Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda! Ufotjent seier, men pytt. Meget viktig i denne vanskelige gruppen

Ballen ble berørt før han ble felt, ergo IKKE.

Dette har jeg blitt fortalt ikke har noe å si. Så lenge man går gjennom spilleren for å ta ballen og er borti ballen først er det forsatt en forseelse.

Lenke til kommentar

Benjo, hvorfor gidder du å heie på Arsenal?

Hva mener du? Lag vinner ufortjent hele tiden. Vi var virkelig dårlige i 60 min før vi hadde greie til gode 25min.

U hadde vel kanskje vært greit, men Marseille skapte mest farlige muligheter og var best mesteparten av kampen.

Lenke til kommentar

Hva mener du? Lag vinner ufortjent hele tiden. Vi var virkelig dårlige i 60 min før vi hadde greie til gode 25min.

U hadde vel kanskje vært greit, men Marseille skapte mest farlige muligheter og var best mesteparten av kampen.

Fortjent og fortjent Fru Bloom!

Vi vant, og hva så. I de siste årene har vi tapt mange ufortjente, på tide at Karma er på vår side! At du misliker det, vær så god og mitt råd til deg er... Slutt å heie på Arsenal. Du ser ut som til å mislike Arsenal.

Lenke til kommentar

Fortjent og fortjent Fru Bloom!

Vi vant, og hva så. I de siste årene har vi tapt mange ufortjente, på tide at Karma er på vår side! At du misliker det, vær så god og mitt råd til deg er... Slutt å heie på Arsenal. Du ser ut som til å mislike Arsenal.

Ja vi har tapt mange ufortjente de siste årene. Da blir jeg også irritert. Rimelig hyklersk å ikke mene det samme når vi vinner ufortjent. U hadde som sagt vært greit utifra spillet og store sjanser skapt. Selv om Marseille altså styrte for det meste. Hadde vi ikke hevet oss flere hakk i andre omgang hadde vi nok ikke vunnet. Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...