Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jaja, er som regel en fast Arsenal gjeng som sitter der. Anbefaler deg å komme innom. Arrangerer jo Arsenal julebord i Januar å hele pakken :)

Lenke til kommentar

Litt festrøyking, men uansett ikke bra! Ser det ikke som et stort problem, trener nok for å holde kondisen på topp vell :p

Jaja, er som regel en fast Arsenal gjeng som sitter der. Anbefaler deg å komme innom. Arrangerer jo Arsenal julebord i Januar å hele pakken :)

Bor for tiden i Bergen, så er nok desverre litt langt unna :( Har ikke funnet en fast Arsenal gjeng noe sted i Bergen!?

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Kjipt for fotballspillere å bli "tvunget" til å være rollemodeller 24/7, spesielt når så lite som en sigarett skaper død og fordervelse. Kunne bare vært verre, han kunne jo f.eks ha knullet bestekompisens samboer.

Eller ha sex med ain brors kone.....

Men det er spillere so zlatan og balottelii (og nå wilshere) som er dårlige rollemodeller.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Legger i hvert fall merke til at mange av de som for noen få måneder siden sto og hylte "selg Giroud! Ubrukelig!" ... og gjerne også "Selg Ramsey! Ubrukelig!" ... nå er å finne blant lovpriserne. Funny old world.

Bra da at vi har en manager som har litt mer peiling enn den gjengse supporter, tenker jeg.

Endret av thomit
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vet ikke hvem du sikter til, men jeg har for lengst bekaget alt jeg har sagt om Ramsey. Han var katastrofe i fjor høst, men fra februar og til nå har han vært muligens vår beste spiller. Giroud har jeg alltid vært fan av, men han var ikke god nok foran mål i fjor (selv om han endte opp med en god del mål), og det var ekstremt frustrerende etter RvPs to siste sesonger i Arsenal, da vi hadde en spiss som omtrent skåret på bestilling.

Ingenting gleder meg mer enn at de utskjelte spillerne våre slår tilbake, og nå er det Vermaelen og Sznemnmensy sin tur! Woj har vært god så langt i sesongen, så dette lover bra allerede. :)

Lenke til kommentar

Siktet ikke til noen spesiellt; men det er jo moro å legge merke til at noen av de som var aller mest kritiske til enkelte spillere, og ikke minst kritiske til det meste av hva Arsenal og Arsenal's manager står for, nå er med i hallelujakoret. Enkelte riktignok meget motvillig, og bare sånn litt motstrebende kan finne på å si noe som helst positivt om den klubben de "supporter", bare fordi de ikke har fått oppfyllt kjepphest-ønskene sine fullt ut.

Men vi får vel vente litt til den dagen de ikke går fullt så glatt som det har gjort hittil i sesongen - da kommer nok surpompene tilbake med full kraft :wee:

Og by the way: Ramsey har aldri vært noen katastrofe - han har vært en ung spiller i utvikling, som så mange andre i Arsenal-stallen er. Kloke managere gir slike spillere spilletid, slik at de kan utvikle seg til å bli gode spillere. Kloke managere har også tålmodighet med slike spillere, og løper ikke og selger og kjøper noe annet annethvert år. Dessverre (etter min mening) er det alt for mange supportere som sverger til "instant success"-filosofien, etter modell av Chelsea og ManC. "Kjøp toppklasse på alle posisjoner, nå! Drit i egenutvikling!"

- For det første er jeg uenig, jeg liker ikke å leke fotballklubb på den måten, og for det andre har vi ikke de økonomiske midlene en slik modell krever. Selv ikke nå som vi har blitt rike igjen.

Og Giroud behøvde tydeligvis en sesongs "innkjøring" før han kunne få ut potensialet sitt. Kloke managere skjønner slikt også, selv om mange supportere ikke gjør det.

Edit: Bare for å gjøre det klart: Jeg har ingen tro på at Giroud noen gang blir en superspiss i den absolutte verdenstoppen. Det er det bare en liten håndfull spisser som er. Men så lenge vi ikke har tilgang på en slik supermann, så vil Giroud gjøre en god jobb, tror jeg. Nei, han blir aldri så god som RvP, eller Suarez. Men hvis han får ut hele potensialet sitt, så kan han kvalifisere seg for å være med på nivå 2 - de spissene som ikke er fullt så gode som de to-tre-fire beste i verden. Dermed fortjener han å spille i Arsenal.

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten; når Cazorla er tilbake - hva skal vi gjøre med Podolski?

For min del tror jeg at han må belage seg på å fungere som andrevalg på den sentrale spissplassen, dersom han skal ha noen fremtid i Arsenal. Men mitt råtips er - avhengig av utviklingen hos Sanogo og andre ungutter - at han vil finne seg en annen klubb til sommeren. Kanskje allerede i januar. Han har alt for høy lønn til å beholdes som backup-spiller. Og sannsynligvis for høye ambisjoner også.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Litt festrøyking, men uansett ikke bra! Ser det ikke som et stort problem, trener nok for å holde kondisen på topp vell :p

Bor for tiden i Bergen, så er nok desverre litt langt unna :( Har ikke funnet en fast Arsenal gjeng noe sted i Bergen!?

ville vært verre om spillerne blir tatt med jazztobakk.

Lenke til kommentar

Bryggen nightclub er det en del Arsenal fans :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...