Lomeus Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Gnabry signerte en ny "lang-term contract" ifølge Arsenal. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Chelsea i morgen, Ligacup eller ikke, jeg hater den klubben så sykelig mye, avansement er det eneste som gir god livskvalitet. Wenger er garantert sugen på å gå videre her, så laget blir sterkt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Han kommer nok til å gjøre noen endringer slik at andre skal få prøvd seg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Viviano Jenkinson - Vermaelen - Koscielny - Monreal Wilshere- Rosicky Gnabry ---------- Cazorla ----------- Miyaichi Bendtner Noe sånt tipper jeg... Endret 28. oktober 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Arteta fikk vel karantene på lørdag? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja, mener også å huske at han sa at det røde kortet ikke var så farlig ettersom han ikke hadde planer om å bruke Arteta mot Chelsea uansett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Korrekt. Jeg som blingsa der selvfølgelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Vi taper 1-0 mot Liverpool. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvorfor? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Satser på dette laget: Fabianski Jenkinson - Hayden - Vermaelen - Monreal Yennaris - Wilshere Gnabry - Rosicky - Miyaichi Bendtner Eller så funker dette her også ganske greit, men jeg vil helst se at Mertesacker og Koscielny blir hvilt. Wilshere har ikke spilt så mye i det siste så han burde klare å spille denne kampen. Er ei heller en som starter uke inn og ut etter at Cazorla er tilbake. Fabianski Jenkinson - Koscielny - Vermaelen - Monreal Yennaris - Rosicky Gnabry - Cazorla - Miyaichi Bendtner Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvorfor Fabianski? Vi hentet Viviano for en grunn, eller? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Hadde likt og sett Dan Crowley. Stortalent. Kris Olsson synes jeg også fortjener minst å være i troppen. Vært solid i år og har tatt store steg. Ellers så forventer jeg at Frimpong får noen minutter(dessverre) Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvorfor Fabianski? Vi hentet Viviano for en grunn, eller? Fabianski ble foretrukket mot West Brom så regner med det samme i morgen mot Chelsea også.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Haha, Frimpong er virkelig ikke den skarpeste gaffelen i skuffen ser jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Haha, Frimpong er virkelig ikke den skarpeste gaffelen i skuffen ser jeg. Refererer du til dette: The Ghana international tweeted: “Sometimes I wish I was white and English #realtalk. ? Han påstår selv at det ikke har noe med fotball å gjøre. Men nei, har er nok ikke noe akademikermateriale. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jepp, var det jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ZobeeFDl88g Omfg... LOL! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Kamptråd for i kveld: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548265 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Vi taper 1-0 mot Liverpool. Ja, en kan jo bare håpe. Vi tar veldig gjerne en tabbe a la Jenkinson i kveld.... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jaja, bare å glede seg til vi vinner mot Chelsea i PL. Blir forresten sykt provosert over hvor bedritten hjemmefansen våres er. Makan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå