Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Everton, City og Chelsea er alle tøffe kamper. Dog har vi hatt et rimelig godt grep på de to første. Chelsea under Mourinho derimot pleier som regel å gå dritt. Det er som mot United hvor vi plutselig bare slutter å spille fotball og lar de vinne enten de er gode eller dårlige.

 

Du synes ikke Newcastle borte er en vanskelig kamp? De har 4 seiere på rad nå. Mot blant annet Tottenham og Chelsea. Skal ikke kimse av de i den formen de er i nå. Vanskelig å si hvordan de er om en måned, men vil rangere den kampen foran Everton i vanskelighetsgrad.

Lenke til kommentar

Fun fact: Arsenal har aldri slått et lag ledet av Mourinho. Har jeg hørt hvertfall. Ikke sjekket om det faktisk stemmer

 

Nå har vi vel aldri møtt Mourinho mens han var manager for et annet lag? Men, jeg kan ikke huske sist vi slo Chelsea med Mourinho som manager hvertfall. Husker vi var nærme flere ganger frem til Drogba og Essien dro en utligning ut av ræva helt plutselig.

Lenke til kommentar

on buying a striker in January…
I am not concerned about that. We have at the moment Yaya Sanogo who is a striker we brought in during the summer, who is coming back from injury in January. Hopefully he will help us in the second part of the season.

on a reported bid for Alexandre Pato...
No.

on speculation over a move for Alvaro Morata…
No. There is no truth in that. That is all I can say, I have not been in touch with them

Om han ønsker å kjempe om tittelen i år bør han hente en kvalitetspiss. I hvertfall bedre en Sanogo

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Sanogo = nye Diaby. Skadet hele tiden.

 

Håpløst av Wenger å tro at Sanogo skal steppe inn om Giroud blir skadet. For det første er Yaya som sagt alltid skadet og for den andre har han knapt spilt en kamp for oss. Og det er andrevalget?

 

Minstekravet i januar er å hente en spiss av grei kvalitet på lån ut sesongen. Så kan det heller handles til sommeren.

Lenke til kommentar

Sanogo = nye Diaby. Skadet hele tiden.

 

Håpløst av Wenger å tro at Sanogo skal steppe inn om Giroud blir skadet. For det første er Yaya som sagt alltid skadet og for den andre har han knapt spilt en kamp for oss. Og det er andrevalget?

 

Minstekravet i januar er å hente en spiss av grei kvalitet på lån ut sesongen. Så kan det heller handles til sommeren.

 

Det verste med Sanogo er at han er såpass uferdig teknisk sett at han må holde seg skadefri for å kunne utvikle seg.

 

Til kontrast så har teknikken _aldri_ vært noe Diaby har slitt med så lenge han har vært Arsenal spiller. Det største problemet til Diaby var at han aldri fikk spilt lenge nok på høyt nivå sammenhengende til å få opp selvtilliten sin.

 

Så når man har en uferdig spiller som Sanogo som attpåtil sliter med skader nærmest like mye som Diaby så kan jeg ikke si at jeg har mye tro på han. Han kan bli god hvis han holder seg skadefri, men mtp. skadehistorikken så tviler jeg på den gitt.

 

En ting er hvertfall sikkert: Bendtner, Sanogo, Afobe og Akpom er ikke gode nok til å ta over hvis Giroud blir skadet. Jeg er ikke noe fan av å hente inn Alvaro Morata f.eks., men han er en betydelig bedre spiller enn de andre 4 der.

Lenke til kommentar

Men tenk på det da. Han sier han ønsker å prøve noe nytt, han har sagt han er åpen for bytte til PL, Dortmund kommer til å gjøre alt de kan for å hindre at han går til Bayern, han har sjansen til å spille foran en av europas sterkeste midtbane med blant annet assist kongen Ozil som kan hjelpe han med å bøtte inn med mål, kommer til å ha liten kamp om plassen i forhold til f.eks. City, vi har så og si gått videre i CL, vi ligger på toppen av PL (jeg tror også vi ligger der ved nyttår), kommer han hit er det stor sannsynlighet for at han får vunnet PL i løpet av sitt første halvår, om wenger åpner lommeboken har vi penger nok til å tilfredstille hans egoistiske behov, for ikke å glemme at han er venn med flere på laget i tillegg til å være bff med vår kjære keeper.

 

og så kan vi tilby Podolski i bytte

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...