Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit, Gervinho ser ut til å gjøre det ganske bra i Roma! Mye sikkert pga litt dårligere motstand da. Syns selv han er mye bedre en Bendtner, så kanskje vi skulle beholdt han :S

Fikk nok av sjanser til å vise at han var god nok for Arsenal. Riktig å la han gå, med tanke på alle de andre kantspillerne vi har som er bedre (veldig beleilig at nesten alle de er skadet nå, og vi virkelig kunne trengt Gerv). Bendtner er også en helt annen type spiller, som funker i en rolle vi har null dekning.

Lenke til kommentar

Fikk nok av sjanser til å vise at han var god nok for Arsenal. Riktig å la han gå, med tanke på alle de andre kantspillerne vi har som er bedre (veldig beleilig at nesten alle de er skadet nå, og vi virkelig kunne trengt Gerv). Bendtner er også en helt annen type spiller, som funker i en rolle vi har null dekning.

Sant det at han fikk sine sjanser, men personlig syns jeg ikke han var udugelig, men godt at han får det til i en annen klubb =) Sant at vi har bedre options, men han hadde absolutt fått spilletid i denne perioden hadde han ikke blitt solgt. Vi får se fremover og glede oss til et skadefritt Arsenal, vis det skjer :p

Lenke til kommentar

Skadefritt Arsenal? Dreamer ... :wee:

Det er merkelig det der med Arsenal og skader. Vi har visstnok et av de aller beste og mest moderne opplegg for fysio/lege/behandling som finnes, men er til stadighet utsatt for mange skader til enhver tid. Det er skrevet og snakket mye om dette allerede. Den mest overbevisende forklaringen jeg har hørt til nå, er teorien om at i og med at Arsenal-spillere trener såpass mye på teknikk og ballkontroll som de gjør - noe som er formodentlig er nødvendig med tanke på spillestilen - så dette nødvendigvis gå litt på bekostning av styrke- og fysisk trening. Mindre fysikk = flere skader, er tanken.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Skadefritt Arsenal? Dreamer ... :wee:

Det er merkelig det der med Arsenal og skader. Vi har visstnok et av de aller beste og mest moderne opplegg for fysio/lege/behandling som finnes, men er til stadighet utsatt for mange skader til enhver tid. Det er skrevet og snakket mye om dette allerede. Den mest overbevisende forklaringen jeg har hørt til nå, er teorien om at i og med at Arsenal-spillere trener såpass mye på teknikk og ballkontroll som de gjør - noe som er formodentlig er nødvendig med tanke på spillestilen - så dette nødvendigvis gå litt på bekostning av styrke- og fysisk trening. Mindre fysikk = flere skader, er tanken.

Et Arsenal uten skader hadde vært en drøm, altså da snakker jeg om max et par spillere ute av gangen! og din teori er den jeg har tenkt på også, og noe jeg ser på som eneste begrunnelse, men da igjen burde vell lag som Barca som har mye teknikk og sikkert lignende type trening ha vell så mange skader?

Gaurdiola sa jo for en goood stund siden at Arsenals high tempo style and ball work leads to a high risk of grion and Hamstring injuries, har ikke noe kilde på det, men nesten sikker på at det var det han sa!

Lenke til kommentar

Et Arsenal uten skader hadde vært en drøm, altså da snakker jeg om max et par spillere ute av gangen! og din teori er den jeg har tenkt på også, og noe jeg ser på som eneste begrunnelse, men da igjen burde vell lag som Barca som har mye teknikk og sikkert lignende type trening ha vell så mange skader?

Gaurdiola sa jo for en goood stund siden at Arsenals high tempo style and ball work leads to a high risk of grion and Hamstring injuries, har ikke noe kilde på det, men nesten sikker på at det var det han sa!

Det er ikke min teori, men en jeg har lest, og som for meg virker å være nogenlunde sannsynlig. Kan godt være at Guardiola har rett han også, ikke vet jeg.

Det kan jo også være så enkelt som at Wenger & co legger liten vekt på skadehistorikk når de kjøper/henter spillere, og at vi derfor får en høyere andel av folk som ikke tåler så mye.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...