tc47 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 That's one expensive phone call. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bruker sikkert mycall. Da er det ikke så dyrt fra England til Spania. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er ikke så farlig når man tjener 72 mill i året 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ja samtlige land i Europa får velge ÈN kamp av eget ønske. I England så sender de jo ikke 16:00 kamper, punktum, så skjønner at de er sinte Joda. De aller fleste pub'er etc viser kamper fra Setanta etc. Jeg såg Everton-West Brom der for noen helger siden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) For å omformulere, engelske TV-kanaler/selskap sender ikke 16:00 kamper, så vidt det jeg har opplevd/blitt fortalt stemmer. Endret 9. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det stemmer og det har vært sånn i en årrekke. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Mertesacker og Özil med mål for Tyskland! Desverre måtte Walcott og Rosicky ut med skade i kveld. Endret 10. september 2013 av Liquidkey Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Mertesacker og Özil med mål for Tyskland! Desverre måtte Walcott og Rosicky ut med skade i kveld. Det blir de ikke alltid etter landslagetskamper? Møkkalei av det! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 “We had to go through some years when I signed a long-term contract where we had some restricted financial potential. And the target was to stay in the Champions League in this period and we managed to do it. We are now in a strong position financially.” Det er vel som de fleste har visst lenge, men jeg har ikke sett det bekreftet før. Wenger sier at målet var Champions League, og det har de klart. Det som er mer interessant er at han her indirekte bekrefter at nå er tiden inne for å sikte høyere og kjempe om tittelen. Blir moro å se hvor stor innvirkning Özil får på laget. Håper på en ny spiller i verdensklasse i januarvinduet også. Viktig at det satses videre nå. Laget er ikke så langt unna å bli regnet som en tittelutfordrer på papiret. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=3VD4UfndR_w Endret 12. september 2013 av cfthompson 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Gleder meg til kamp imorgen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 David Ornstein Ozil missed training (illness) but travels to Sunderland, Mertesacker also ill & does not travel, Vermaelen travels #bbcsportsday #afc #safc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Om noen lurer så starter Ozil mot Sunderland. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 #Arsenal team to play Sunderland: Szczesny, Jenkinson, Sagna, Koscielny, Gibbs, Flamini, Ramsey, Wilshere, Ozil, Walcott, Giroud #SAFCvAFC Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Herlig med en start på Özil, med tanke på at han var usikker. Gleder meg til å se han i aksjon! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Aaron Ramsey: 2 mål på 47 kamper i 2012/13. 6 mål på 6 kamper i 2013/14. Player of the Year med klar margin i mine øyne. Cazorla har også vært herlig, men waliseren har i mine øyne vært hakket over og holdt seg på et vanvittig høyt nivå fra februar og har bare økt det nivået med praktisk talt hver kamp han har spilt. Fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Vi leder serien Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg skammer meg litt over at jeg ville gi bort Ramsey etter den begredelige høstsesongen hans i fjor. Nå er han vår klart beste spiller under de store, Cazorla, Walcott og nå Özil. 1 Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Skammer meg over at jeg ikke trodde på Ramsey eller Giroud Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2013/09/14/4261684/arsenal-star-cazorla-out-until-october-with-ankle-injury?ICID=HP_BN_1 For de som ikke har fått det med seg. Langtidsskader på Diaby, Vermaelen, Arteta, Chamberlain og Podolski før vi har spilt 10 kamper engang. Attpåtil har vi nå Cazorla ute i en måneds tid og Rosicky er trolig omtrentlig det samme. Helt absurd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå