Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja samtlige land i Europa får velge ÈN kamp av eget ønske.

I England så sender de jo ikke 16:00 kamper, punktum, så skjønner at de er sinte :p

Joda. De aller fleste pub'er etc viser kamper fra Setanta etc. Jeg såg Everton-West Brom der for noen helger siden.

Lenke til kommentar

“We had to go through some years when I signed a long-term contract where we had some restricted financial potential. And the target was to stay in the Champions League in this period and we managed to do it. We are now in a strong position financially.”

Det er vel som de fleste har visst lenge, men jeg har ikke sett det bekreftet før. Wenger sier at målet var Champions League, og det har de klart. Det som er mer interessant er at han her indirekte bekrefter at nå er tiden inne for å sikte høyere og kjempe om tittelen. Blir moro å se hvor stor innvirkning Özil får på laget. Håper på en ny spiller i verdensklasse i januarvinduet også. Viktig at det satses videre nå. Laget er ikke så langt unna å bli regnet som en tittelutfordrer på papiret.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Aaron Ramsey: 2 mål på 47 kamper i 2012/13. 6 mål på 6 kamper i 2013/14.

Player of the Year med klar margin i mine øyne. Cazorla har også vært herlig, men waliseren har i mine øyne vært hakket over og holdt seg på et vanvittig høyt nivå fra februar og har bare økt det nivået med praktisk talt hver kamp han har spilt.

Fantastisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2013/09/14/4261684/arsenal-star-cazorla-out-until-october-with-ankle-injury?ICID=HP_BN_1

For de som ikke har fått det med seg. Langtidsskader på Diaby, Vermaelen, Arteta, Chamberlain og Podolski før vi har spilt 10 kamper engang. Attpåtil har vi nå Cazorla ute i en måneds tid og Rosicky er trolig omtrentlig det samme.

Helt absurd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...