#Kroenkeout Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 IKKE STRAFFE!! FY FAEN!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det var vel straffe da. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Var jo en god takling på ballen! Eller hva? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan kan han blåse akkurat på 93 når straffe tar 30 sek? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Så ut som straffe for meg i alle fall. Jaja, care. Herlig og meget viktig seier! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jaja, driter i det. Det ble seier! Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) NVM Endret 18. september 2013 av Fox Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jadda! Ufotjent seier, men pytt. Meget viktig i denne vanskelige gruppen Ballen ble berørt før han ble felt, ergo IKKE. Dette har jeg blitt fortalt ikke har noe å si. Så lenge man går gjennom spilleren for å ta ballen og er borti ballen først er det forsatt en forseelse. Lenke til kommentar
Populært innlegg fox Skrevet 18. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2013 Benjo, hvorfor gidder du å heie på Arsenal? 11 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Deilig å se hvor god Ramsey har blitt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Klønete straffe på slutten, men fy faen så digg å se Ramsey! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Benjo, hvorfor gidder du å heie på Arsenal? Hva mener du? Lag vinner ufortjent hele tiden. Vi var virkelig dårlige i 60 min før vi hadde greie til gode 25min. U hadde vel kanskje vært greit, men Marseille skapte mest farlige muligheter og var best mesteparten av kampen. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Men, skulle aldri vært straffe.. Ramsey tar ballen først, før han treffer sko tuppen til Mar spilleren... Uansett, herlig kamp, özil og Ramsey var fantastiske <3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hva mener du? Lag vinner ufortjent hele tiden. Vi var virkelig dårlige i 60 min før vi hadde greie til gode 25min. U hadde vel kanskje vært greit, men Marseille skapte mest farlige muligheter og var best mesteparten av kampen. Fortjent og fortjent Fru Bloom! Vi vant, og hva så. I de siste årene har vi tapt mange ufortjente, på tide at Karma er på vår side! At du misliker det, vær så god og mitt råd til deg er... Slutt å heie på Arsenal. Du ser ut som til å mislike Arsenal. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Hva mener du? Lag vinner ufortjent hele tiden. Vi var virkelig dårlige i 60 min før vi hadde greie til gode 25min. U hadde vel kanskje vært greit, men Marseille skapte mest farlige muligheter og var best mesteparten av kampen. Er ikke ufortjent. Ikke som om vi stjal seieren fra Marseille. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Fortjent og fortjent Fru Bloom! Vi vant, og hva så. I de siste årene har vi tapt mange ufortjente, på tide at Karma er på vår side! At du misliker det, vær så god og mitt råd til deg er... Slutt å heie på Arsenal. Du ser ut som til å mislike Arsenal. Ja vi har tapt mange ufortjente de siste årene. Da blir jeg også irritert. Rimelig hyklersk å ikke mene det samme når vi vinner ufortjent. U hadde som sagt vært greit utifra spillet og store sjanser skapt. Selv om Marseille altså styrte for det meste. Hadde vi ikke hevet oss flere hakk i andre omgang hadde vi nok ikke vunnet. Endret 18. september 2013 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Vi vant ikke ufortjent. Hadde vi ikke fortjent det, hadde vi ikke vunnet. Så enkelt er det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå