Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv som Spursfan liker jeg den type taklinger, ser ikke noe galt i den. Liker man ikke det finnes det jo andre ligaer der man hyller de med vakrest svalestup i stedet.

Dawson hadde også noen slike i helga, helt på kanten men absolutt fair, og da er det en fryd å se på!

I utgangspunktet enig, men forskjellen på Dawson sine mot Cardiff og Flamini sin mot Rose er at Flamini har begge føttene over bakken.

Da kan man egentlig begynne å snakke om "unødvendig", i stedet for "røff" takling.

Helt ok at Flamini ikke fikk noen streng straff dog, selv om frispark var på sin plass.

Lenke til kommentar

^

Jeg tror nok at både spillere og apparatet ellers i Arsenal (og i andre klubber, forsåvidt), er mindre emosjonelle og hårsåre, og har en langt mer pragmatisk holdning når det gjelder slike ting enn det verdens største dramaqueens; supporterne, er/har.

Dessuten så har vel ikke Bendtner offentlig uttalt seg nedsettende om andre spillere eller ledere i klubben, så vidt jeg vet? I så fall er det vel ingen som har noen grunn til noe personlig nag til ham.

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahhh, deilige Bendtner! Håper jeg får et gjensyn med ham i kveld. Håper han pisser på alle anti-Bendtner-folka.

Second that, Urmaker. Men gidder ikke da jeg nettopp har skiftet til en av de porreste Arsenal-spillerne jeg har opplevd.

Endret av theHerd
Lenke til kommentar

Kveldens tropp:

GK: Viviano, Fabiansk

DF: Jenkinson, Bellerin, Mertesacker, Vermaelen, Hayden, Monreal

MF: Arteta, Flamini, Eisfeld, Olsson, Ryo, Gnabry FW: Bendtner, Park, Akpom, Iwobi

Tipper det blir ca slik..

Viviano

Jenks, Merte, Vermaelen, Monreal

Gnabry, Eisfeld, Arteta, Flamini, , Ryo

Bendtner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...