Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bare være glad dere har scoret et mål mer en de rettmessige #1 , LIVERPOOL!

:grin:

Mja, tror nok vi er outsidere at best. Tittelen står nok mellom City, Chelsea og dere, så får vi kjempe med Totteham, Everton og United om 4.plassen.

Lenke til kommentar

Skummelt å tenke på at WBA burde ledet 2-0, og det at de lett fortjente minst ett poeng.

Ser mange, og hørte mange på puben, som ville ha straffe til Wilshere, for meg er det aldri straffe, men en klokkeklar takling. Kan like gjerne bare legge ned hele konseptet "sklitakling" om man skal følge siste mote med å blåse når man takler "gjennom" en spiller og samtidig tar ball.

Endret av theHerd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Mja, tror nok vi er outsidere at best. Tittelen står nok mellom City, Chelsea og dere, så får vi kjempe med Totteham, Everton og United om 4.plassen.

Hahahahahahahah

Jesus. Vi har et bedre lag enf Liverpool. Når ble de tittelutfordrere?

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ser mange, og hørte mange på puben, som ville ha straffe til Wilshere, for meg er det aldri straffe, men en klokkeklar takling. Kan like gjerne bare legge ned hele konseptet "sklitakling" om man skal følge siste mote med å blåse når man takler "gjennom" en spiller og samtidig tar ball.

Helt enig, deilig takling!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

17.08.2013

Om 1-3 tap mot Aston Villa på hjemmebane ikke sier ''tittelutfordrere'' så vet ikke jeg!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Den taklingen på Wilshere var straffe laaang vek syntes jeg! Det var hindring av mulig scoring, samt han var ikke på ballen engang..

Så for meg var det en soleklar straffe!

Mulumbu tar soleklart ball. Deretter feier han ned Wilshere. Går ikke gjennom spilleren for å komme til ballen heller. Aldri straffe i mine øyne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...