banansplitt™ Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Haha er du drita eller? Hvordan i alle dager kan de feiringene sammenlignes? Adebayor løper en hel banelengde til Arsenals supportere for å provosere, RvP løper til sine egne supportere for å feire med dem og laget sitt. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ønsker man sterkt nok å finne drit om en person så får man det til med små tilpasninger til sannheten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Sist jeg sjekket var Arsenalfansen motsatt vei av den RvP løp.... nisse-tweet altså. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Synes nå ikke det var voldsomme greier Men nå som det er sagt er det flere spillere som viser mer "klasse" når de spiller mot gamleklubbene sine, og ikke jubler (mye) når de scorer Men tror ikke RVP har noe særlig følelser for noen klubber, gamle eller nye, bryr seg nok mest om medaljer og penger, slik som de fleste moderne fotballspillere 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Akkurat som alle andre arbeidstakere, som oss selv. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Synes nå ikke det var voldsomme greier Men nå som det er sagt er det flere spillere som viser mer "klasse" når de spiller mot gamleklubbene sine, og ikke jubler (mye) når de scorer Dette har også RvP gjort. Men han ble vel drittlei av buing og skriking. Hvorfor skal han utvise respekt når han ikke får noe respekt tilbake? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Hvor lenge skal man holde på med respektfull feiring når man kun får hets tilbake? Respekt to første kampene, greit å feire litt nå. Er vel lov å bli glad når man scorer et livsviktig mål for klubben? I tillegg på hjemmebane.. Nei, bare å feire. Foran egne fans, vel og merke Endret 14. november 2013 av SpencerReid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Selvfølgelig skal han feire. Mangelen på respekten han viste da han først gikk til United føles nok så sterkt for Arsenal fansen at han aldri vil ses på som noe annet enn en jævla sviker. Slik er det bare, og det innebærer at han blir buet på. Tror nok alle fanskarer hadde reagert på denne måten. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Van Persie har allerede lagt seg til vane å score mot Arsenal, så får se hvordan han reagere når (om..) han scorer på Emirates. Kanskje han tenker annerledes der enn når det er hjemme i en livsviktig kamp, Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Banansplitt sin reaksjon til den tweeten er nøyaktig lik min, faen meg flaut å se hvordan andre Arsenal-fans opptrer. 6 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Haha er du drita eller? Hvordan i alle dager kan de feiringene sammenlignes? Adebayor løper en hel banelengde til Arsenals supportere for å provosere, RvP løper til sine egne supportere for å feire med dem og laget sitt. Hvis den var ment mot meg, så vil jeg bare si at jeg la ut tweeten for moroskyld. Jeg har ingen mening om det. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Banansplitt sin reaksjon til den tweeten er nøyaktig lik min, faen meg flaut å se hvordan andre Arsenal-fans opptrer. Støtter denna! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Han er en dritt uansett 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 mhmmm... Coming from someone who knows shit. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Fantastisk. Håper han endelig tar steget opp og blir en stabil toppkeeper i Premier League. 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dette liker jeg. Synes han har vært utrolig mye bedre denne sesongen enn tidligere og jeg har troen på at utviklingen kommer til å fortsette. Bra Wenger! 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Bedre i feltet. Bedre på strek. Bedre igangsettinger og massiv forskjell på utspark/pasningsspill fra i fjor. Fortsatt litt ustabil, men generelt sett vært en av de beste keeperene i PL så langt syntes jeg. Meget fornøyd med 4 nye år på Wojciech! Endret 16. november 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå