Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes nå ikke det var voldsomme greier :)

Men nå som det er sagt er det flere spillere som viser mer "klasse" når de spiller mot gamleklubbene sine, og ikke jubler (mye) når de scorer :)

 

Men tror ikke RVP har noe særlig følelser for noen klubber, gamle eller nye, bryr seg nok mest om medaljer og penger, slik som de fleste moderne fotballspillere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes nå ikke det var voldsomme greier :)

Men nå som det er sagt er det flere spillere som viser mer "klasse" når de spiller mot gamleklubbene sine, og ikke jubler (mye) når de scorer :)

Dette har også RvP gjort. Men han ble vel drittlei av buing og skriking. Hvorfor skal han utvise respekt når han ikke får noe respekt tilbake?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Selvfølgelig skal han feire. Mangelen på respekten han viste da han først gikk til United føles nok så sterkt for Arsenal fansen at han aldri vil ses på som noe annet enn en jævla sviker. Slik er det bare, og det innebærer at han blir buet på.

 

Tror nok alle fanskarer hadde reagert på denne måten.

Lenke til kommentar

Haha er du drita eller? Hvordan i alle dager kan de feiringene sammenlignes? Adebayor løper en hel banelengde til Arsenals supportere for å provosere, RvP løper til sine egne supportere for å feire med dem og laget sitt.

 

Hvis den var ment mot meg, så vil jeg bare si at jeg la ut tweeten for moroskyld. Jeg har ingen mening om det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...