AllFather Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 ITV sender kampen gratis på hjemmesiden sin. Bare bruk Hola :-) Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Squawka Football @Squawka 5m Arsenal playmaker Mesut Ozil created more chances (4) than the entire Marseille side (3). Syntes Özil generelt sett i førsteomgang var mer innflytelsesrik enn han har vært på lenge. Hadde dog noen dårlige øyeblikk da han hadde en dårlig touch på Ramsey sin herlige lobb over forsvaret og selvfølgelig den forferdelige straffen. Men, etter han bommet på straffen så var det klart at noe tente i Özil og han var i mine øyne vår beste sammen med Ramsey og Wilshere i dag. Sistnevnte er mer med pga. målene enn hans generelle spill (selv om det også var meget bra i dag). Szczesny og Monreal sørget for rent bur og det er rett og slett herlig å se polakken i dag. Han har hatt en fantastisk sesong så langt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Synes omtrent hele laget var veldig bra idag, bortsett fra at de slett med å nette Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Squawka Football @Squawka 5m Arsenal playmaker Mesut Ozil created more chances (4) than the entire Marseille side (3). Blir straffebommen telt som en sjanse? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 http://www.ap.no/100Sport/fotball/england/Arsenal-legende-kreftsyk-405512_1.snd Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Trist. Håper han blir frisk snart. Mannen er uten tvil en legende, ikke bare i Arsenal men i hele fotball-England også! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ny wall of text kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554209 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 https://www.youtube.com/watch?v=hcAYTLXN_sw 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Sitat fra Wenger: Kieran Gibbs was sick but he has already recovered yesterday. He is now back in the squad. on Podolski’s progress…It will be three weeks until we could see him in the team. on Oxlade-Chamberlain…It will be the New Year for him. Det som egentlig bare er mest trist, er at Diaby ikke en gang blir nevnt. Hvor lenge har han egentlig vært skadet nå, med unntak at et par kamper i ny og ne? Når går kontrakta hans ut? Endret 29. november 2013 av -Lasse Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fin fin video! Gleder meg til flere slike øyeblikk! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Diaby er ute til Mars minst. Han fikk setback tidligere i år. Karrieren hans er mer eller mindre ferdig. Tror kontrakten går ut i 2015. Det jeg lurer på er hvordan Podolski kan være ute i 4mnd med strekk i hamstringen. Det er drøyt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Diaby er ute til Mars minst. Han fikk setback tidligere i år. Karrieren hans er mer eller mindre ferdig. Tror kontrakten går ut i 2015. Villt at en så skadeplaget spiller får så lange kontrakter! Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen deilige mål idag! Bra kamp =) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jan Åge påstår på twitter at vi er "favoritter" til å kjøpe Draxler Jan Aage Fjortoft @JanAageFjortoft9h BREAKING NEWS! I understand Arsenal are big favourite to get Schalke's Wonderkid Julian Draxler. I understand Wenger talk to him often #afc Jan Aage Fjortoft @JanAageFjortoft7h Re: Arsenal favourite to get Draxler - contract till 2018 - buy-out- clause: 45 mill Euro - valid every summer #AFC Ville vært veldig snodig om vi kjøpte ham før vi får inn en spiss spør du meg. 45mill euro er hinsides for en som nettopp fylte 20 år. Så god er han faktisk ikke (enda) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Slapp av. Vi henter Lewandowski Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Lewandowski hadde vært knall, men det er meget tvilsomt mtp. at han virker å være på søken etter mye cash. Er fortsatt lei meg for at vi ikke endte opp med Jovetic jeg. I mitt hode så hadde han holdt seg skadefri i Arsenal og dominert. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Lønnskrav blir nok et problem i januar hvis vi går etter en profilert spiss(Cavani, Lewandowski). Men hey, jeg blir gjerne overraska! Skulle ønske Thierry Henry ble 10 år yngre på bursdagen sin Endret 1. desember 2013 av TheGooner Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Lewandowski har nok allerede signert for Bayern han. Jeg derimot ønsker meg Luis Muriel. Passer perfekt inn i spillestilen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva med Remy? Litt annen spiller enn Giroud, bøtter inn mål for Newcastle. Eid av QPR. Men vi vet jo at Wenger aldri går for det opplagte. Ryktene forteller at vi også har signert eller er i ferd med å signere en 19-åring fra Real Betis, Alvaro Vadillo. Aldri sett ham spiller eller hørt om ham før, så kan ikke si så mye. Summen sies å være 16.5m pund. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Lewandowski har nok allerede signert for Bayern han. Jeg derimot ønsker meg Luis Muriel. Passer perfekt inn i spillestilen! Allerede signert? Har Bayern allerede kjøpt ham? Han kan ikke signere "pre-contract" før til nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå