Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Fikk sommerfugler av å høre Arsenal fansens buing mot RVP overdøve United fansen på OT. Han klarte virkelig å forsterke hatet mitt mot han etter at han maktet å feire mot sine tidligere fans og hans tidligere manager som skapte han. Ryktes at Jack Wilshere nektet å ta han i hånden etter kampen Endret 10. november 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Begynner å bli småtrøtt av hele van Persie sagaen. Bilder av van Persie som jubler mot oss kun for provokasjon provoserer meg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvor mange år må det gå før man "får lov" til å juble mot gamle-klubben? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvor mange år må det gå før man "får lov" til å juble mot gamle-klubben?Har alltid tenkt at det bare er i første kampen man gjerne viser respekt. Etter det får man gjøre som man vil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Tenker i lik bane selv, men om Spurs ikke skulle møte Bale f.eks om 2-3 år så ville jeg ikke blitt provosert om han feiret, selv om det var hans første kamp mot oss. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Fikk sommerfugler av å høre Arsenal fansens buing mot RVP overdøve United fansen på OT. Han klarte virkelig å forsterke hatet mitt mot han etter at han maktet å feire mot sine tidligere fans og hans tidligere manager som skapte han. Ryktes at Jack Wilshere nektet å ta han i hånden etter kampen Haha. Han unngikk å juble de to første gangene men får fortsatt slengt dritt mot seg. Hvilken syk logikk er det som tilsier at han ikke skal juble? Vi snurrer film én gang til: 6 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Er man bare en kjapp tur innom i et år eller to mener jeg det går fint å feire mot den klubben, men når man har vært i en klubb i 8 år, og det er klubben som utviklet deg, brakte deg inn i ligaen og gjorde deg til den spillere man er idag, mener jeg at man ut av respekt må klare å beherske seg fra å feire mot klubben ut karrieren. Ihvertfall ikke på den måten han gne det inn på. En neve i luften hadde vel kanskje vært greit. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Gjesp. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Blir ikke provosert av å se den gifen, altså. Var provoserende å se det der å da det skjedde live. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Så lenge det er i retning egne supportere spiller det vel ingen trille. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Ryktes at Jack Wilshere nektet å ta han i hånden etter kampen Stemmer ikke, så jo at de hilste. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Er man bare en kjapp tur innom i et år eller to mener jeg det går fint å feire mot den klubben, men når man har vært i en klubb i 8 år, og det er klubben som utviklet deg, brakte deg inn i ligaen og gjorde deg til den spillere man er idag, mener jeg at man ut av respekt må klare å beherske seg fra å feire mot klubben ut karrieren. Ihvertfall ikke på den måten han gne det inn på. En neve i luften hadde vel kanskje vært greit. Bare siden vi er inne på tidenes bore fest. Syns du det er greit å bue hver eneste touch RvP har? Og er det isåfall streit å forlange ydmyk feiring om han scorer? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bare siden vi er inne på tidenes bore fest. Syns du det er greit å bue hver eneste touch RvP har? Og er det isåfall streit å forlange ydmyk feiring om han scorer? Jeg kan bare snakke for meg selv, men å pipe og bue på en spiller som enten a. Har spilt for motstander laget tidligere b. Har blitt (alvorlig) skadet i et tidligere oppgjør er utrolig barnslig. Hva er poenget? Jeg kan forstå det litt i første hjemmekamp etter en litt kontroversiell overgang, men etter det får det greie seg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Pluss at i alt for mange tilfeller har hylinga til supporterne uønsket effekt, nemlig positiv effekt for spilleren. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) https://twitter.com/dldn22/status/399618519001993216 Jeg synes Vermaelen gjorde en god figur i går, og håper virkelig han finner formen. Husker knapt sist PL-kamp han spilte fulle 90 minutter. Endret 11. november 2013 av Liquidkey Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Nå må jeg bare spørre én gang for alle, hvordan får man posten tweets på den måten og ikke bare i ren tekst? 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bare å poste linken, resten går av seg selv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Nå må jeg bare spørre én gang for alle, hvordan får man posten tweets på den måten og ikke bare i ren tekst? Trykk på tweeten -> Detaljer -> Kopier lenke -> lim inn. Voila. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Prøve å lese svaret i edru tilstand nå da banan, sånn at du husker det til neste gang. 5 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/alsaker-etter-storkampen-tror-ikke-arsenal-er-et-gulllag-4155031.html "Dette var testen for Arsenal. Er det et gull-lag? De består jo ikke den. Jeg tror ikke de er et gull-lag. Hadde de fått et resultat i går hadde jeg trodd mer på det." Haha, Alsaker er en fjott. At han er Liverpool supporter er tydligere enn integriteten hans. Seier borte mot United er visst det som markerer et gull-lag. Hva med seier hjemme mot WBA? Et gull-lag skal vel bestå en slik kamp? Tåpelig utsagn. Det er én av 40 kamper. Dette tapet betyr ikke en dritt. Alle kan ha dårlige dager, og i går hadde vi det. Endret 11. november 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå