Jotun Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Blitzen var så sterk AllFather. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Han ser altid sånn ut, kan ikke skylde på blitzen. Nå som det er sagt, utrolig dårlig bilde Svarte folk + svarte dresser + svart bakgrunn + absurde mengder flash = horribelt Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/arsenalstjerne-presset-for-penger-med-pikante-bilder-4161779.html "Bendher" Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) King Henry er tilbake på sitt årlige treningsopphold sammen med Arsenal, frem til MLS pausen er over! Endret 23. november 2013 av Tkse 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Laget #Arsenal team to play Southampton: Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Arteta, Ramsey, Wilshere, Ozil, Cazorla, Giroud Svak midtbane. Frykter Southampton vinner midtbanekrigen og da blir det vanskelig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Svak midtbane? Kødder du? Ramsey-Arteta er da blant de bedre midtbaneduoene i PL. Lovren er syk for Southampton btw. Flott med Walcott på benken! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hadde kanskje ønsket meg å se Walcott ifra start idag. Men er vel heller lite sannsynlig siden han nettopp er tilbake. Gleder meg til kamp! PS: Lukaku til 2-2! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Svak midtbane? Kødder du? Ramsey-Arteta er da blant de bedre midtbaneduoene i PL. Lovren er syk for Southampton btw. Flott med Walcott på benken! Eh, nei. Ramsey - Flamini er bedre. Ramsey dyttes nok ut på kant med Wilshere i midten med Arteta, men vi får se. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Eh, nei. Ramsey - Flamini er bedre. Ramsey dyttes nok ut på kant med Wilshere i midten med Arteta, men vi får se. Så fordi du mener Ramsey-Flamini er en sterkere midtbane enn Ramsey-Arteta er midtbanen svak? Deg om det i så fall. Ramsey dyttes nok neppe ut på kant, hvor du har det fra vet jeg ikke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1553218 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ikke bare jeg som synes Ozil har vært en skuffelse: http://www.101greatgoals.com/blog/arsenal-fan-slams-mesut-ozil-after-southampton-hes-not-looked-good-for-a-month-we-need-to-see-more-from-ozil/? Det er viktig at han skjerper seg flere hakk. Går det for lenge med under pari kamper kan vi begynne å snakke om flopp til 42m Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Så søtt at du trengte å finne noen andre som er skeptisk til Özil sine nylige prestasjoner for å verifisere at dette er noe du kan gnåle om. Selv om ja, jeg er enig, han har ikke prestert sitt beste de siste få kampene, har han likevel ikke vært så ille. Han har små øyeblikk hele tiden hvor han virkelig skinner, og han har allerede flests assist per kamp i PL. Det er to kamper jeg mener han har kanskje ikke har vist 42m materiale, men begge de to kampene har så og si hele laget vært ganske lunken, og han var langt fra den verste i de to kampene. Det var mot United og mot Saints. Mot United var hele laget elendig, og nå mot Saints hadde de akkurat kommet tilbake fra internasjonal pause, og det tar litt tid å venne seg til laget igjen. Han gjør det en god playmaker skal gjøre. Han er ofte en viktig brikke i de fleste scoringer. Så begynne å snakke om at han muligens er en flopp etter 2-3 av 10(?) dårlige kamper for laget er helt idiotisk selv til deg å være. Virker alltid som du skal prøve å komme med noe nytt å kontroversielt, fordi du sliter med å ha dine egne meninger, så du går bare imot strømmen. Mener allikevel det er ganske latterlig hvordan enkelte Arsenal-fans glorifiserer Özil som om han var himmelsendt. Uansett, han har vært en svært viktig brikke i Arsenal sin så langt sterke sesong. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Benbjo er i gang igjen ja... Nå husker jeg hvorfor jeg hadde ignorert han i utgangspunktet. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Han begynte bra, men de siste kampene har han da vel ikke vært det vidunderet man trodde? 4 assist og 2 mål på 8 kamper er godkjent, absolutt, men det kan virke som han presterer utrolig bra hver kamp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Han har vært dårlig siden Norwich i midten av Oktober. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) For det kom vel som en bombe at en spiller som aldri har spilt i England før har behov for tid til å tilpasse seg ordentlig. Endret 24. november 2013 av TheGooner Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Nei, det har han ikke. Hva baserer du det på? At han kun har fått 1 assist og ingen mål siden den kampen? Det sier hvor lite du vet om fotball. Du drar frem Norwich kampen og sier det var hans siste gode kamp, sikkert fordi han scorte 2. Klarer du virkelig ikke se kvaliteten i spillere uten at de setter ballen i nettet? Mål og assists er etter min mening håpløst å bruke for å måle kvaliteten på en spiller. Özil har ofte en svært viktig involvering i flere mål, selv om han ikke får assist. Ta for eksempel Dortmund kampen; hadde det ikke vært for lobben til Özil mot Giroud, er det stor sannsynlighet for at det ikke ville blitt mål, og da kunne resultatet vært helt annerledes. Selv om Giroud fikk assistsen ville det ikke blitt mål uten Özil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Benbjo er i gang igjen ja... Nå husker jeg hvorfor jeg hadde ignorert han i utgangspunktet. Javel? Kan du utdype hvorfor du mener at Ozil ikke har vært svak den siste måneden? På sitt beste den siste måneden har han vært grei. Det er ikke slik at jeg mener at han skal ha en assist eller mål i hver eneste kamp, men som vår største kreative outlet bør han være mel involvert og skape mer enn han har gjort de siste ukene/måneden. Det er selvsagt lov å ha en dårlig periode, men den bør ikke bli for lang. Da kan vi fort ha vår egen lille Torres i stallen. Hans dårlige form kan også ha noe med at vi ikke har hatt særlig med kantspill i det siste pga skader. Ozil har hatt en tendens til å drifte ut mot høyre for å støtte Sagna og Wilshere/Ramsey trekker innover i banen. Da blir han jo naturlig nok mindre effektiv. Nå som Walcott er tilbake får vi se om Ozil får strødd noen lekre pasninger fra midten igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 For det kom vel som en bombe at en spiller som aldri har spilt i England før har behov for tid til å tilpasse seg ordentlig. Dette kan jo selvsagt ha noe å si. Cazorla fikk jo en lignende formdupp forrige sesong og var glimrende på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå