Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare vær optimist du, men vi er nokk sist i køen samme faen fordi vi ikke gir samme lønn som de andre klubbene..

 

£140k i uka til Özil er da ikke så aller verst? Podolski og Walcott ligger jo på £100k også.

 

Mtp. at vi kvittet oss med så mange av de ubrukelige spillerene våre i år så skal man ikke se bortifra at Lewandowski lett får £120-130k hos oss. Og mtp. at han trolig ikke ligger på mer enn rundt £30-40k hos Dortmund så er det en betydelig oppgradering.

 

Som jeg også har nevnt her tidligere så virker det jo også som om interessen fra Bayern (Guardiola) har kjølnet noe veldig. Mye pga. at Guardiola foretrekker en falsk 9 som øverste punkt i laget sitt. I Barcelona gjorde han Messi til den ultimate av disse og i Bayern sørget han for å hente Götze grytidlig nettopp for en slik rolle.

 

Jeg har ikke mye troen på at Lewandowski ender opp hos oss, men jeg ser ikke på det som usannsynlig heller hvis det faktisk hadde skjedd. En ting er hvertfall sikkert: Han ville vært litt av et kupp.

Lenke til kommentar

POSITION CLUB 2013-14 WAGES 1 MANCHESTER CITY £202m 2 CHELSEA £173m 3 MANCHESTER UNITED £162m 4 ARSENAL £143m 5 LIVERPOOL

£119m

 

Så langt bak ligger vi jo ikke, og wenger punga virkelig ut for Ozil, han har hele 160k i uka trur jeg! Mens Podolski ligger på 107k på en andre plass :p

Yaya Toure ligger øverst hos City med 180k i uka, mens chelsea har Hazard på 185k i uka. Vil nok tru at vi har en mulighet, så lenge Wenger tørr å bruke pengene :)

men jeg er ikke optimistisk mtp Lewandowski!

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Total lønnsutgifter sier da ikke nødvendigvis at toppspillerne har høy lønn?

 

Den kan like gjerne si at røkla (medium spillerne) har vilt høy lønn.

 

Noe dere jo har klaget over tidligere.

Det første der stemmer, men vi kvittet oss med omtrent £400k i uka på de spillerene vi ble kvitt i sommer. Så det er derfor "bitchinga" på nettopp dette har vært rimelig stille siden i sommer. ;)

Lenke til kommentar

 

£140k i uka til Özil er da ikke så aller verst? Podolski og Walcott ligger jo på £100k også.

 

Mtp. at vi kvittet oss med så mange av de ubrukelige spillerene våre i år så skal man ikke se bortifra at Lewandowski lett får £120-130k hos oss. Og mtp. at han trolig ikke ligger på mer enn rundt £30-40k hos Dortmund så er det en betydelig oppgradering.

 

Som jeg også har nevnt her tidligere så virker det jo også som om interessen fra Bayern (Guardiola) har kjølnet noe veldig. Mye pga. at Guardiola foretrekker en falsk 9 som øverste punkt i laget sitt. I Barcelona gjorde han Messi til den ultimate av disse og i Bayern sørget han for å hente Götze grytidlig nettopp for en slik rolle.

 

Jeg har ikke mye troen på at Lewandowski ender opp hos oss, men jeg ser ikke på det som usannsynlig heller hvis det faktisk hadde skjedd. En ting er hvertfall sikkert: Han ville vært litt av et kupp.

Dortmund tripplet lønnen hans, så han ligger nokk rundt 100 allerede..

Lenke til kommentar

Dortmund tripplet lønnen hans, så han ligger nokk rundt 100 allerede..

 

Ser dette nå. Hadde ikke fått med meg at han hadde gått opp i lønn i sommer. Gikk fra £1,3m til £4,3m pga. en klausul i kontrakta.

 

Så han gikk altså fra £25k i uka til £82k. Da kan vi nok ikke doble lønna hans nei, men han kan nok lett få 50% økning av lønna si i Arsenal.

 

På lønnsfronten så kan vi uansett konkurrere med de fleste så lenge det ikke er "silly money". Altså over £120-140k i uka. En spiller av Lewandowski sitt kaliber ville trolig vært en av de spillerene med høyest lønn i klubben så jeg tror han ville endt opp like under Özil.

 

Det store spørsmålet derimot er bare at jeg tviler på at Wenger ville kjøpt inn Lewandowski og dyttet Giroud ut i "kulda".

Lenke til kommentar

Var på julemiddag/bord i går så fikk ikke sett kampen. Hørte at vi var gode, men ikke brukte mer krefter enn nødvendig. Får se om jeg kan flekke opp noen høydepunkter eller noe slikt.

 

Tar noen ansvar og lager kamptråd til søndagen? Jeg kan sikkert ordne det, men tror ikke jeg får tid før søndagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...