Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Fikk sommerfugler av å høre Arsenal fansens buing mot RVP overdøve United fansen på OT. Han klarte virkelig å forsterke hatet mitt mot han etter at han maktet å feire mot sine tidligere fans og hans tidligere manager som skapte han. Ryktes at Jack Wilshere nektet å ta han i hånden etter kampen :)

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk sommerfugler av å høre Arsenal fansens buing mot RVP overdøve United fansen på OT. Han klarte virkelig å forsterke hatet mitt mot han etter at han maktet å feire mot sine tidligere fans og hans tidligere manager som skapte han. Ryktes at Jack Wilshere nektet å ta han i hånden etter kampen :)

 

Haha. Han unngikk å juble de to første gangene men får fortsatt slengt dritt mot seg. Hvilken syk logikk er det som tilsier at han ikke skal juble?

 

Vi snurrer film én gang til:

 

ibcPYzcskgJRgr.gif

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er man bare en kjapp tur innom i et år eller to mener jeg det går fint å feire mot den klubben, men når man har vært i en klubb i 8 år, og det er klubben som utviklet deg, brakte deg inn i ligaen og gjorde deg til den spillere man er idag, mener jeg at man ut av respekt må klare å beherske seg fra å feire mot klubben ut karrieren. Ihvertfall ikke på den måten han gne det inn på. En neve i luften hadde vel kanskje vært greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er man bare en kjapp tur innom i et år eller to mener jeg det går fint å feire mot den klubben, men når man har vært i en klubb i 8 år, og det er klubben som utviklet deg, brakte deg inn i ligaen og gjorde deg til den spillere man er idag, mener jeg at man ut av respekt må klare å beherske seg fra å feire mot klubben ut karrieren. Ihvertfall ikke på den måten han gne det inn på. En neve i luften hadde vel kanskje vært greit.

 

Bare siden vi er inne på tidenes bore fest. Syns du det er greit å bue hver eneste touch RvP har? Og er det isåfall streit å forlange ydmyk feiring om han scorer?

Lenke til kommentar

 

Bare siden vi er inne på tidenes bore fest. Syns du det er greit å bue hver eneste touch RvP har? Og er det isåfall streit å forlange ydmyk feiring om han scorer?

 

Jeg kan bare snakke for meg selv, men å pipe og bue på en spiller som enten

a. Har spilt for motstander laget tidligere

b. Har blitt (alvorlig) skadet i et tidligere oppgjør

 

er utrolig barnslig. Hva er poenget? Jeg kan forstå det litt i første hjemmekamp etter en litt kontroversiell overgang, men etter det får det greie seg.

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/alsaker-etter-storkampen-tror-ikke-arsenal-er-et-gulllag-4155031.html

 

"Dette var testen for Arsenal. Er det et gull-lag? De består jo ikke den. Jeg tror ikke de er et gull-lag. Hadde de fått et resultat i går hadde jeg trodd mer på det."

 

Haha, Alsaker er en fjott. At han er Liverpool supporter er tydligere enn integriteten hans. Seier borte mot United er visst det som markerer et gull-lag. Hva med seier hjemme mot WBA? Et gull-lag skal vel bestå en slik kamp? Tåpelig utsagn. Det er én av 40 kamper. Dette tapet betyr ikke en dritt. Alle kan ha dårlige dager, og i går hadde vi det.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...