Urmaker Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Eg orkar ishe mer bollshit. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ser på med DNS fra Overplay, fungerer fint for meg senest i går når jeg tittet på Norge sin kamp med engelsk kommentator. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hmm, må teste igjen med Overplay. Har ikke funket de siste gangene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Unotelly fungerte når Overplay og Hola var geoblocked om det har noe å si. Gratis de første 8 dagene også. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Landslagspause er noe dritt, for å si det rett ut. Men jeg ser positivt på det. Bendtner med 2 mål mot Italia, Giroud med 2 mål mot Australia og Özil med 1 mål mot Irland. Er spesielt gledelig å se Bendtner score 2 mål. Blir glad på hans vegne, håper han kan ta det med seg på klubblaget også! 3 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hvordan er det best å streame på mac? Kan fikse PC også, men foretrekker mac. Er det noen programmer man trenger? Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg ser gratis via wiziwig i tilfellene sumo ikke strekker til.www.wiziwig.tv - trenger program for å åpne streamsa =) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Skadenytt etter gårsdagen: Ozil måtte ut med kneskade i går. Ryktene forteller at det ikke er alvorlig, men at han antagelig må stå over på lørdag. Kos er tilbake fra skaden sin og spilte 90min for Frankrike i går. Cazorla er også tilbake i full trening visstnok og har mulighet til å spille på lørdag. Walcott er visstnok ikke 100%. Wenger sier November, men andre kilder påstår at han kan være klar mot Dortmund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tror ikke dere vil savne Ozil mot Tettey, skal gå greit uannsett. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tror ikke dere vil savne Ozil mot Tettey, skal gå greit uannsett. Umulig å ikke savne the Wizard of Öz. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 En eller annen kamp må jo han få hvile i uansett, og mot Norwich er ingen katastrofe å unnvære han. Cazorla er jo tilbake igjen også. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Måtte le litt av denne http://www.tv2.no/play/sport/fotball/sjekk-den-elleville-wenger-parodien-762085.html 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Da er det tid for neste tur til balløya hvor Norwich og Dortmund skal overværes, og slås. I tillegg er jeg så heldig som får se Villa slå the Cocks på Villa Park (lov å drømme om H her). snx Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Noen som har bestilt red membership nå i det siste? Hvor lang tid tar det før korta kommer? Endret 18. oktober 2013 av Urmaker Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Diaby skal undergå enda en operasjon og er ute til mars 2014... Minn meg på hvorfor vi har han i laget igjen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Når går kontrakten hans ut egentlig? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Når går kontrakten hans ut egentlig? Tror han har livslang kontrakt Han signerte ny avtale i 2010. Den varer vel til 2014 tenker jeg. www.transfermarkt.com/en/abou-diaby/profil/spieler_26763.html påstår 2015. Hvor riktig det er vet jeg ikke. Endret 19. oktober 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Populært innlegg Urmaker Skrevet 19. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Diaby skal undergå enda en operasjon og er ute til mars 2014... Minn meg på hvorfor vi har han i laget igjen? Leste rykter om at han har nekta å ta i mot lønn i denne siste skadeperioden. Hvorfor han er på laget? Fordi han kunne ha vært en fantastisk fotballspiller dersom han holdt seg skadefri. Må le av mange av dere såkalte fans. Dere babler i vei om lojalitet f.eks. i forbindelse med Nasri og RvP, men ser ikke viktigheten av lojalitet overfor spillere som er i en vanskelig situasjon. Med en gang de presterer dårlig (Ramsey i fjor f.eks.) eller sliter med skader, så er de totalt uønska i klubben. Noen som ser ironien? Endret 19. oktober 2013 av Urmaker 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå