Dapper Chap Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 En gang må være den første Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Everton, City og Chelsea er alle tøffe kamper. Dog har vi hatt et rimelig godt grep på de to første. Chelsea under Mourinho derimot pleier som regel å gå dritt. Det er som mot United hvor vi plutselig bare slutter å spille fotball og lar de vinne enten de er gode eller dårlige. Du synes ikke Newcastle borte er en vanskelig kamp? De har 4 seiere på rad nå. Mot blant annet Tottenham og Chelsea. Skal ikke kimse av de i den formen de er i nå. Vanskelig å si hvordan de er om en måned, men vil rangere den kampen foran Everton i vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Fun fact: Arsenal har aldri slått et lag ledet av Mourinho. Har jeg hørt hvertfall. Ikke sjekket om det faktisk stemmer Nå har vi vel aldri møtt Mourinho mens han var manager for et annet lag? Men, jeg kan ikke huske sist vi slo Chelsea med Mourinho som manager hvertfall. Husker vi var nærme flere ganger frem til Drogba og Essien dro en utligning ut av ræva helt plutselig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 3 nede, 2 to go Æsj. Det kunne skjedd Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hull Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554777 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Silly season versjon vinter er i gang: Morata på lån: http://metro.co.uk/2013/12/02/arsenal-target-alvaro-morata-agrees-six-month-loan-move-to-emirates-stadium-from-real-madrid-4210874/? Skambud på Pato avslått: http://www.offthepost.info/blog/2013/12/arsenal-have-6-5m-alexandre-pato-bid-rejected/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+offthepost%2FTLAa+%28Off+The+Post%29 Viviano vil vekk: http://hereisthecity.com/en-gb/2013/12/03/report-new-signing-considering-leaving-arsenal/? Den siste der er vel det mest sannsynlige, men alt skal som vanlig tas med en klype salt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har jo egentlig ikke hatt bruk for han enda. Forresten, kan noen forklare meg hvordan han kunne spille keeper i under-21 kampen når han er 28? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Man kan vel alltid ha med noen senior spillere? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det stemmer vel. 2 eller 3 stykker fra a-laget i stallen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Oja, det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) on buying a striker in January…I am not concerned about that. We have at the moment Yaya Sanogo who is a striker we brought in during the summer, who is coming back from injury in January. Hopefully he will help us in the second part of the season. on a reported bid for Alexandre Pato...No. on speculation over a move for Alvaro Morata…No. There is no truth in that. That is all I can say, I have not been in touch with them Om han ønsker å kjempe om tittelen i år bør han hente en kvalitetspiss. I hvertfall bedre en Sanogo Endret 3. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Sanogo = nye Diaby. Skadet hele tiden. Håpløst av Wenger å tro at Sanogo skal steppe inn om Giroud blir skadet. For det første er Yaya som sagt alltid skadet og for den andre har han knapt spilt en kamp for oss. Og det er andrevalget? Minstekravet i januar er å hente en spiss av grei kvalitet på lån ut sesongen. Så kan det heller handles til sommeren. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Kjøper dere en kvalitetspiss så har Arsenal gode muligheter til å vinne PL denne sesongen. Hvis ikke så vinner City hele dritten uten snev av konkurranse når vi skriver mai 2014 Håper dere tar den siden vi ikke er med i år. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Når Lewandowski går for så lite, bør Wenger i hvertfall prøve å snappe han. Lewandowski har selv sakt at han kunne tenkt å spille i PL, og jeg mener vi ligger best an av alle lagene her til å signere han. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Hahaha, få Lewandowski tankene dine ut av hodet. Kommer aldri til å skje. Mitroglou i Grekerland er en meget spennende spiss som har banket inn mål denne sesongen(også i CL). Muriel, Kiessling og Berardi er andre spisser jeg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Håper vi fisker til oss Dzeko! Han har så absolutt prestert for shitty, men siden de har 4 spisser, så er det vel naturlig at han ønsker å spille for en klubb som kan gi han mer spilletid. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Sanogo = nye Diaby. Skadet hele tiden. Håpløst av Wenger å tro at Sanogo skal steppe inn om Giroud blir skadet. For det første er Yaya som sagt alltid skadet og for den andre har han knapt spilt en kamp for oss. Og det er andrevalget? Minstekravet i januar er å hente en spiss av grei kvalitet på lån ut sesongen. Så kan det heller handles til sommeren. Det verste med Sanogo er at han er såpass uferdig teknisk sett at han må holde seg skadefri for å kunne utvikle seg. Til kontrast så har teknikken _aldri_ vært noe Diaby har slitt med så lenge han har vært Arsenal spiller. Det største problemet til Diaby var at han aldri fikk spilt lenge nok på høyt nivå sammenhengende til å få opp selvtilliten sin. Så når man har en uferdig spiller som Sanogo som attpåtil sliter med skader nærmest like mye som Diaby så kan jeg ikke si at jeg har mye tro på han. Han kan bli god hvis han holder seg skadefri, men mtp. skadehistorikken så tviler jeg på den gitt. En ting er hvertfall sikkert: Bendtner, Sanogo, Afobe og Akpom er ikke gode nok til å ta over hvis Giroud blir skadet. Jeg er ikke noe fan av å hente inn Alvaro Morata f.eks., men han er en betydelig bedre spiller enn de andre 4 der. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hahaha, få Lewandowski tankene dine ut av hodet. Kommer aldri til å skje. Mitroglou i Grekerland er en meget spennende spiss som har banket inn mål denne sesongen(også i CL). Muriel, Kiessling og Berardi er andre spisser jeg kunne tenkt meg. Nei. Vi stiller sterkest av PL lagene, så jeg har håpet oppe. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nei. Vi stiller sterkest av PL lagene, så jeg har håpet oppe. Hadde vært en helvetes stor og gledelig overraskelse hvertfall. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Men tenk på det da. Han sier han ønsker å prøve noe nytt, han har sagt han er åpen for bytte til PL, Dortmund kommer til å gjøre alt de kan for å hindre at han går til Bayern, han har sjansen til å spille foran en av europas sterkeste midtbane med blant annet assist kongen Ozil som kan hjelpe han med å bøtte inn med mål, kommer til å ha liten kamp om plassen i forhold til f.eks. City, vi har så og si gått videre i CL, vi ligger på toppen av PL (jeg tror også vi ligger der ved nyttår), kommer han hit er det stor sannsynlighet for at han får vunnet PL i løpet av sitt første halvår, om wenger åpner lommeboken har vi penger nok til å tilfredstille hans egoistiske behov, for ikke å glemme at han er venn med flere på laget i tillegg til å være bff med vår kjære keeper. og så kan vi tilby Podolski i bytte Endret 3. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå