Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allerede signert? Har Bayern allerede kjøpt ham? Han kan ikke signere "pre-contract" før til nyttår.

Har jo blitt "bekreftet" av samtlige i Tysk-presse. Blir veldig overrasket om han ikke spiller for Bayern om 7 måneder.

 

 

EDIT: Angående Remy så føler jeg han er litt meh. Liker ikke holdningene hans.

Vadillo-ryktene var visstnok bare bullshit også, Benbjo. :)

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Når det gjelder Lewandowski så gikk han jo ut tidligere og avkreftet ryktene om at han har signert en "pre-contract" med Bayern. Samtidig så har vel Guardiola vært rimelig kjølig angående kjøp av en ny spiss. Vi alle vet jo at Guardiola foretrekker en falsk 9 som Messi på topp. Er jo derfor Götze ble hentet inn og han har jo begynt å skinne for Bayern nå.

 

Dog har jo Lewandowski uttalt at han har gjort valget sitt og at han vil annonsere det i januar. Hadde jo vært litt av en "twist" om han viste seg å være klar for Arsenal enten i januar eller til sommeren. Da hadde jeg vært i ekstase for å si det mildt.

 

Når det gjelder forslag til Remy så syntes jeg han er en brukbar spiller. Ikke topp klasse, men vi burde virkelig vurdert å hente han på lån sommeren som var. Nå derimot finnes det ikke en mulighet til å hente han. Newcastle betalte penger for å ha han på lån ut sesongen og det er en kontrakt QPR ikke kan bryte.

 

Så Remy er nok uaktuelt. Cavani, Diego Costa og Benzema trolig likedan.

Lenke til kommentar

Draxler og Lewandowski/Jovetic.

 

masturbate.gif

 

Håper forøvrig at vi henter inn en ung talentfull midtstopper til sommeren samtidig som vi sikrer Sagna en ny kontrakt. Er veldig utsatt på midtstopperplass hvis en av de tre stopperene våre pådrar seg en skade. Da er det kort vei til Sagna på stopperplass og Jenkinson på høyrebacken.

Lenke til kommentar

Everton, City og Chelsea er alle tøffe kamper. Dog har vi hatt et rimelig godt grep på de to første. Chelsea under Mourinho derimot pleier som regel å gå dritt. Det er som mot United hvor vi plutselig bare slutter å spille fotball og lar de vinne enten de er gode eller dårlige.

 

Fun fact: Arsenal har aldri slått et lag ledet av Mourinho. Har jeg hørt hvertfall. Ikke sjekket om det faktisk stemmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...