Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

 

Reglene er:

The offence rests on three events occurring in the following sequence:

  • The ball is kicked (played with the foot, not the knee, thigh, or shin) by a team-mate of the goalkeeper,
  • This action is deemed by the referee to be deliberate and intentional, rather than a deflection or a mis-kick which is not intended for goalkeepers direction,
  • The goalkeeper handles the ball directly (no intervening touch of play of the ball by anyone else). Handling the ball involves retrieving the ball or making a save with one or both hands.

 

There are some very important exceptions to the back-pass rule. If a player uses his head, chest or knee to pass the ball back to his goalkeeper, the goalkeeper can pick up the ball. The goalkeeper can also pick up the ball if a team-mate passes it to him by accident. For example, a defender might slice or scuff his clearance, accidentally kicking the ball towards the goalkeeper. In this case, the goalkeeper can pick up the ball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal bestille meg nytt bankkort nå (utslitt det gamle) og har da muligheten til å velge bilde selv (litt harry kanskje men:P) og tenkte da å ha et arsenal bilde. Til nå har jeg lagt inn bilde under, men er redd det kanskje ikke blir godkjent pga at det er en logo der :S Noen som har et bilde forslag?fc-arsenal-wallpaper-red-by-vchemical.jp

Lenke til kommentar

Skal bestille meg nytt bankkort nå (utslitt det gamle) og har da muligheten til å velge bilde selv (litt harry kanskje men:P) og tenkte da å ha et arsenal bilde. Til nå har jeg lagt inn bilde under, men er redd det kanskje ikke blir godkjent pga at det er en logo der :S Noen som har et bilde forslag?

Er vel ikke lov til å ha et bilde på kortet sitt hvis noen eier rettighetene til det bildet du velger. Så logoer og andre ting er da ikke lov...

Endret av Dysfuncti
Fjernet bildequote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...