Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sykt at det ikke er mulig å vedlikeholde en viss defensiv intregitet bare fordi vi leder litt. Hver gang vi leder blir det ville tilstander og alle skal ta en trippel overstegsfinte med skrudd saltomortale.

HELVETE.

Helt enig.. spill enkelt når det er så liten tid igjen.. ALT kan skje...

Lenke til kommentar

Jeg er kvalm. Makan til forbanna slurving har jeg faen meg aldri sett makan til. OG HVORFOR I HELVETE LEKER DU BAMBI PÅ GLATTISEN DER CLICHY? HÆ?! FAENS ARROGANTE JÆVLA SPILLERE HELE GJENGEN!!

Jeg er seriøst dårlig nå, det skal da forhelvete da ikke være mulig å rote bort poeng her. Hadde jeg vært Wenger hadde lynsja hele gjengen. Fy faen for noe drit.

Lenke til kommentar

Og så ser man at Liverpool har vunnet 1-0, Gerrard på straffe.

FORTELL MEG AT DEN STRAFFA IKKE VAR TVILSOM A! Fy faen, det er så jævla typisk. Det skal ikke være mulig, det skal ikke være mulig!

HVA DRIVER ALMUNIA MED? Og hvorfor får Adebayor spille hele kampen?

Lenke til kommentar
Jeg trenger seriøst smertestillende. Har fysisk vondt i magen. Kasta nettopp telefonen ut vinduet etter "Haha dere suger"-meldinger fra retarder jeg kjenner. Alt er så leit.

:(

Slo den av da det ble 4-4. Tok ingen sjanser med tanke på hva som kunne skje med telefonen om jeg fikk drittmeldinger nå.

Dette blir en natt uten søvn, tro meg!

Lenke til kommentar

kjenner til den følsen. :(

Sånn er det å spille offensiv fotball kontra kjedelig fotball som pool. Noen ganger (ofte i år) går ting i mot det laget som lager underholdning.

Torstein: Vi skal vinne ligaen vi, så du slipper å tenke på den. Liverpool kommer til å lligge høyt nå en stund, da de har en enkel høst, men på våren er de gone.

Lenke til kommentar

Helt utrolig. Ikke bare et vell med personlige feil, men også klare taktiske feildisposisjoner fra Wenger. Å safe inn når det er 20 min igjen av kampen og laget fungerer såpass dårlig som en defensiv enhet burde han ha lært at som oftest går i dass. Bendtner eller Vela inn da van Persie gikk av og litt mer press, og litt mindre avslapning så hadde seieren vært i boks.

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...