Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er som jeg har sagt tidligere, vi har mye problemer med tynn stall og spillere som ikke gir 100%. Men når arsenal får ting til har vi den beste fotballen i PL og kanskje ellers også, problemet ligger i at det aldri er noe stabilitet og sikkerhet, nettopp dette har lag som ManU, chelsea og City hatt tidligere!

Lenke til kommentar

B-laget vårt fikk bank av B-laget deres. Det har jo aldri vært en tvil om at vi har tynn stall, i tillegg sliter vi med skader. Virker også som flere av spillerne var helt likegyldige til cupen, noe jeg også er.

 

B-lag? Vel, vel. Den eneste plassen vi har mye bedre spiller i er på høyreback.

 

En fremre 5'er bestående av

Wilshere, Ramsey, Rosicky, Ozil og Giroud bør kunne hamle opp med reservene til Chelsea. Dessverre klarte de ikke det.

 

Bytt ut Rosicky med Arteta/Flamini og Jenks med Sagna og vi hadde spilt med et lag som nærmest toppet ferdighetsmessig. Et lag som jo ikke burde bli utspilt av Chelsea. Enda mindre av reservene deres. Når det er sagt tapte vi i går fordi Mourinho er overlegen taktisk. Han vet hva svakhetene våre er og spilte perfekt på det. Vi hadde aldri sjans.

 

Gruer meg til vi møter A-laget deres. Det kommer til å bli stygt.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Nå er det ikke alle lag som har et "B-lag" bestående av Azpilicueta, Cahill, Luiz, Bertrand, Mikel, Essien, Willian, Mata, de Bruyne og Eto'o.

Men ja, så god kontroll som Chelsea hadde på Emirates i går er ikke ofte du ser i en slik kamp.

 

Det morsomme er vel at oddsen på Chelsea seier økte etter at det ble klart at Bendtner var i lagoppstillingen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

 

 

En fremre 5'er bestående av

Wilshere, Ramsey, Rosicky, Ozil og Giroud

 

Ikke tenk på Ozil og Giroud engang, disse kom på bannen godt ut i andre omgang etter at chelsea akkurat økte ledelsen. Rosicky er neppe med i en topp XI og heller ikke Wilshere for øyeblikket.

 

En start XI for oss i det siste er : Sczesny - Sagna-Kos - Mertel - Gibbs - Flamini/arteta - ramsey - Ozil - Cazorla - kanskje wilshere/rosicky og Giroud. Vi hadde 3/4 av de på banen igår!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er fascinerende hvor hoven du kan bli Emils etter en sånn kamp som dette.


Det morsomme er vel at oddsen på Chelsea seier økte etter at det ble klart at Bendtner var i lagoppstillingen.

Det blir vel like korrekt å si at oddsen økte når lagoppstillingene ble klare?

 

Forstå det den som kan. Noen bookmakere må ha tatt noe sterkt.

Lenke til kommentar

Nok et bevis på at du ikke har fulgt med Arsenal denne sesongen.

Det er 100% feil og det vet du.

 

Fikk ikke sett andre omgang av CP, hele Napoli og WBA var det vel.

 

Jeg nekter bare å kaste meg på bølgen at vi har vært så fantastiske denne sesongen. Det har vi ikke. Med en gang vi møter et samspilt lag av europeisk kvalitet faller vi sammen.

 

Vi går to meget spennende måneder i møte. Så får vi se om jeg har rett.

Lenke til kommentar

Det her var herlig å se på. Vanskelig å regissere det bedre. Morro at Ramsey får mål også. Han har et "touch of class" ved seg, som gjør at jeg spår en fantastisk sesong for han neste år. Arshavin med nydelig forarbeid på vinnermålet, fortjent. Også Henry da, magisk.

Som fotballelsker må man like sånt. Spesielt når det er så utypisk Arsenal, og at det hindrer Chelsea fra å ha 4 plass.

1 år for tidlig ute. Bortsett fra 0-3 mot Tottenham på WHL, har Ramsey vært det som har gledet meg mest denne sesongen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, for de eneste gangene du har kommentert spillet vårt, er de kampene vi har vært dårlige. Se Napoli-kampen. Det er hva Arsenal 2013 kan få til. Eller er Napoli et dårlig lag, de også?

Så som sagt ikke den kampen så jeg vet ikke hva Napoli holdt på med. De pisset jo på Dortmund. Kanskje de er et typisk hjemmelag?

 

Det er ikke alltid jeg sitter hjemme alene og ser kamp. Av og til på pub av og til med kompiser. Da kan jeg jo ikke sitte på PCen eller mobilen og skrive hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...