Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er rystet over hvor mange rundt omkring som spår at Arsenal kommer til å ydmyke Manu på søndag, det er helt greit å være offensiv på dette tidspunktet, men det er snakk om Manu på Old Trafford. Tipper selv en ettmålsseier, men det blir for dumt med "0-4", "1-5" osv. Det skjer bare ikke.

En annen ting; hvorfor runkes det så inni granskauen til Özil? Foruten et par assists så har ikke fyren akkurat vært så konge som enkelte skal ha det til. Litt for glad i å drible og mister ofte ballen, varierer også med silketouchen selv om den som oftest er på plass. Bør ha et par gir ekstra i seg enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er rystet over hvor mange rundt omkring som spår at Arsenal kommer til å ydmyke Manu på søndag, det er helt greit å være offensiv på dette tidspunktet, men det er snakk om Manu på Old Trafford. Tipper selv en ettmålsseier, men det blir for dumt med "0-4", "1-5" osv. Det skjer bare ikke.

 

En annen ting; hvorfor runkes det så inni granskauen til Özil? Foruten et par assists så har ikke fyren akkurat vært så konge som enkelte skal ha det til. Litt for glad i å drible og mister ofte ballen, varierer også med silketouchen selv om den som oftest er på plass. Bør ha et par gir ekstra i seg enda.

 

Enig! Jeg selv har ikke noe særlig stor tro på seier, men jeg håper at vi vil endelig klare det.

 

Husk at alt er nytt for Özil, engelsk fotball og kjenner laget ikke så godt. Ting tar tid, jeg har stor tro på at han vil komme og ta alt bare som det. Hans assist mot Liverpool var helt fantatisk! Nydelig lobb til Ramsey.

Lenke til kommentar

Regner med tap på søndag, det er tross alt OT og alt annet er ærlig talt en overraskelse. Utd har slitt litt sålangt i år, men de vet hvordan man skal spille mot Arsenal og de siste åra har de gjort det jævla godt. Det skal heller ikke legges vekk at selv om de har tapt majoriteten av storkampene sålangt så har alle utenom en vært på bortebane, og mot Chelsea på OT spilte de uavgjort mot et veldig defensivt og kjedelig Mourinho lag, det gir oss egentlig ingenting av info på hvordan dagens Utd reagerer i storkamper på OT fordi Mourinho kan suge gleden ut av en hvilken som helst fotballkamp, mot hvilket som helst lag. Selvsagt kan han bomme han og, men det skjer svært sjeldent og det skjedde ikke på OT. Regner med at på søndag ser vi et mer defensivt anlagt Utd mot oss grunnet formen deres og våres, men jeg regner fremdeles med at de kommer ut som fortjente vinnere når vi har nådd 90 minutter. Selvsagt blir jeg overlykkelig om noe annet skjer, men jeg har bare ikke troa. Har trodd på seier mang en gang på OT, men jeg har lært nå.

Når det gjelder Özil så har han vært ganske så fantastisk sålangt. Han forandrer veldig mye av måten laget spiller på og frigir så mye rom både igjennom bevegelsene sine og det at hvert eneste lag vi møter fokuserer på han, som frigir andre spillere. Han har en egen evne til og skape noe ut av ingenting, selv når han har "dårlige" kamper. (hans "dårlige" kamper er forøvrig noe helt annet enn det de aller fleste har, han er fremdeles ganske så fantastisk. Er konstant på jakt etter rommet som vi trenger og tar veldig gjerne turen ned i banen for og skape det, så han fungerer på mange måte som en dyptliggende playmaker når vi trenger, på samme måte som Cesc gjorde de siste sesongene, bare han gjør det bedre.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...