Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper for all del ikke at Bendtner trer på seg Arsenal-drakten og begynner å spille igjen. En helt ekkel person, der Heskey hadde faktisk klart å prestert bedre.

Bendtner kunne blitt jævla god han, hadde bare litt feil holdninger for et topplag. Deilig mentalitet og arroganse (som kjennetegner en del dansker), men kanskje noen hakk for høye tanker om seg selv på et altfor tidlig stadie, og ikke minst noen utenomsportslige hendelser han burde vært foruten. Null tvil om at det var talent i fyren. Godt å se at han har sagt at han vil gi alt han har de gangene han får sjansen før han forsvinner ut portene på permanent basis.

Lenke til kommentar

Neppe. Vi har alt for tynn stall til å kjempe om PL.

Jepp. Ihvertfall når dere spiller CL samtidig. Uten CL-spill tror jeg dere hadde hatt sjans, sånn som City i 11/12. Hadde de spilt CL etter gruppespill så tror jeg ikke de hadde klart å vinne ligaen det året.

Lenke til kommentar

Vi får se. Synes ingen av topp 6 (United, Chelsea, City, oss, Pool, Tottenham) har imponert så veldig. Pool har av disse vært best synes jeg. Blir ekstra skumle når de får tilbake Suarez.

Tror dog i lengden at Chelsea/City blir for sterke pga bred stall. United flakser seg vel nok til å henge med.

Veldig spent på hvor lengde Tottenham og Liverpool holder følge.

Lenke til kommentar

Artig at Ramsey er blitt skikkelig god igjen, tar tid å komme seg, både psykisk og fysisk, etter en slik skade. Mener å huske at han har vært skikkelig upopulær blant gjengen her inne, eller? Wenger har åpenbart litt peil allikevel..

Håper Ramsey fortsetter i samme retning men, for all del det må være lov til slippe litt frustrasjon. For det var ikke akkurat kvalitetsfotball vi så sist sesong av Ramsey!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...