Prinz Poldi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521741 Takk gud for at du ikke fulgte etter Redknapp til Spurs! Lykke til i Pompey. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Herlig. Håper han kan ta spanjolene på Anfield allerede i morgen da! Endret 28. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Teds Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan bli morsomt å se hva Tony kan utrette i Pompey! Håper han gjør det godt og tar over managerjobben i Arsenal når Wenger legger inn årene! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Håper og tror at Tony blir etterfølger for Wenger når han en dag forlater klubben. Du finner ikke en mann med større hjerte for klubben sin enn Tony Adams. Er sikker på at han blir en fantastisk manager for Arsenal. Gleder meg til Pompey kommer til Emirates. Håper de hyller Tony Adams under hele matchen. Ingen har betydd mer for klubben en han. Endret 28. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvilken kanal er det kampen går på? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvilken kanal er det kampen går på? Onsdag 29. okt 21.00 Tottenham Hotspur (H) -CANAL+ Sport 1 og Sport HD -Sky Sports 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvilken kanal er det kampen går på? Onsdag 29. okt 21.00 Tottenham Hotspur (H) -CANAL+ Sport 1 og Sport HD -Sky Sports 2 Gleder meg! Ikke lenge til nå! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Håper dere spiller bra og fortjener prioriteten på Canal+ i dag (Og taper ) Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sinnssykt fortjent. Tottenham hadde skuddet til Bentley (som egentlig ikke var noen sjanse), ingenting mer. Denne kampen vinner vi! Ut med Adebayor som står stille 90% av tiden, og inn med Bendtner! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Denne kampen vinner vi! Ut med Adebayor som står stille 90% av tiden, og inn med Bendtner! Det er jo spesielt i slik kamper dere treninger Adebayor, en matchvinner Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Denne kampen vinner vi! Ut med Adebayor som står stille 90% av tiden, og inn med Bendtner! Det er jo spesielt i slik kamper dere treninger Adebayor, en matchvinner Akkurat, er du seriøst Faces down? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Da kan han like gjerne starte på benken, makan til frustrerende spiller. Men for all del, veldig god, satser på at han putter et par i andre omgang. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hold Adebayor innpå! Plutselig skjer det! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Adebayor har slick touch og skaper mye rom for lagkameratene. Helt syke forventninger folk har til ham egentlig. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Adebayor har slick touch og skaper mye rom for lagkameratene. Helt syke forventninger folk har til ham egentlig. Egentlig ikke. Jeg mener at han bør bli mer bevegelig foran mål. La merke til at han et par ganger sto helt stille da Walcott stormet ned kanten. Det er ikke en spiss i toppform. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Egentlig ikke. Jeg mener at han bør bli mer bevegelig foran mål. La merke til at han et par ganger sto helt stille da Walcott stormet ned kanten. Det er ikke en spiss i toppform. Hehe, kan ikke uttale meg om kampen da jeg ikke ser den, men Adebayor er en matchvinner, han trenger ikke mange mulighetene før den sitter og etter hva jeg hører så virker det som dere sliter med å skåre, da er jo Adebayor perfekt Men for all del, bytt han ut Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jada, bytt han ut, bra for meg som vil at dere ikke skal vinne. Faces Down, er helt utrolig om du faktisk vil at han ska bli byttet ut i en sånn kamp og sånn situasjon. Men det er bare min mening da. Hvis det bare er at du er litt frustret over spillemåten eller noe, greit; men du blir glad hvis han blir byttet ut nå? (Som ikke skjer uansett, fordi Wenger er ikke dum..) Btw, Clichy feller vel Bentley klart (to ganger) før corneren deres? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Adebayor regner jeg med scorer, han scorer alltid mot Tottenham. Men jeg skulle ønske han prøvde mer, ikke bare venter til han får ball på åpent mål. Hva skrev jeg, tc47? Endret 29. oktober 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå