Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Kjæresten er Pool-supporter så nå går det mot singellivet igjen.

Det er ikke første gangen Clichy ikke greier å holde hodet kaldt. Det var hans fadese som startet vår ulykkesalige "uavgjort-streak" forrige sesong. Han er en utrolig god back, men han må greie å spille normalt selv om vi leder med et par mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torstein: Vi skal vinne ligaen vi, så du slipper å tenke på den. Liverpool kommer til å lligge høyt nå en stund, da de har en enkel høst, men på våren er de gone.

Ja skjønner.. Det blir en kamp mellom dere, Chelsea og United. Vi blir ikke med i kampen hvis vi fortsetter sån som dette.. Dette var utrolig skuffende og jeg er særiøst dårlig nå.

Er mer sjokkert over at han tok ut Walcott. Med Theo på banen, måtte hele forsvarsfirern til Spurs ligge 10 meter lenger bak enn de måtte nå, pga Theo's ufattelige rykk.

Walcott er ufattelig rask.. Skjønner ikke hva de tenkte på.

Lenke til kommentar
Torstein: Vi skal vinne ligaen vi, så du slipper å tenke på den. Liverpool kommer til å lligge høyt nå en stund, da de har en enkel høst, men på våren er de gone.

Ja skjønner.. Det blir en kamp mellom dere, Chelsea og United. Vi blir ikke med i kampen hvis vi fortsetter sån som dette.. Dette var utrolig skuffende og jeg er særiøst dårlig nå.

Er mer sjokkert over at han tok ut Walcott. Med Theo på banen, måtte hele forsvarsfirern til Spurs ligge 10 meter lenger bak enn de måtte nå, pga Theo's ufattelige rykk.

Dere!?!? omg, ikke si at du kalte meg for en Liverpool supporter? Frekkaste jeg har lest. MAN UTD SUPPORTER!!!!!

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Dere!?!? omg, ikke si at du kalte meg for en Liverpool supporter? Frekkaste jeg har lest. MAN UTD SUPPORTER!!!!!

Wops sorry.. Samme shiten uansett :p

Lenke til kommentar

Vi er ferdige i tetkampen. Jeg hadde ikke trodd at vi hadde så dårlig moral at vi dasser rundt på banen og serverer Sp*rs to målgivende fuckings pasninger. Dette hadde aldri, ALDRI skjedd med en spiller som Tony Adams på laget. Aldri. Men vi må ta til takke med Gallas, den nocholante idioten.

Lenke til kommentar

Dette er vel strengt tatt en kamp mellom Chelsea og Liverpool for øyeblikket. Har ikke tro på Pool lenger ut i sesongen. United er for øyeblikket ikke en reel utfordrer til tittelen. Skal de nærme seg noe som likner enn utfordrer bør de skjerpe seg og det usedvanlig fort.

Dette året blir det Chelsea.

Lenke til kommentar
Dette er vel strengt tatt en kamp mellom Chelsea og Liverpool for øyeblikket. Har ikke tro på Pool lenger ut i sesongen. United er for øyeblikket ikke en reel utfordrer til tittelen. Skal de nærme seg noe som likner enn utfordrer bør de skjerpe seg og det usedvanlig fort.

Enig.. håper vi kan få til noe i CL i år..

Lenke til kommentar

makan til tull. Skjerpe oss? vi spiller best i ligaen atm. Rundpulte WH i dag, burde vært mange flere mål. United ligger bare simple 5p bak om de vinner hengekampen hjemme mot Fulham (enkel nok den). Dessuten har vi hatt en meget tøff seiereåpning. Det blir nok United og Chelsea som skal gjøre opp, når vi nærmer oss Mai.

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Og du har sett hvor mange kamper med united hittil i år? :) Husker du hvor mange poeng vi hadde etter samme antall kamper i fjor - mot svakere motstand enn vi har hatt hittil i år?

Lenke til kommentar

makan til tull. Skjerpe oss? vi spiller best i ligaen atm. Rundpulte WH i dag, burde vært mange flere mål. United ligger bare simple 5p bak om de vinner hengekampen hjemme mot Fulham (enkel nok den). Dessuten har vi hatt en meget tøff seiereåpning. Det blir nok United og Chelsea som skal gjøre opp, når vi nærmer oss Mai.

Haha. Ikke dum deg ut da. Dere spilte akkurat uavgjort med et middelmådig Everton også greier du å lire av deg slikt vås. Sist helg ser jeg på som "atm". 5 poeng er på ingen måte en simpel ledelse, spesielt ikke når Chelsea har den ledelsen. Liverpool ligger 8 (!) poeng foran dere. Som Arsenalsupporter greier jeg hvertfall være realistisk nok til å si at for øyeblikket er vi hektet av, og at det skal skje noe ekstraordinært for at vi skal bli med i gullkampen igjen. Det er ikke umulig at dere henger dere på igjen, men for øyeblikket er det virkelig fjernt.

Alle United-supporterne har gjort sitt inntog i denne tråden nå. De har luktet blod!

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Nei, Pool ligger 8p forran, med 1 kamp mere spilt. Altså 5p om vi vinner hjemme mot Fulham, noe vi ganske sikkert gjør I motsettning til Arsenal er vi bunnsolide hjemme. Så, du tar feil.

Du kan umulig ha fulgt PL i fjor eller? Se Alastors innlegg. United starter ofte dårlig, men vi kommer ALLTID etterhvert. Vi er der når det gjelder, hvem som leder tabellen nå spiller ingen rolle i Mai, når trofeer skal deles ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...