Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Twitter-rykte som sikkert er helt på jordet, men anyway:

 

 

Ler meg skakk uansett!

 

Er et ganske "gammelt" rykte nå. Hørte om det på tirsdag :p

 

Tvilsomt at det stemmer, men kan se for meg at van Persie ikke nøler med å komme seg vekk fra United hvis han ikke trives under Moyes. Har jo gått en del rykter der.

 

Og for å gjøre det klinkende klart: Han er ikke velkommen i Arsenal.

Lenke til kommentar

 

Er et ganske "gammelt" rykte nå. Hørte om det på tirsdag :p

 

Tvilsomt at det stemmer, men kan se for meg at van Persie ikke nøler med å komme seg vekk fra United hvis han ikke trives under Moyes. Har jo gått en del rykter der.

 

Og for å gjøre det klinkende klart: Han er ikke velkommen i Arsenal.

Så har vi jo i tillegg ryktene om at Rooney og van Persie ikke tåler trynet på hverandre. Happy times hos united :p

Lenke til kommentar

Elsker at nesten alle storlagene taper poeng!

 

United taper :) Chelsea Taper :) City uavgjort :) Liverpool vinner :(

 

Men liker bedre å ha Liverpool på andreplassen enn Chelsea

 

Helt enig! Fantastiske resultater idag! Blir en spennende kamp i morgen! :)

 

Foretrekker også Liverpool på andre. Etter dagens resultater har vi faktisk råd til å tape en i desember! :p

Lenke til kommentar

Snakk om jinx...

 

Det er leeeeenge igjen og vi har bare 4 poeng på Liverpool. Det kan bli 7 i morgen.

 

Husk at vi har et vanvittig vanskelig juleprogram. Det er City borte til helgen, så er det vanskelig bortekamp mot Napoli før vi møter dere. Så har vi også Newcastle borte.

 

Disse 4 kampene (altså inkludert Everton) er alle kamper vi veldig, veldig fort kan tape både 2 og 3 poeng i. Taper vi alle er vi plutselig potensielt 8 poeng bak...

 

Er relativt sikker på at vi ikke slår noen av de nevnte lagene, men unntak av kanskje Everton. Den er den letteste av kampene på papiret hvertfall.

 

Kommer vi oss gjennom Desember med en grei poengpot så kan vi kanskje begynne å snakke.

Lenke til kommentar

Hvis vi ligger øverst når vi har kommet oss over nyttår, kan tittelsnakket begynne. Ikke før. Både Chelsea og City kan slå hardt tilbake ennå. Og man kan ikke undervurdere 'Pool.

 

PS. Pocchetino's Southampton har imponert stort så langt. Jeg liker å se dem spille, og jeg synes det i grunnen det er hyggelig at de ypper seg mot de store gutta.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Helt sant! Frykter tap mot Chelsea denne måneden. Chelsea under Mourinho ender som regel elendig! :(

Såg City kampen idag. Southampton spilte bra, kunne fort endt 2-1 for hjemmelaget :D

 

Du frykter ikke City på Etihad? De har vært sinnsykt gode der denne sesongen. Pisset på Tottenham og United blant annet. Vi kan fort ryke på en ydmykelse der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...