Dapper Chap Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Fortsatt på toppen, men dommeren nektet oss det forspranget vi skulle hatt Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Fortsatt på toppen, men dommeren nektet oss det forspranget vi skulle hatt Skal bare være glad dere har scoret et mål mer en de rettmessige #1 , LIVERPOOL! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Skal bare være glad dere har scoret et mål mer en de rettmessige #1 , LIVERPOOL! Mja, tror nok vi er outsidere at best. Tittelen står nok mellom City, Chelsea og dere, så får vi kjempe med Totteham, Everton og United om 4.plassen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 HAH Større sjanse for at United rykker ned en at vi vinner gullet, men takker for den Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Skummelt å tenke på at WBA burde ledet 2-0, og det at de lett fortjente minst ett poeng. Ser mange, og hørte mange på puben, som ville ha straffe til Wilshere, for meg er det aldri straffe, men en klokkeklar takling. Kan like gjerne bare legge ned hele konseptet "sklitakling" om man skal følge siste mote med å blåse når man takler "gjennom" en spiller og samtidig tar ball. Endret 6. oktober 2013 av theHerd 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Den taklingen på Wilshere var straffe laaang vek syntes jeg! Det var hindring av mulig scoring, samt han var ikke på ballen engang.. Så for meg var det en soleklar straffe! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Mja, tror nok vi er outsidere at best. Tittelen står nok mellom City, Chelsea og dere, så får vi kjempe med Totteham, Everton og United om 4.plassen. Hahahahahahahah Jesus. Vi har et bedre lag enf Liverpool. Når ble de tittelutfordrere? Endret 6. oktober 2013 av medlem-140898 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Når ble vi ’tittelutfordrere’? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ser mange, og hørte mange på puben, som ville ha straffe til Wilshere, for meg er det aldri straffe, men en klokkeklar takling. Kan like gjerne bare legge ned hele konseptet "sklitakling" om man skal følge siste mote med å blåse når man takler "gjennom" en spiller og samtidig tar ball. Helt enig, deilig takling! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Når ble vi ’tittelutfordrere’? 17.08.2013 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) 17.08.2013 Om 1-3 tap mot Aston Villa på hjemmebane ikke sier ''tittelutfordrere'' så vet ikke jeg! Endret 6. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Gif eller video? Her er høydepunkter fra kampen, samt taklingen: http://mobil.tv2.no/mobile-login/play.action?ref=5&progId=759221 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Der ja, pissebra takling av Mulumbu. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Om 1-3 tap mot Aston Villa på hjemmebane ikke sier ''tittelutfordrere'' så vet ikke jeg! Det var da sesongen startet. Jeg mente selvfølgelig fra etter den kampen og utover. S S S S S S S S S S U Endret 6. oktober 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Men med den logikken så er Liverpool også ''titelutfordrer'' da? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Om de fortsetter å ta poeng, ja. Men på den statistikken jeg viste til inkluderte jeg CL kampene plus ligacup kampen mot WBA Endret 6. oktober 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Den taklingen på Wilshere var straffe laaang vek syntes jeg! Det var hindring av mulig scoring, samt han var ikke på ballen engang.. Så for meg var det en soleklar straffe! Mulumbu tar soleklart ball. Deretter feier han ned Wilshere. Går ikke gjennom spilleren for å komme til ballen heller. Aldri straffe i mine øyne Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Når ble vi ’tittelutfordrere’? Etter kjøpet av Mesut Øzil Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hverken Liverpool eller Arsenal vinner serien. Jeg mistenker at Man utd og Chelsea kommer til å få opp dampen etter hvert. For ikke å nevne City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå