kandinsky Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Sprøtt å se supportere snakke om salg av spiller tre uker etter signeringen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Og jeg legger til denne gifen også 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Flamini er en kriger. Flott signering. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Flamini har alltid vært en deilig kis, om han virkelig sa det der til Wilson får jeg boner. Det fikk jeg i alle fall av det han gjorde i gifen til Fox. Noe av det deiligste jeg har sett direkte, helt for jævlig digg takling. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Flamini har alltid vært en deilig kis, om han virkelig sa det der til Wilson får jeg boner. Det fikk jeg i alle fall av det han gjorde i gifen til Fox. Noe av det deiligste jeg har sett direkte, helt for jævlig digg takling. http://www.offthepost.info/blog/2013/09/mathieu-flamini-allegedly-warned-by-fa-for-threatening-to-blind-stokes-marc-wilson/ Der har du kilden min Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=zz0sOpV3dXI Mer godis, husker denne godt. Endret 23. september 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Populært innlegg The Hoff Skrevet 24. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. september 2013 Og jeg legger til denne gifen også Dette er fascinerende saker. På den ene siden digger dere Flamini på grunn av det her, men tåler ikke Shawcross på grunn av episoden med Ramsey. Disse taklingene er så og si like, eneste som skiller er utfallet / uflaks. 15 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Nå er jo ikke taklingene særlig like. Tenker du på taklingen på Eduardo? Uansett, jeg er enig. Utrolig hyklersk av folk som hyller slike taklinger av Arsenalspillere, men så fort det går utover Wilshere eller annen så er hylekoret i gang. edit: av, ikke på... Endret 24. september 2013 av Benbjo 8 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Aiai Benbjo. Stjerne i margen for den!!!! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Nå er jo ikke taklingene særlig like. Tenker du på taklingen på Eduardo? Uansett, jeg er enig. Utrolig hyklersk av folk som hyller slike taklinger på Arsenalspillere, men så fort det går utover Wilshere eller annen så er hylekoret i gang. Tenkte egentlig på da Ramsey brakk benet. Uansett er det egentlig irrelevant og det virker som du fatter poenget mitt. Taklingen fra Flamini over er voldsom og med litt uflaks kunne det blitt en alvorlig skade på han Tottenham-fyren. Heldigvis ble det ikke det, og den gifen viser da en "herlig takling" i stedet for en grusom skade. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Tenkte egentlig på da Ramsey brakk benet. Uansett er det egentlig irrelevant og det virker som du fatter poenget mitt. Taklingen fra Flamini over er voldsom og med litt uflaks kunne det blitt en alvorlig skade på han Tottenham-fyren. Heldigvis ble det ikke det, og den gifen viser da en "herlig takling" i stedet for en grusom skade. Flamini traff ballen med legg, ikke knott. Så kom den andre beina etter, litt stygt ja. Men man vil ikke bli skadet for det. Mens Shawcross hoppet inn med to strakte bein. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det holder med en strak fot. Og den har definitivt Flamini tilgjengelig i den taklingen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Ja, jeg ser den. Likevel føler jeg at begge kan ikke sammenlignes. Alt er så forskjellig på begge to, kanskje tempo har mye å si? Flamini hoppet ikke akkurat inn med helt maks fart, han prøvde egentlig litt mer på blokkering. Mens Shawcross løp inn og prøvde å drepe Ramsey. Det er ikke heller første gang at han gjør sånt, han taklet Adebayor i bakfra og fikk ham ute i tre uker. Hans knott traff akilles til Adebayor, ren flaks at det ikke ble alvorligere enn det ble. Må legge til at Flaminis takling var ikke så fint, jeg er enig meg i at det er litt stygt. Men uten hensikt at det blir skader og sånt. Imotsetning til Shawcross! Endret 24. september 2013 av Fox Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Kamptråd til imorra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1539577 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Walcott ute i 2 uker i følge twitter. Det betyr Gnabry mot Swansea og Napoli. Festlig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Walcott ute i 2 uker i følge twitter. Det betyr Gnabry mot Swansea og Napoli. Festlig. Mot swansea bør det gå greit. Men napoli? Ramsey i kant og arteta i midten sammen med flamini Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Özil kommer til å bli til han gir seg med fotball Vel, når selv ikke Henry ble i klubben karrieren ut, hva er sjansen for at Özil gjør det? PS: Sorry, mente ikke å kanskje rippe opp i gamle sår hos dere... Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Har alltid ment at Shawcross var uheldig mot Ramsey, elsker konsekvent slike taklinger uansett, så tar hele diskusjonen med knusende ro. Btw, Flamini sin på Rose er jo klokkeren, er ikke litt stygg engang, bare litt for hard for sarte sjeler sikkert. Endret 24. september 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Mot swansea bør det gå greit. Men napoli? Ramsey i kant og arteta i midten sammen med flamini Swansea er i form. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Selv som Spursfan liker jeg den type taklinger, ser ikke noe galt i den. Liker man ikke det finnes det jo andre ligaer der man hyller de med vakrest svalestup i stedet. Dawson hadde også noen slike i helga, helt på kanten men absolutt fair, og da er det en fryd å se på! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå