Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Synes ikke Liverpool er i nærheten av oss. Du kan si at angrepet deres er mye sterkere enn våres, noe jeg er enig i(spissplassen altså), men forsvaret til Liverpool er jo krise. Midtbaneleddet er heller ikke noe å ta av for. Holder en knapp på Chelsea/Man City med oss og Man Utd som outsidere.

 

Korser han seg? LOL :p

Haha, ja. :D

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, statistisk sett vinner man flere kamper på å slippe inn lite mål kontra å score en masse. I tillegg er det sjelden man vinner PL om man taper mer enn 5 kamper. Taper man mer enn 6 vinner man ikke (selv om Blackburn gjorde det tidlig på 90-tallet).

 

Jeg sier det her og nå, City vinner garantert ikke PL denne sesongen. Siter meg gjerne på det når den er over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

, men forsvaret til Liverpool er jo krise. Midtbaneleddet er heller ikke noe å ta av for.

Javell? Liverpool har for første gang på veldig lenge endelig dekning på bakre firer.

Jose-Agger-Skrtel-Johnson på førstepri= krem i min bok. Langt fra krise og på dektning har vi

ALy-Kolo-Sahko. Samt ungutter som Kelly, Wisdom og Ilori. Om dette er krise så javell.'

 

Klart vi slipper inn mål, og de fleste kommer fra dødball. Liverpool har sluppet inn like mange som Arsenal

om jeg ikke husker feil. Spør du meg har Liverpool definsve firer spilt bra denne sesongen her.

Krise er ikke ordet jeg ville brukt for å definere forsvaret til Liverpool. Men det er nå meg da. :)

Lenke til kommentar

Javell? Liverpool har for første gang på veldig lenge endelig dekning på bakre firer.

Jose-Agger-Skrtel-Johnson på førstepri= krem i min bok. Langt fra krise og på dektning har vi

ALy-Kolo-Sahko. Samt ungutter som Kelly, Wisdom og Ilori. Om dette er krise så javell.'

 

Klart vi slipper inn mål, og de fleste kommer fra dødball. Liverpool har sluppet inn like mange som Arsenal

om jeg ikke husker feil. Spør du meg har Liverpool definsve firer spilt bra denne sesongen her.

Krise er ikke ordet jeg ville brukt for å definere forsvaret til Liverpool. Men det er nå meg da. :)

Tok litt i når jeg sa krise. Var mer ment som backup, særlig på backene. Glen Johnson er god, Enrique likeså men samtlige i bakhånd er i mine øyne alt for dårlig for en topp fire klubb.(Særlig Cissokho, han er krise med store bokstaver)!

 

Agger og Kolo Toure ser jeg på som deres beste stoppere pdd. Skrtel alt for ustabil og Sakho ikke blitt vandt til Premier League enda. Men håper dere spiser mine ord! Heller dere enn City, Chelsea osv... :)

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi har kjøpt inn tre forsvarere i sommer samt en på lån. Heldigvis så er Aly spilleren som kun er på lån.

Sakho og Toure har vært monstre.

 

Rett i det du sier om Sakho, men ikke lett å komme inn til britisk fotball. Viser seg bedre for hver kamp, han er bare litt for frempå til tider. Litt hodeløs.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Synes ikke Liverpool er i nærheten av oss. Du kan si at angrepet deres er mye sterkere enn våres, noe jeg er enig i(spissplassen altså), men forsvaret til Liverpool er jo krise. Midtbaneleddet er heller ikke noe å ta av for. Holder en knapp på Chelsea/Man City med oss og Man Utd som outsidere.

 

Haha, ja. :D

 

Midtbanen er det svakeste leddet til Liverpool. Forsvaret er i grunn ok i engelsk serie selv om Cissokho ikke er noen knallspiller, men midtbanen er for treig i presset og lett å løpe rundt. Noe Liverpool kommer til å merke veldig godt mot andre topplag (jamfør Arsenal-kampen). Jeg tror ikke BR kommer til å starte med 3-5-2 på en stund mot topplag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg mener RvP er frekk som ønsker å bli overført til en rival klubb. Hva skal Wenger gjøre da når RvP ikke ønsker å gå til en klubb utenfor England. Dette har blitt diskutert tusen ganger, men personlig synes jeg at Wenger gjør det rette når det står om å selge eller ikke selge. Derimot at han ikke finner gode erstatere når de har konstantert at $$$ ikke er problem er for meg utilgivelig.

Lenke til kommentar

 

Tviler på tap mot Cardiff borte og Everton hjemme. Tror også på uavgjort, muligens seier mot City. Tycks?

 

Tror heller ikke på tap i de kampene. Vi taper nok mot Chelsea, så får vi se hvilken utgave av City vi møter. På hjemmebane tror jeg de blir for sterke.

 

Vi skal ikke undervurdere Newcastle. Det blir en veldig vanskelig kamp. Det er lenge til, men hvis de hodler nåværende form blir de skumle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...