Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper og tror at Tony blir etterfølger for Wenger når han en dag forlater klubben. Du finner ikke en mann med større hjerte for klubben sin enn Tony Adams. Er sikker på at han blir en fantastisk manager for Arsenal.

Gleder meg til Pompey kommer til Emirates. Håper de hyller Tony Adams under hele matchen. Ingen har betydd mer for klubben en han.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Adebayor har slick touch og skaper mye rom for lagkameratene. Helt syke forventninger folk har til ham egentlig.

Egentlig ikke. Jeg mener at han bør bli mer bevegelig foran mål. La merke til at han et par ganger sto helt stille da Walcott stormet ned kanten. Det er ikke en spiss i toppform.

Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Jeg mener at han bør bli mer bevegelig foran mål. La merke til at han et par ganger sto helt stille da Walcott stormet ned kanten. Det er ikke en spiss i toppform.

Hehe, kan ikke uttale meg om kampen da jeg ikke ser den, men Adebayor er en matchvinner, han trenger ikke mange mulighetene før den sitter og etter hva jeg hører så virker det som dere sliter med å skåre, da er jo Adebayor perfekt :)

Men for all del, bytt han ut :p

Lenke til kommentar

Jada, bytt han ut, bra for meg som vil at dere ikke skal vinne. Faces Down, er helt utrolig om du faktisk vil at han ska bli byttet ut i en sånn kamp og sånn situasjon. Men det er bare min mening da.

Hvis det bare er at du er litt frustret over spillemåten eller noe, greit; men du blir glad hvis han blir byttet ut nå? (Som ikke skjer uansett, fordi Wenger er ikke dum..)

Btw, Clichy feller vel Bentley klart (to ganger) før corneren deres? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...