Dapper Chap Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det en passe teit uttalelse. Det er som å gå fra Cola til Cola Light, og si at du ønsket å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det en passe teit uttalelse. Det er som å gå fra Cola til Cola Light, og si at du ønsket å prøve noe nytt. Å gå fra Dortmund til Bayern er som å gå fra Cola til Cola Light? Haha. Ok. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Å gå fra Dortmund til Bayern er som å gå fra Cola til Cola Light? Haha. Ok. Du skjønte vel hva han mente? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Igrunn var det liten logikk i innlegget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du skjønte vel hva han mente? Egentlig ikke. Forklar meg gjerne hvordan det ikke er "å prøve noe nytt" å dra til det som per dags dato er verdens beste klubb. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Han går fra en tysk toppklubb til en annen, og Mr. Brightside ser ikke at det skal være så jævlig nytt. Nå det er sagt er jeg ikke enig med Mr. Brightside, men jeg har ingen store problemer med å forstå hva han mener. Han gjør det jo ganske klart i sin post. 9 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ser ikke hva som var så vanskelig med å forstå det. Er ikke mye nytt å bytte til en litt bedre klubb i samme liga. Samme motstandere, arenaer, system, alt. Eneste som er forskjellig selve laget, akkurat som ingerdiensene er forskjellig i Cola og Cola light. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Selv om seieren kanskje ikke var helt fortjent, så tror jeg denne seieren kan komme til å være EKSTREEEEMT viktig før kampen til helgen. Nå tror jeg vi slår United! Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Enig der, kunne gått begge veier egentlig, men satan å godt det var med seier! Går sterkt inn mot united nå! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vi ankommer hvertfall med en ålreit borteform: WWWWWWWWWWWWDWW Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Irriterende at fuckings WBA skulle ødelegge den rekken Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Selv om seieren kanskje ikke var helt fortjent, så tror jeg denne seieren kan komme til å være EKSTREEEEMT viktig før kampen til helgen. Nå tror jeg vi slår United! Får bare håpe at de ikke er alt for slitne :/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Egentlig ikke. Forklar meg gjerne hvordan det ikke er "å prøve noe nytt" å dra til det som per dags dato er verdens beste klubb. Delvis enig med Latias og Brightside. Det å dra fra Dortmund til Bayern er kanskje ikke "noe nytt", men samtidig spiller de en litt annen fotball (mer tiki-taka), så det er mulig det er det han vil prøve. Men tviler litt da ettersom han har villet dit siden forrige sesong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Får bare håpe at de ikke er alt for slitne :/ De får 3 dager med hvile. Tror det skal gå bra. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) De får 3 dager med hvile. Tror det skal gå bra. United spilte en dag før oss og spilte med flere B spillere enn oss..så absolutt en av flere avgjørende faktorer! Endret 6. november 2013 av infinety Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er bare fotballspillere som ikke klarer å restituere seg på 3 dager. Og det er i tillegg til at 2x45 minutter sjeldent er det enhver annen idrettsutøver ville kalt spesielt hardt. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er bare fotballspillere som ikke klarer å restituere seg på 3 dager. Og det er i tillegg til at 2x45 minutter sjeldent er det enhver annen idrettsutøver ville kalt spesielt hardt. Det er jo i grunn en ganske latterlige uttalelse. 2x45 er så slitsomt som man vil ha det til å være. Spillere gir jo alt de har. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tull og fjas. Det er selvsagt noen posisjoner som er tøffere enn andre, men en tøff fysisk idrett (sett kun fra slitsomhet biten) er ikke fotball. De som løper mye iløpet av en kamp bikker mila. Det er ikke heftig. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fotball er da en tøff fysisk idrett til tider. Antall smeller som spillerne må igjennom iløpet av en kamp etc Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nå må du lese da. Ikke hoppe over det som står i parentes. Skader trenger jo selvsagt varierende tid for å heles. Men eg snakker om å bruke 3 dager til å komme seg etter en fotballkamp, og ikke mene det er nok. Det er latterlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå