theHerd Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Dawson hadde noen deilige i helga, ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Selv som Spursfan liker jeg den type taklinger, ser ikke noe galt i den. Liker man ikke det finnes det jo andre ligaer der man hyller de med vakrest svalestup i stedet. Dawson hadde også noen slike i helga, helt på kanten men absolutt fair, og da er det en fryd å se på! I utgangspunktet enig, men forskjellen på Dawson sine mot Cardiff og Flamini sin mot Rose er at Flamini har begge føttene over bakken. Da kan man egentlig begynne å snakke om "unødvendig", i stedet for "røff" takling. Helt ok at Flamini ikke fikk noen streng straff dog, selv om frispark var på sin plass. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Når vi først er inne på unødvendige taklinger. http://youtu.be/am6sFDm7Kac 4 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Snakk om å gi alt da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Videoen funker jo ikke? Vil se! 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 AFC Academy @AFCAcademy1m Walcott is having surgery on his abdomen and ruled out until after International Breaks in October. Helvette... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hva er greia?Skaden altså? Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Helt ok at Flamini ikke fikk noen streng straff dog, selv om frispark var på sin plass. Han fikk gult kort som var helt ok. Hva er greia? Skaden altså? Mageskade, ingen som vet hva det er for noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Flåsete skrevet av meg, tenkte mer på straff som følge av rødt kort eller karantene. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Helt jævlig. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Projectile vomiting skjer her. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Etter alt han har sagt kan han ikke vær populær blandt spillerne. Han må jo bli behandlet som dritt! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) ^ Jeg tror nok at både spillere og apparatet ellers i Arsenal (og i andre klubber, forsåvidt), er mindre emosjonelle og hårsåre, og har en langt mer pragmatisk holdning når det gjelder slike ting enn det verdens største dramaqueens; supporterne, er/har. Dessuten så har vel ikke Bendtner offentlig uttalt seg nedsettende om andre spillere eller ledere i klubben, så vidt jeg vet? I så fall er det vel ingen som har noen grunn til noe personlig nag til ham. Endret 25. september 2013 av thomit 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Bendtner ruler. Må bytte avatar, tror jeg. Endret 25. september 2013 av Urmaker 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Ser ikke problemet med Bendtner dersom han gir alt og presterer. Han er en helt OK fotballspiller, det må vi huske. Det er attituden hans som har ødelagt mye av karrieren tror jeg. 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Ser jo ut som om han nettopp har kommet ut av hulen han har bodd i. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Bright outside Me see round thing rolling on grass. Me attack... Me distracted, me attack someone while drinking ale. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Ahhh, deilige Bendtner! Håper jeg får et gjensyn med ham i kveld. Håper han pisser på alle anti-Bendtner-folka. Second that, Urmaker. Men gidder ikke da jeg nettopp har skiftet til en av de porreste Arsenal-spillerne jeg har opplevd. Endret 25. september 2013 av theHerd Lenke til kommentar
laurell Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kveldens tropp: GK: Viviano, Fabiansk DF: Jenkinson, Bellerin, Mertesacker, Vermaelen, Hayden, Monreal MF: Arteta, Flamini, Eisfeld, Olsson, Ryo, Gnabry FW: Bendtner, Park, Akpom, Iwobi Tipper det blir ca slik.. Viviano Jenks, Merte, Vermaelen, Monreal Gnabry, Eisfeld, Arteta, Flamini, , Ryo Bendtner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå