Dapper Chap Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ramsey virker som en svært lojal person også. Tror ikke han ville ønsket å reise med det første Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Tragiske Barca.... 99% sikkert at artikkelen er fake, men jeg tror også at Ramsey vil være med på dette Arsenal-eventyret! Endret 6. desember 2013 av Tkse Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Tragiske Barca.... 99% sikkert at aartikkeen er fake, men jeg tror også at Ramsey vil være med på dette Arsenal-eventyret! Er vel heller tragiske Daily Mail. Endret 6. desember 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Jaja dem også Husker bare hvordan Barca spillerene oppførte seg i media når de ønsket Fabregas til klubben deres. Var jo riktig nok en annen situasjon, siden Fabregas er et produkt av Barcelona og i tillegg Spansk. Endret 6. desember 2013 av Tkse Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) . Endret 6. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Payung Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Twitter-rykte som sikkert er helt på jordet, men anyway: Mark Lawrenson also saying Van Persie has asked for a transfer. Ler meg skakk uansett! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Twitter-rykte som sikkert er helt på jordet, men anyway: Ler meg skakk uansett! Er et ganske "gammelt" rykte nå. Hørte om det på tirsdag Tvilsomt at det stemmer, men kan se for meg at van Persie ikke nøler med å komme seg vekk fra United hvis han ikke trives under Moyes. Har jo gått en del rykter der. Og for å gjøre det klinkende klart: Han er ikke velkommen i Arsenal. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Er et ganske "gammelt" rykte nå. Hørte om det på tirsdag Tvilsomt at det stemmer, men kan se for meg at van Persie ikke nøler med å komme seg vekk fra United hvis han ikke trives under Moyes. Har jo gått en del rykter der. Og for å gjøre det klinkende klart: Han er ikke velkommen i Arsenal. Så har vi jo i tillegg ryktene om at Rooney og van Persie ikke tåler trynet på hverandre. Happy times hos united Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 For å ta en liten vri på Ramsey-til-Barca-ryktene; Ville dere ha byttet Ramsey mot Fabregas? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Nei Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Elsker at nesten alle storlagene taper poeng! United taper Chelsea Taper City uavgjort Liverpool vinner Men liker bedre å ha Liverpool på andreplassen enn Chelsea Endret 7. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Elsker at nesten alle storlagene taper poeng! United taper Chelsea Taper City uavgjort Liverpool vinner Men liker bedre å ha Liverpool på andreplassen enn Chelsea Helt enig! Fantastiske resultater idag! Blir en spennende kamp i morgen! Foretrekker også Liverpool på andre. Etter dagens resultater har vi faktisk råd til å tape en i desember! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Glimrende resultater for oss. Tar vi 3 poeng i morgen så tåler vi å ryke på et par smeller denne måneden. Vi bør nok vinne mot enten Everton eller Chelsea. Da tåler vi tap mot både City og Newcastle. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Foretrekker også Liverpool på andre. Etter dagens resultater har vi faktisk råd til å tape en i desember! Så lenge det ikke blir imorgen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kan vel egentlig bare gratulerer dere med ligaen. Uten å ha en spiss som er i verdensklasse har dere allerede luke på topp. Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Så lenge det ikke blir imorgen Helt sant! Frykter tap mot Chelsea denne måneden. Chelsea under Mourinho ender som regel elendig! Såg City kampen idag. Southampton spilte bra, kunne fort endt 2-1 for hjemmelaget Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Snakk om jinx... Det er leeeeenge igjen og vi har bare 4 poeng på Liverpool. Det kan bli 7 i morgen. Husk at vi har et vanvittig vanskelig juleprogram. Det er City borte til helgen, så er det vanskelig bortekamp mot Napoli før vi møter dere. Så har vi også Newcastle borte. Disse 4 kampene (altså inkludert Everton) er alle kamper vi veldig, veldig fort kan tape både 2 og 3 poeng i. Taper vi alle er vi plutselig potensielt 8 poeng bak... Er relativt sikker på at vi ikke slår noen av de nevnte lagene, men unntak av kanskje Everton. Den er den letteste av kampene på papiret hvertfall. Kommer vi oss gjennom Desember med en grei poengpot så kan vi kanskje begynne å snakke. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hvis vi ligger øverst når vi har kommet oss over nyttår, kan tittelsnakket begynne. Ikke før. Både Chelsea og City kan slå hardt tilbake ennå. Og man kan ikke undervurdere 'Pool. PS. Pocchetino's Southampton har imponert stort så langt. Jeg liker å se dem spille, og jeg synes det i grunnen det er hyggelig at de ypper seg mot de store gutta. Endret 7. desember 2013 av thomit Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Helt sant! Frykter tap mot Chelsea denne måneden. Chelsea under Mourinho ender som regel elendig! Såg City kampen idag. Southampton spilte bra, kunne fort endt 2-1 for hjemmelaget Du frykter ikke City på Etihad? De har vært sinnsykt gode der denne sesongen. Pisset på Tottenham og United blant annet. Vi kan fort ryke på en ydmykelse der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå