Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hva syns Arsenal-fansen om Flaminis inntreden i laget? Jeg har en vag, ubegrunnet teori om at han får lite oppmerksomhet for jobben han gjør ( og jeg har ikke sett så mye av Arsenal denne sesongen!)

Jeg synes han ser ut som akkurat den samme spilleren som forlot oss for 5-6 år siden. Jeg synes han gjorde en god jobb for oss den gangen, og jeg tror han vil gjøre en like god jobb nå. Han er dessuten svært anvendelig - jeg tror Wenger til og med brukte ham som midtstopper ved et par anledninger. Men hvert fall i den mer defensive midtbanejobbingen, og som backup på begge backplassene er han en god og stødig "potet". Ettersom han kom gratis vil jeg karakterisere det som et lite kupp.

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dommeren ga dere jo 3 poeng på lørdag. Det skjer veldig, veldig mange ganger ila en sesong.

Ja. Kun flaks har gitt United tolv pl de siste årene.

Flaks eller dommerhjelp.

Dette er så lavpanna uttalelser at det overrasker meg, selv fra deg.

Og til deg med kommentaren om vanskeligheter for United fans: Akkurat like vanskelig å se for en United fan som det er for dere å se at ting også virker andre veien og ikke er hverken verre eller bedre i de andre klubbene.

Edit: mobilen legger ord i min munn....

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjerp deg da. I alle fall kom med noe saklig ellers så får du holde deg langt unna Arsenal-tråden.

Hvorfor kommer du med kommentaren om United fans først for deretter å etterlyse saklighet?

Gjelder saklighet kun for andre fans enn arsenal fans i denne tråden?

Lenke til kommentar

Ja. Kun flaks har gitt United tolv pl de siste årene.

Flaks eller dommerhjelp.

Dette er så lavpanna uttalelser at det overrasker meg, selv fra deg.

Kan du vise meg hvor jeg har sagt det? Det eneste jeg sa er at United ofte flakser seg til poeng om det er med dommerhjelp eller ikke. Det utgjør nok en forskjell på rundt et titallspoeng per sesong.

Lenke til kommentar

Var ikke akkurat i Arsenal-tråden jeg trodde jeg skulle lese om at Utd hadde "dommerhjelp" i helga.

Sikter du til Altidore situasjonen? I så fall kan jeg si at straffen di fikk nok var litt billig + at man kan se at de spillerene som er nærmest Sagna slutter å løpe når dommeren blåser i fløyta.

Lenke til kommentar

Kan du vise meg hvor jeg har sagt det? Det eneste jeg sa er at United ofte flakser seg til poeng om det er med dommerhjelp eller ikke. Det utgjør nok en forskjell på rundt et titallspoeng per sesong.

Om ikke annet så sier du det hvertfall akkurat nå. Med mindre du sier at rundt et titalls poeng ikke er avgjørende i en sesong?

Du er fullstendig blåst hvis du mener slike ting.

Lenke til kommentar

Du kan ikke kalle det flaks. Ikke i United sitt tilfelle. Et lag som vinner så mye som United gjør det ikke pga et titalls flakse poeng sesong etter sesong.

I tillegg glemmer du alle situasjonene du og andre lags supportere ville kalt uflaks og dommerhjelp til det andre laget om det gjaldt deres lag.

Men United har jo kun dommerhjelp. Aldri noe imot. Og da er vi vel tilbake på konspirasjons nivå. Og eg tenker det er der du liker deg best.

Lenke til kommentar

Legg merke til at jeg ikke sier et titalls poeng MER enn andre lag.

Jeg har aldri sagt at den eneste grunnen til at United har 12 titler er at de alltid har flaks eller dommerhjelp. Det sier seg selv er feil. Flaks over en hel sesong kan ikke hjelpe f.eks Sunderland til å vinne serien.

Det er jo slik at gode lag ofte har flaks og at det av og til utgjør det lille ekstra.

Uflaks/flaks er forøvrig to sider av samme mynt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan det flakse seg mer for United når du så bestemt sier at, helt plutselig, det ikke flakser seg mer for United enn andre lag? Da vil jo de andre få like mange poeng på flaks.

Dommeren ga dere jo 3 poeng på lørdag. Det skjer veldig, veldig mange ganger ila en sesong.

Og hvordan kommer ovennevnte sitat inn i den plutselige forandringen i mening? Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Vis gjerne hvor Benbjo sier at det "ikke flakser seg mer for United enn andre lag". Med mine leseferdigheter tolker jeg det dithen at han mener at United har flaks, selv om denne alene ikke er ansvarlig for ligatitlene.

Jeg har aldri sagt at den eneste grunnen til at United har 12 titler er at de alltid har flaks eller dommerhjelp.

Lenke til kommentar

Tror dog i lengden at Chelsea/City blir for sterke pga bred stall. United flakser seg vel nok til å henge med.

De andre har bred stall, United har flaks. Hvordan tolke dette på en annen måte. Dette gjelder kun denne sesongen selvsagt. Har vanskeligheter for å tolke dette på noen annen måte enn at United må ha flaks for å henge med her. Og da mer flaks enn de andre.

I neste sitat sier samme mann at dette skjer på det jevne.

Altså, at de siste årene har United hatt flaks, og da mer flaks enn de andre.

Det er riktig at han ikke sier direkte at United har hatt mer flaks de siste sesongene, men med uttalelsen om at det nok blir slik denne sesongen, så tolket eg det dit hen at dette var en kjent sak som hadde pågått over lengre tid.

Og slik er jo en allmenn ting å si på diverse fora. United er aldri bra, de har dommerhjelp og flaks. Fergie time er jo krem eksempel på kombinasjonen av disse to og er jo blitt mer eller mindre en sjanger ;)

Edit: meget mulig den første ytringen var et forsøk på et flåsete stikk, noe som hadde vært helt ok. Men da må man akseptere at det kommenteres. Når så uttalelsen blir forsvart så forsvinner den muligheten tenker eg.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...