atwater Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det at vi leder både gruppa i CL og vi ligger på 1 i PL, var det vel ingen som så for seg før seriestart tenker jeg! Deilig å være Arsenal supporter i disse dager Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det at vi leder både gruppa i CL og vi ligger på 1 i PL, var det vel ingen som så for seg før seriestart tenker jeg! Deilig å være Arsenal supporter i disse dager Ikke glem at vi var omtrent i denne samme situasjonen ifjor også, før november og desember slo inn. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ikke glem at vi var omtrent i denne samme situasjonen ifjor også, før november og desember slo inn. Sant, men ting ser litt lysere ut i år syntes jeg! Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Sant, men ting ser litt lysere ut i år syntes jeg! Jeg tør ikke håpe for mye, jeg er litt utslitt av så mye håp. Men fikk kun skuffelse i de siste årene. Endret 1. oktober 2013 av Fox Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Deilig kamp, de første 30 minuttene var helt fantastiske! Morsomt å se oss spille så god fotball fremover og fortsatt relativt trygge bakover =) (100% på pasninger fra mertel, kos og sagna i første omgang trur jeg).La oss håpe vi kan fortsette i dette drivet fremover, for i dette øyeblikk er det helt fantastisk å være Arsenal supporter! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja. Pisset på de i 25 min i førsteomgang, før det roet seg. Og startet godt i andreomg. Napoli sjanseløse så langt. Benbjo har sikkert en helt annen oppfatning, men... Så dessverre ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Ikke glem at vi var omtrent i denne samme situasjonen ifjor også, før november og desember slo inn. Var vi det? Etter 6 kampen hadde vi 9 poeng, mot 15 i år. 6 poeng er ganske mye på 6 kamper. Skal sies at vi hadde et MYE vanskeligere program i fjor, med Liverpool, City og Chelsea i 3 av de 6 første. Så langt har vi bare møtt et slapt Tottenham. Endret 2. oktober 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Morsomt å følge Arsenal om dagen. Jeg gleder meg til den første kampen hvor troikaen Walcott/Özil/Carzorla/Giroud kan spille fra start. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) En hardbarka United supporter summerer dere i 13/14 sesongen godt opp: Arsenal 2-0 Napoli Englands beste lag 50% takket være Özil Endret 2. oktober 2013 av AllFather Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Var vi det? Etter 6 kampen hadde vi 9 poeng, mot 15 i år. 6 poeng er ganske mye på 6 kamper. Skal sies at vi hadde et MYE vanskeligere program i fjor, med Liverpool, City og Chelsea i 3 av de 6 første. Så langt har vi bare møtt et slapt Tottenham. Utfra disse samme motstandene som vi har spilt mot ifjor og iår, har vi faktisk samlet de samme poeng sånt cirka. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Største forskjellen i år kontra fjoråret er jo at flere sentrale spillere i år har stått frem samt at vi har Ôzil i tillegg, Vi viser hvilken fantastisk stamme som nå er i laget, og at med et par-tre sterke signeringer til vi være å regne som tittelkandidat i alle turneringer. I fjor så ting langt mer negativt ut, da alt gikk litt mer på lykke og fromme, og resultatene varierte også deretter. Endret 2. oktober 2013 av archongamer Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Enig i det at vi har fremstått et bedre lag enn ifjor, men mange her i diskusjon.no eller på medier har begynt å snakke om gullet. Det synes jeg at det er altfor for tidlig til å snakke om, vi må først møte tøffere motstander og se derfra. Vi har ikke spilt mot ManU, ManCity og Chelsea enda. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Så dessverre ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg. Da er du unnskyldt, men du gikk glipp av noe stort. Lenge siden jeg har sett et så godt Arsenal-lag. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Å leve i nuet er ikke vanlig for fotball-kulturen i Norge, dessverre. Det er helt riktig å "ride high" i slike stunder for en fotballsupporter. Fotballen som spilles er jo grisedeilig, og det ser uten tvil ut som en god sesong/bedre enn på lenge. Men det skal bli spennende å se hvordan møtene går mot de virkelig store. Tenker også litt på hvordan ting ser ut om folk som Özil/Giroud/Koscielny blir skadet. For øvrig er det 90% sikkert at jeg skal på hjemmekamp mot Norwich og Dortmund nå i oktober. Har gledet meg til et gjensyn med Ashburton helt siden forrige gang jeg dro fra London (v Aston Villa 23. februar i år). Det ultimate for meg før det er for sent, er å se Wenger løfte PL-trofeet igjen. Legende. Edit: Da er turen bestilt. 2 uker med tortur og ventetid … Endret 3. oktober 2013 av theHerd 1 Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Blir spennende å se Arsenal spille mot de store denne sesongen, ihvertfall i den formen de er i nå. Men for å være helt ærlig er det ikke ManU som er den store utfordringen. Chelsea, City og Lpool er hardere imo Spurs borte blir også en spennende match!Blir en morsom og spennende periode nå fremover, i November har vi noen tøffe kamper. Ønsker fortsatt å komme meg på emirates, men er alene i et hav av Liverpool og ManU fans så blir nok en tur alene isåfall! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kan jo alltids høre om de er gira på Arsenal - Liverpool/United? Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har hørt med de et par ganger, men er ofte ønsker om å være på hjemmebane for de også. Personlig reiser jeg gjerne å ser Arsenal borte, vis jeg har muligheten til å stå med bortesupporterne, men da får jeg nok ikke stått med en eventuell Liverpool supporter? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Spanderer du så blir jeg med på tur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bor du i nærheten av Stavanger er det bare å komme til Champs Sportsbar. En veldig god å kjekk Arsenal gjeng som reiser flere ganger i året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå