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Endel innlegg er fjernet. Denne tråden handler om Arsenal. United-tilhengere: tilbake til tråden deres! Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Stoke spiller den mest kjedelige fotballen jeg har sett. Nesten i hvertfall, jeg kan huske å ha sett noen PL lag spille kjedeligere før. Men måten de spiller på med langpasninger og dødballsituasjoner kjeder meg grusomt mye og jeg tror ikke noe lag klarer å gruse dem såpass at de slipper inn flere enn 3 mål Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Alle vet at Adebayor ikke blir benket. Wenger tør ikke. Skulle likt å sett Vela fra start! Ja han tør ikke. Han gjør virkelig ikke det. Fordi vi skal bare glemme hvor han satt i første 60-70 min på søndag mot Hammers. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Går rykter om at stemningen i garderoben etter kampen på onsdag var alt annet enn koselig og at Wenger er klar til å sette ut et par spillere mot Stoke. Medier tror også at skaden til Gallas er en cover-up for at han har kommet på kant med godeste Arséne. Spillere som muligens blir vraket: Silvestre, Clichy (var visstnok utrøstelig og fullstendig knust etter kampen), Denílson og Adebayor. Merkelig hvis Wenger setter ut alle/noen disse spillerne, siden poengtapet var like mye hans feil. Det var hans avgjørelse å ta ut våre største offensive trusler (Theo og Robin) og han vet jo selv at Arsenal ikke er spesielt flinke til å holde på en ledelse. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Robin var jo kanskje pga. litt "rustiness" eller frykt for skade. Men å ta Theo ut og Eboue inn; ja, det var Wenger sin feil. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Wenger bør virkelig gå i seg selv. Laget presterte ikke, men han gjorde heller ikke saken bedre med de defensive byttene. Har du en kilde på saken iRoman? Skulle gjerne lest mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå