Tekk Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Er vel få som sier at spissproblemet vårt er alvorlig, bortsett fra at vi ikke har en backup som kan prestere godt. Vi har Bendtner, men de fleste kan vel skrive under på at de heller vil ha noen andre enn den gutten i klubben. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Girouds er tidvis genial på link-up spill. Han flikker og vender rundt seg, og det virker som at medspillerne er mer bevisste på det nå enn ifjor, så vi har hatt noen lekre sjanser/mål i år pga. det. Samtidig må man ikke legge skjul på at det iblant går til helvete. Uansett, Giroud har da vært meget solid i år med en representabel mengde mål og assist. Gode bevegelser og mye mer effektiv foran mål enn ifjor. Som Skjj sier, så er det mere rundt backup det har vanka usikkerhet, men for å være ærlig, vil jeg si at jeg er fornøyd med Bendtner, som forøvrig gjorde et godt innhopp i går, og hadde en lekker assist mot West Brom i ligacupen. Heller ham enn Ba. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Heller ham enn Ba. Heh. Er du seriøs? 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Heller ham enn Ba. Vanskelig å si hvem er bedre, men en ting er sikker. Bendtner er meget undervurdert, han er ikke så dårlig som man vil ha ham til. De som har fulgt fra hans ungdomstid til nå, vet hva som bor i ham. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hyggelig, Emil. Må innrømme at en av de mest tilfredstillende tanke jeg har om dagen, er at RvP angrer. Nå klarte han jo dessverre å vinne PL med det andre laget, da... Satser forøvrig hardt på at Øzil er strekkskadd mot Liverpool, vi har slitt nok mot Arsenal de siste årene! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Nå klarte han jo dessverre å vinne PL med det andre laget, da... Men han gikk fra å være en respektert fotballspiller til å bli hatobjekt nummer en. Var det verdt seriegullet? Flirer meg ihjel om vi i Mai ender opp med gullet (tviler) og van Persie ligger nede i sumpa og ser dumt på oss. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Synes fortsatt det er morsomt at vi faktisk skylder Brendan Rodgers en skikkelig stor takk Özil vs Suarez? Ser du på den tilsynelatende effekten Özil har hatt, er hvertfall ikke jeg i tvil. Når det gjelder van pussie, gleder jeg meg STORT (mye mer nå enn før) over å se manure slite... Kall det dobbeltmoral og detsomverreer, men at fotballsupportere verner om sitt lag og sine egne er vel ikke noe nytt? Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Vi har jo podolski i vente også, han er jo en mye bedre backup en Bendtner! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Vi har jo podolski i vente også, han er jo en mye bedre backup en Bendtner! Ikke som ren spiss. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Synes fortsatt det er morsomt at vi faktisk skylder Brendan Rodgers en skikkelig stor takk Özil vs Suarez? Ser du på den tilsynelatende effekten Özil har hatt, er hvertfall ikke jeg i tvil. Når det gjelder van pussie, gleder jeg meg STORT (mye mer nå enn før) over å se manure slite... Kall det dobbeltmoral og detsomverreer, men at fotballsupportere verner om sitt lag og sine egne er vel ikke noe nytt? Dersom vi skal henge helt med, så bør wenger punge ut i januar. For vi inn en spiller ala Suarez, så.... Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Dersom vi skal henge helt med, så bør wenger punge ut i januar. For vi inn en spiller ala Suarez, så.... kommer aldri til å skje dessverre... da blir pl altfor kjedelig Giroud Cazorla Özil Suarez Lenke til kommentar
Populært innlegg mafsa Skrevet 20. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2013 16 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Haha . Seriøst, et av de vakreste målene jeg noen sinne har sett det der. Utrolig fotballmagi. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Viste det til elevene mine i dag Snakkis. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 9. RUNDE: Lørdag 26. oktober: Kl. 13.45: Crystal Palace - Arsenal (TV 2 Sport Premium) 10. RUNDE: Lørdag 2. november: Kl. 18.30: Arsenal - Liverpool (TV 2 Sport Premium) 11. RUNDE: Søndag 10. november: Kl. 17.10: Manchester United - Arsenal (TV 2 Sport Premium) 12. RUNDE: Lørdag 23. november: Kl. 16.00: Arsenal – Southampton (TV 2 Sport Premium) Blir noen tøffe kamper for Arsenal i nærmeste fremtid, men har troa på at vi kommer fra alle oppgjørene med poeng Lenke til kommentar
laurell Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Det er kun PL, vi skal og møte Chelsea og Dortmund x2 inn mellom de kampene. Blir tøft framover! http://espnfc.com/team/fixtures/_/id/359/arsenal?cc=5739 Endret 21. oktober 2013 av laurell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Blir noen tøffe kamper for Arsenal i nærmeste fremtid, men har troa på at vi kommer fra alle oppgjørene med poeng Hmm, tipper vi tar 7 poeng. Vi må nok ha 10 for å henge med i toppen dog. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Der er den Benbjo vi kjenner! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jobber i kveld. Bedriftsbowling i full sving akkurat når det er kamp. Ergo, får ikke sett den. Faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå